Poitsu 33v miettii: Mihin treffeille 17v tytsyn kanssa?
Treffit sovittu, mutta en tiedä minne mentäisi. Ehdotuksia?
Eikai ole paha asia, kun valehtelin iäksi 27v?
Kommentit (29)
Jooooo...Mitä liikkuu kolmekolmosen päässä, joka haluaa deittailla lasta?
Hiekkalaatikolle? Muistuta, että tyttö laittaa kurahousut jalkaan, on niin pieni vielä.
Joko sä täällä taas kyselet mielipiteitä? Nyt esiinnyt miehenä tai anteeksi poitsuna :) Ei mee läpi tällä kertaa. Keksi joskus parempi tarina, ne narkkarijutut oli mielenkiintosempia.
Tuo voi päättyä vain romanttisesti joka tapauksessa. Eläinkauppa, kirjasto, kahvila, kansalaisopisto jne.
-Mies 29v-
Poitsu? Ei 27- vuotiaskaan ole enää poitsu. Mutta viet tietysti ravintolaan ja sinulla on kaunis kukkakimppu hänelle.
Voe mahoton kun repesin... poitsu ja 33v. Ootko sä niitä vässyköitä, jotka ei oo koskaan seurustellu? Ja asut vielä äiteen helmoissa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:43"]
Jooooo...Mitä liikkuu kolmekolmosen päässä, joka haluaa deittailla lasta?
[/quote]
Mitä liikkuu sellaisen päässä joka ei tajua tätä provoksi?
No mä vien mun poikkiksen katsomaan jotain romanttista leffaa ja sit syömään jonnekin nuorekkaaseen paikkaan. Sit mun luo panemaan. Poikkis on 18 v ja mä 36 v. Kandee valita täysikäinen seurustelukumppani, niin voi mennä joskus vaikka baariin ja ei tarvi pelätä, että tekee mitään sopimatonta kumppanin kanssa. Alle 18-v kun on vielä erityisen suojeluksen alainen, vaikka suojaikäraja onkin 16 v. Että en suosittele teille ainakaan seksiä illanratoksi!
Trollihan tämä on, mutta en kyllä tajua miksi tässä olisi jotain pahaa jos olisi todellinen juttu :D Tyttö varmaan täyttää 18v tänä vuonna ja vaikka ei täyttäisikään, niin on silti melkein aikuinen jo ja voi seurustella vanhemman miehen kanssa jos haluaa.
Tytön vanhempien luo esittäytymään? Ja ei toki haittaa.