Alapäävaiva
Eli alapäätä polttelee, kirvelee ja vielä kutiaa.. Hain hiivaläkityksen mikä ei auttanut. Eilen kävin terveysasemalla missä selvisi että minulla on virtsaputkentulehdus. Lääkkeitä syönyt koko päivän eikä vieläkään auta yhtään.. Yleensä auttavat tunnissa. Sukupuolitauteja ei ole kun viikko sitten kävin ja kaikki näytti negaa. Mistähän voisi johtua tai onko jollain kokemuksia? En pysty edes nukkumaan!
Nainen 20v
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:27"]
Sitä pelkäsinkin, että tämä antibiootti laukasee vielä pahemman hiivakierteen. Mulle kun hiiva tulee helposti. Olen joskus miettinyt miksi mulle tulee näitä tulehduksia alapäähän helposti. Ei kavereilla tunnu koskaan olevan. Hygienia on hyvä enkä liikaa peseydy myöskään. Inhottavia vaivoja. Mietin myös emätintulehdusta? Osaa sitten sanoa..
Ap
[/quote]
Oletko karkkihiiri? Syötkö paljon makeaa ja tärkkelyspitoista ruokaa (peruna / pasta / riisi)? Sellainen altistaa hiivalle ja ruokkii sitä. Minullakin oli hiivatulehdus usein haittana kun söin joka päivä makeaa, mutta sokerin huomattava vähentäminen on pitänyt ne jo muutaman vuoden kokonaan poissa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:32"]
Lääkäreiden mielestä (terveyskeskuksessa) ei tarvita lisää tutkimuksia. Ellen menisi yksityiselle mutta ne on hemmetin kalliita!! Ei ole rahaa. Huomenna soitan terveyskeskukseen.
Ap
[/quote]
Mikset soittaisi YTHS:lle?
[/quote]
Kaikki opiskelijat ei kuulu YTHS:n piiriin, esim. minä amk-opiskelijana yksityis/yhtiöomisteisessa amk:ssa en kuulu. Meillä ei oo paljon mitään muutakaan etuja.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:30"]laita luonnonjugurttia kumikäsineen sormiin ja jäädytä pakastimessa. ota sieltä jäätynyt sormi ja työnnä pimpuliin. auttaa. [/quote]HUIKEE OHJE! NIKSI-PIRKKAAN!
[/quote]Muuten tosi hyvä idea, mutta jääpala pimpissä ois kyllä hirveetä. Mut äkkiäkös se sulaa. Piimäkin varmasti sopii!