Temptation Island Suomi: Voi tätä myötähäpeän määrää!!
Onko osallistujat aivan tosissaan tuolla? Ja jos tuossa on Suomen "kuumimmat" sinkkuviettelijät, niin en edes halua tietää mitä tasoa ovat ne "toiseksi kuumimmat"..
Oikea friikkisirkus taas meneillään, tuli mieleen että onko tämä joku parodia sarjan alkuperäisestä versiosta? :D Noh, kiitos nauruista keskiviikkoiltaan!
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:49"]
Jenkkiversiossa aikoinaan oli sekä kauniita että koulutettuja ihmisiä, siksi sitä oli kiva katsoa. Nämä oli vaan.. no, en nyt sano etten loukkaa ketään.
[/quote]
Niin jenkkiversion myös nähneenä voin sanoa että taso oli kovempi. Mutta jenkeissä riittää kaikenlaista väkeä kaikkiin tosi- tv ohjelmiin, tosin kuin täällä, fiksummat eivät lähde itseään nolaamaan tai likoon laittamaan häpeän takia ( sitten on hyvä moralisoida ja anonyymisti pilkata niitä jotka mukaan uskaltautuvat ja lähtevät). Suomi on pieni maa jossa julkisesti silmätikuksi joutuminen on eri asia kuin jenkeissä jossa populaa riittää ja ne fiksutkin oikeasti haluaa julkisuuteen.
Akin ilmeet ja kommentit kuulostaa ja näyttää ihan näytellyiltä, samoin kun kamera tsuumaa häneen juuri kun hän pohtii jotain heittoa, tulee ihan saippuasarja-fiilis.
Mää ainakin tykkäsin! Todella viihdyttävä ja hyvin tehty sarja! :) Lisää näitä pliiiiiiiis!!!!!!!
Wau! Onpa rohkeeta sakkia, kaikille ihailuni :)
T. En vaan uskalla arvostelija suomalainen
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:32"]
[/quote]
T. olen yksi noista jotka siellä itseään tyrkyttävät, säälittävä yritys :D Ei tossa ole mitään rohkeaa tai uskallusta vaativaa, mieti nyt itse. Tai jos toi on sun unelma niin tsekkaa arvos.
Suomileijona tatuoituna rintaan...voi hyvvee päivvee!
[/quote]
Tai sit olla taidat olla yksi nolo OSALLISTUJA SUOMALAINEN.. Eikö? ;)
Mä ihmettelin, kun olivat löytäneet noinkin komeita sinkkumiehiä sarjaan. Yleensähän miehet ovat jotain aivan karseaa ja naiset tosi upeita. Hienoa, että kerrankin oli toisinpäin.
Ulkonäöstä pakko sanoa, että näin rumahkona ja tavallisena tallaajana, mä katson mieluummin telkkarista häikäisevän kauniita ihmisiä kuin rumia/rumahkoja/lihavia. Siis tämän luokan ohjemissa, en tarkoittanut kaikkea ohjelmatarjontaa.
Ja Jenkkiversiossa oli oikeasti pitkään yhdessä olleita pareja eikä mitään "Ollaan oltu juuri vuosi yhdessä ja ollaan NIIN onnellisia...vielä".
Kas kun ei ollut viidakontähtöset siellä poikakavereineen.
[/quote]
Opettele seuraavan kerran edes perusyhdyssanat ennen kuin tunget telkkuun, vitun nolo wt-ämmä.
Niiistä 4 varatusta miehestä kaksi oli niin karsean näkösiä peusjamppoja että multa tuli räkäset naurut !
Huvittavaa, että sinkku Fanny kertoo Liv:n kotisivuilla hakevansa ohjelmasta uusia hauskoja kokemuksia ja miksei myös unelmiensa miestä. Voi pikkuraukkaa, kun kuvittelee pettämällä alkavan mahdollisen uuden suhteen olevan se unelma. :D
Aikamoisia tunteita vaikuttaa herättävän eli kannattaa seurata sarjaa sen verran, että voi seurata viihdyttävää keskustelua täällä :D Katsoin äsken noita kuvia ja ei ne nyt minusta mitään rumia ihmisiä ole.
Eihän ne mitään rumia ole, mutta ei esim. Sami ja Simo mitään komistuksiakaan ole.
Siis ensin vaaditte, että järkevien ja tasokkaiden ihmisten pitäisi ilmoittautua moiseen ohjelmaan, ja sitten haukutte osallistujat ja koko konseptin. Kuka järkevä nyt vapaaehtoisesti tuollaiseen päänsä pistäisi. Onhan se ihan selvää, että täytyy olla tavalla tai toisella desperaado osallistuakseen.
Kyllä minäkin mieluummin katsoisin oikeasti fiksuja ihmisiä tuolla, mutta eipä tässä maassa ole sellaista tv-tuotantoyhtiötä, joka pystyisi maksamaan osallistujille nin paljon, että mukaan lähteminen kannattaisi. Suomessa ei tuollaisen julkisuuden jälkeen ole enää asiaa mihinkään vakavampaan. Toisin kuin ehkä eräissä muissa kulttuureissa.
Mä olisin kaivannut sinne vähän vanhempia, kauemmin aikaa yhdessä olleita. Itse pitkässä parisuhteessa olevana olis ollut hauska nähdä kuinka käyttäytyvät tuossa tilanteessa parit, joilla myös jo vuosien yhteiselo takana ja kumppanin tuntemus hyvä.
Jenkkiverisossa näitä pareja oli ja oli myös korkeammin koulutettuja, osa ihan oikeastikin fiksuja ihmisiä, vaikka en lue että fiksuus ja korkeakoulutus kulkisi aina käsi kädessä, mutta nämä irtoripisiset parikymppiset pissikset ei vaan anna mulle mitään sisältöä tähän ohjelmaan.
Järkevät ihmiset pitävät varmaan koko konseptia moraalisesti niin arveluttavana, että jättävät siksi hakematta.