Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OUTO NÄKÖHÄIRIÖ! :( APUA!

Vierailija
04.03.2015 |

Huomasin tänään, että mulle on ilmaantunut uus erilainen näköhäiriö, jolle syytä en tiedä. :( 

Näköhäiriö on sellainen kuin esimerkiksi katsot vaikka lamppua ja sitten sulla jää se pallomainen valo silmiin hetkeks. Niin tämä näköhäiriö on samantyyppinen läiskä vaikka mitään valoa tai lamppua ole vilkaissut! Sen tyyppinen siis vaan, mut ei ihan kuitenkaan. Välillä se häviää ja tulee uudestaan vähän väliä. Menen huomenna lääkäriin varmaan. :( Mitä tää vois ees olla? En haluis sokeutua... Vaikka huono näkö onkin -6 vähän ylikin molemmis silmis ja ikää kuitenkin vasta 18v. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenin auraoireita?

Vierailija
2/5 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:47"]

Migreenin auraoireita?

[/quote]

Jaa a. En tiedä, koska ei ole migreeniä ainakaan aurallista koskaan ollut? :o Kamalaa vaan kun tässä aina pelkää pahinta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Oli siis AP :D ^

Vierailija
4/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikean silmän näkökentässä ollut jo parikymmentä vuotta harmaa pieni täplä, pariinkin kertaan tutkittu, harmittomaksi todettu. Itse olen tottunut siihen niin etten sitä enää juuri huomaa, valkoista vasten kun katsoo niin se sieltä löytyy, alussa se jonkun verran haittasi. Mutta mene ihmeessä tarkistuttamaan silmäsi.

Vierailija
5/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:03"]

Mulla on oikean silmän näkökentässä ollut jo parikymmentä vuotta harmaa pieni täplä, pariinkin kertaan tutkittu, harmittomaksi todettu. Itse olen tottunut siihen niin etten sitä enää juuri huomaa, valkoista vasten kun katsoo niin se sieltä löytyy, alussa se jonkun verran haittasi. Mutta mene ihmeessä tarkistuttamaan silmäsi.

[/quote]

Joo. :( T. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi