Miten muuttua jäykästä varauksellisesta luonteesta rennommaksi?
Heittäytyjäksi?
Olisko jotain nettikursseja tai harjoituksia mitä tekisin?
Haluaisin uskaltaa enemmän vaimo on sellainen ja haluaisin pystyä olemaan samanlainen, ilman että tuntuu siltä että nolaisin itseni. Vaimo sanoo että sillä on huono itsetunto, mutta silti uskaltaa heittäytyä ja uskaltaa nolata itsensä ja osallistua kaikkeen, minä en. Haluaisin näyttää vaimolle, että mäki voin!
Kommentit (6)
Lakkaat välittämättä siitä, mitä toiset miettivät.
Kun ei kiinnosta mitä toiset miettivät, et välitä enää itsesi nolaamisesta.
Sanoit tai teit jotain tyhmää? No mitäpä sitten!
Kun et välitä enää kaikista seurauksista niin paljon, olet heti paljon rennompi ihminen. Tähän se humalakin perustuu.
Niin kauan kuin et tapa, satuta tai sanoillasi tahallasi loukkaa toisia ihmisiä, niin onko sillä mitään väliä, mitä ne sinusta miettivät? Ei ole.
Joku terveellinen tapa ei juopottelu. Täällä siis autetaan kyllä naisia, mutta miehille sanotaa, että juopottele, mutta silti valitetaan että juopot miehet on perseestä. Että miksiköhän on juoppoja miehiä ja miksi miehet ei osaa muuttua tai hakea apua kun hakee apua niin ei auteta.
Olennaisin on, että hyväksyt itsesi juuri sellaisena kuin olet. Jos pyristelee vastaan, niin se vastustus vaan lisääntyy.
Anna itsesi olla kuin olet. Olet just hyvä omana itsenäsi.
Aina voi kehittää, mutta anna omasi olla se mikä olet. Juuri sellaisenaan olet arvokas.
Ole lempeä itse itsellesi.
Siitä se lähtee.
Hyvällä.
Ymmärrä itseäsi siinäkin, ettet nyt heittäydy.
Joku päivä juu voit heittäytyä, mutta se ettet nyt heittäydy on just hyvä.❤️
Koeta nähdä itsesi lempeästi ja tilanteissa se pieni komiikka, joka niihin kätkeytyy.
Ihana, että ihailet vaimoasi.
Mitä hän sinussa ihailee?
Mitä itse itsessäsi pidät hyvänä?
up