Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten säilyä suht rypyttömänä?

Vierailija
12.09.2006 |

Kaikki kikat ja hoidot ja ennaltaehkäisy jakoon.. Kosmetologit, lääkärit tai kuka tahansa muu asioista tietävä.. Naamani on mulle tärkee ;)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku toiset sanoo, että esim. pakkasella meikkivoide ja puuteri suojaa ihoa pakkaselta ja auringolta. Ja meikki on pestää pois ja ihoa kosteutettava

Vierailija
2/35 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman kalliit merkkivoiteet ovat pelkkää humpuukia siinä mielessä, että eivät tehoa sen kummemmin, kuin ns. halpispurnukat. Tottahan ihon voiteleminen VÄHÄN saattaa hidastaa ikääntymistä, mutta siihen tepsivät nämä halpistuotteetkin. Näin on saarnannut moneen kertaan ihotautilääkärituttavani ja onhan tuosta asiasta ollut monenlaisia tutkimuksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti.

Vierailija
4/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks pitkään markettituotteilla ja nyt yleensä Lancome/Biotherm/Clinique-linjaa. Monet luulee mua 22 vuotiaaksi tai jopa vielä nuoremmaksi, papereita kysellään jne., mikä ei johdu kyllä siitä, että muuten olisin nuoren näköinen vaan ihan " nuorekkuudesta" . Toki, olenhan sinänsä nuori edelleen, mutta ryppyjä ei ole yhtään, vielä.. Haluan ainakin osittain uskoa, että kauneuden hoitoni on tuottanut tulosta. Olen syönyt terveellisesti, pitänyt painoni suht samassa ja en polta enkä liiemmin juo, ulkoilen työmatkat.

Siskollani taas, joka on mua 6 vuotta vanhempi on kuivempi iho ja hän ei ole liiemmin koskaan hoitanut itseään voitein. Näyttää silmänympärystät jo samanlaiselta ku 45vuotiaiden.

Että kyllä ne geenitkin, mutta kyllä se hoitokin..

Vierailija
5/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja kaveriani luultiin raflan ovella 30-vuotiaina 2-kymppisiksi ja kaveriltani jopa kyseltiin papereita (ei ollut, mutta pääsi lopulta sisään...). Eikä kummatkaan olla koskaan käytetty mitään kalliita merkkirasvoja. Etenkään kaverini ei ole tietääkseni koskaan käyttänyt mitään.

Nyt lähelle 4-kymppisinä ollaan mekin jo vanhemman näköisiä, kuin tuolloin.

5.

Vierailija
6/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistan siskollani jo tämän ikäisenä olleen.

Äitini on hoitanut itseään suht hyvin, ryppyjä on, mutta ei paljon ja aina on jotakin voiteita käyttänyt, kun taas siskoni ei viitsi nähdä sitä " vaivaa" juuri lainkaan.

Mulle kauneudenhoito ei ole pakollista pakkopullaa vaan mukavaa luksusta, ihanaa hemmottelua ja samalla toivon sen kantavan hedelmää pitkällä tähtäimellä kuten äidillenikin on ilmeisesti käynyt, toki osansa on varmaan geeneilläkin, mutta myös elämäntavoilla. Äitikään ei ole poltellut, ei silti siskonikaan.

Moni sanoo näkevänsä ensimmäisen rypyn 27-30 vuotiaana, onko näin yleensä? Koska olette huomanneet ensimmäisen itsellänne? Ihan vaan kiinnostaa tietää..

terv. 6

Vierailija
7/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tupakointi vanhentaa ihoa ehdottomasti, samoin ryyppääminen ja epäsäännölliset elämäntavat. Runsaasti unta, ihon kosteutusta, ravinto vaikuttaa ihoon, runsas veden juominen ehkä auttaa. Jos vanhempana laihduttaa runsaasti, niin se kyllä veltostuttaa ihoa eikä se palaudu samoin kuin nuorempana.

Vierailija
8/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

,kun muistan, ja ryppyjä ei ole, geeneistä kiinni, äitini on 59-v ja näyttää ikäiseltäni,,ei mitkään voiteet auta luonnon voimia vastaan

Vierailija
9/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä tee ollenkaan, jos haluat selvitä ilman yövalvomisia ja stressiä. Ne niitä ryppyjä aiheuttaa ja paljon.

28v ja ryppyjä näkyy ja ovat tulleet lapsien ja valvomisten myötä. Ehkä maailman murheista pienimpiä.

Vierailija
10/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyöreys varsinkin yli 30 vuotiaana saa naaman näyttämään nätiltä ja nuorelta. Mikään ei ole pahemman näköistä kuin tupakoimalla itsensä laihana pitävä kolmekymppinen rusinanaama, aargh!

Vierailija
11/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni on ulkoilmaihminen ja viihtyy auringossa, itse taas palan herkästi ja olen muutenkin epäurheilullinen lukutoukka, ollut aina. Kumpikin olemme normaalipainoisia. Siskon silmänympärykset ovat todella paljon ryppyisemmät ja vanhemman näköiset kuin omani (olen 3 vuotta vanhempi), ja muutenkin iho on kulahtanut jotenkin. Itse hoidan ihoani, en tosin kalliimmilla merkkituotteilla, mutta kuitenkin ihotyypille sopivilla tuotteilla, vuodenajan mukaan vaihdellen. Ehkä tällä on merkitystä, tai sitten ei.

Vierailija
12/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ohut pystyviiva kulmakarvojen välissä. Enempiä ei ole kolmeen vuoteen tullut, ei edes silmien ympärille. Sanoisinpa minäkin, että geeneistä se on kiinni eikä esim. lasten määrästä. Ja aurinkoa ja tupakointia kannattaa ilman muuta välttää. Markettituotteilla olen pärjännyt oikein hyvin, ja meikannut olen päivittäin 15-vuotiaasta asti.

Vierailija
13/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen atoopikko joten on ollut aina pakko rasvata kuivaa ihoani. Ei sillä tuotemerkillä minusta niin väliä ole kunhan sopii omalle iholle. Apteekin tuotteet ovat ihan hyviä ja kohtuuhintaisia laatuunsa nähden.

Itse olen tupakoiva, paljon auringossa oleskellut melkein nelikymppinen enkä ole vielä hirveesti rypistynyt. Mitä olisinkaan ilman tupakkaa, työn puolesta pakosti aurinkoa oon saanut 20 vuotta. Niin ja liian laiha ei saa olla eikä päästää itseään lihomaan, laihdutus se vasta rypistääkin. Suhteelisen raskas työ pitää myös rypyttömänä ja kiinteänä. Kasvohierontakin auttaa kun säännöllisesti tekee.

Vierailija
14/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä, urheile, nuku hyvin ja syö terveellisesti.

Puhdista ihosi säännöllisesti (1-2 krt/pv), muista kosteutus.

Vierailija
15/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan riittävällä rasvalla ruokavaliossani pidettyä atooppisen ihonkin oireettomana, joten uskon, että se vaikuttaa myös ryppyjen syntyyn. Solut tarvitsee rasvaa uusiutuakseen ja voidakseen hyvin! Ja sitä rasvaa ne saa nimenomaan suun kautta, ei ihon pinnalle siveltynä. Toki kyllä sitäkin teen..

Vierailija
16/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä rasita ihoasi kosmetologien kauppaamilla ihme ainella. Itse en käytä ihon hoitoon kuin vettä, saunaa ja aqualan L:ää ja ikää 35v eikä yhtään ryppyä. Meikkaan vain juhlatilaisuuksiin enkä koskaan käytä puuteria tai meikkivoidetta. Ei ole ollut 15v jälkeen yhtään finniäkään.

Vierailija
17/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin verrattuna millään muulla ei ole merkitystä. No, nukkumisella ja ravinnolla ehkä jonkin verran.

Vierailija
18/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25veenä aloita jo silmänympärysihon ja kaulan alueen hoito. Juo vettä 3litraa päivässä, vältä rasvaa ja alkoholia ja TUPAKKAA ja säännöllisesti käy 2-3kertaa kasvohoidossa vuodessa.

t. rypytön ja hyväihoinen 32v. (tosin perintötekijätkin ratkaisee paljon!)

Vierailija
19/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v ole vielä ryppyjä? Siis silmäkulmissa edes ohutta seittiä.. Tai varmaan riippuu siitäkin mikä on kenellekin ryppy. Mutta jos näin on, niin onnittelen.

Onko muilla AV-laisilla esim. 25 vuotiailla jo ryppyjä?

Miten sitten maksimoidaan ihon hoito? Miten kaulan ihoa hoidetaan? Ja silmänympäryksiin silmänympärysvoidetta vai voiko niille tehdä jotain muutakin?

Vierailija
20/35 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus on syytä jättää myös juhlapäiviin niin ei naamaa edes tarvi kuivattaa joka päivä pesemällä ;)

kohta nelikymppinen joka näyttää kaksikymppiseltä