Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neurologin OUDOT OTTEET?

Vierailija
13.03.2015 |

Voisiko joku alan ihminen kertoa miksi naisneurologi halusi normaalin kontrollikäynnin yhteydessä tutkia mua noin fyysisesti?

Käytiin ensin ihan normaalikaavan mukaan mun tilanne läpi (ei oireita, kaikki kuten ennenkin) ja sitten kuvitellessani vastaanoton päättyvän hän yllättäen pyysi mua ottamaan paidat ja housut pois (jätin alushousut jalkaan) ja menemään istumaan siihen hoitopöydälle. Tässä vaiheessa neurologi oli vähän hermostunut ja kysyi mistä kuului kolahdus, kun vyöni metallinen solki osui sellaiseen metalliseen pistorasiajuttuun.

Neurologi tuli mun jalkojen väliin ja tunnusteli mun selkää painaen samalla häpykukkulla nivusiini. Oli kieltämättä aika a-h-t-a-a-t oltavat nuorella miehellä ja se lantio tuntui tulikuumalta... Hetken selkääni lähes halausotteella tunnusteltuaan hän pyysi minut selälleni hoitopöydälle ja sitten hän taivutteli jalkojani painaen polviani rintaani kohti ja tuijotteli mun pakaroita. Totesi vain, että "on vähän jäykkä" ja pyysi sitten pukeutumaan.

Mikä on tuollaisen halausjutun tarkoitus? Koskaan ennen ei ole noin tutkittu.

Tyttöystävä on 100-varma, että neurologi yritti vietellä mua!!!! Miten te kokeneemmat ukot olisitte toimineet tuossa tilanteessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neurologilla tehdään tutkimusta. Olen myös joutunut hoitopöydälle istumaan, silloin on katsottu refleksejä jne.

Vierailija
2/4 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten heräsin ja piti lähteä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboitko tuon jälkeen?

Vierailija
4/4 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään viettelyä, tuossa oli refleksien testausta ja lihasjäykkyyden arviointia. Vilkas mielikuvitus teettää kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä