Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on keskivertoa komeampi mies- oletteko mustasukkaisia?

Vierailija
04.03.2015 |

Mun mies kerää katseita, eikä mukamas itse edes huomaa. Usein nämä katselijat ovat paljon kauniimpia naisia kuin minä :(. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Komea mies on turtunut naisten iskuyrityksiin koko elämänsä. Ruma mies sen sijaan voi pettää heti, kun joku kerrankin joskus osoittaa hänelle "ihailua" ja huomiota.

Vierailija
22/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:24"]

En ole huolissani. Komea mies on turtunut naisten iskuyrityksiin koko elämänsä. Ruma mies sen sijaan voi pettää heti, kun joku kerrankin joskus osoittaa hänelle "ihailua" ja huomiota.

[/quote]

Ei tasan mee noin. Komeakaan mies ei saa kyllästymiseen saakka iskuyrityksiä, näin on näreet. No, ehkä jotkut filmitähdet tai julkkikset saa.  Flirttejä tulee kyllä varmaan päivittäin.  Luulempa ett suurempi kriisi koittaa siitä kun flirttailu joskus loppuu. Sama pätee naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:10"]

Ei häiritse. Hävettää vaan naisten puolesta kun tarjoavat itseään avoimesti miehelleni, kuin portot konsanaan.

[/quote]

Hei, tän piti olla mun vastaus! :)   No, mulle on tultu vuosien varrella todella usein sanomaan, että on sulla todella hyvännäköinen mies. Ja tosiaankin, ei enää millään jaksais näitä tyrkkypilluja. Ei ole aihetta epäillä mitään, eikä olla mustis. Mutta luuleeko joku ihan tosissaan, että tyrkyttämällä itseään tarpeeksi sinnikkäästi vaimo jää kuin seinään, ja ukko lähtee vaikka kaupasta jonkun randomvosun mukaan??? :O

[/quote]

Kyllä, joskus tekee muutakin ruokaa mieli kun aina sitä samaa makaroonilaatikkoa.

[/quote]

"Ruokalistaansa" saa kyllä vaihtelua muualtakin, kuin varatun miehen pöksyistä. Vaikka mustaa makkaraa.

Vierailija
24/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisitte olla vähän huolissanne... Komean miehen saa kaunis nainen vikiteltyä hyvännäköiseltäkin naiselta... Nimim. kokemusta on ;)

Vierailija
25/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:24"]

Kyllä saisitte olla vähän huolissanne... Komean miehen saa kaunis nainen vikiteltyä hyvännäköiseltäkin naiselta... Nimim. kokemusta on ;)

[/quote]

Hah! Onneksi mun miehellä on hyvä moraali ja vahva kunnioitus avioliittoa kohtaan. Että ihan vapaasti saa yrittää ja aikaansa hukata. :)

Vierailija
26/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:16"]Minulla on universaalin komea mies (muistuttaa Ryan Goslingia, uskokaa tai älkää). Hän osaa vielä pukeutuakin. Ja kyllähän sitä huomiota naisilta tulee, myös avoimia iskuyrityksiä. Mutta mieheni on aina näissä tilanteissa ollut asiallinen ja tehnyt selväksi, että on kiinnostunut vain minusta. Olen ihan perusnätti, mutta tiedän että mieheni saisi kauniimmankin (itseasiassa hänen exänsä ovat olleet minua näyttävämpiä). Silti mieheni on halunnut olla minun kanssani. Olen mustasukkainen sitten, jos mieheni antaa siihen aihetta, en viitsi itkeä ja pelätä etukäteen. 
[/quote]

Ryan Gosling ei oo kyllä tasan yhtään komea. Sorry <3

Mun mies kerää katseita ja kerran olen ollut mustis kun yksi koitti avoimesti pitkän aikaa iskeä. Pääsimme kuitenkin yli siitä ja nykyään ei tarvii olla mustis :) Tai olisi melkoinen yllätys jos tarttis olla. Saahan sitä katsoa, kunhan ei koske tai jää loputtomiin vellomaan ihastukseensa. Ainakin tällä hetkellä ollaan älyttömän rakastuneita keskenämme.

Vierailija
27/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:24"]

[/quote]

Hah! Onneksi mun miehellä on hyvä moraali ja vahva kunnioitus avioliittoa kohtaan. Että ihan vapaasti saa yrittää ja aikaansa hukata. :)
[/quote]

Nimenomaan!! Kaikki ei halua käydä vieraissa ;)

Vierailija
28/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kovastikin mustasukkainen, mieheni on pitkä, tumma ja todella komea. Mutta olen aina luottanut mieheeni, hän on fiksu ja erittäin perhekeskeinen, romanttinen ja on itse avioeroperheestä ja on sanonut, ettei halua samaa kohtaloa lapsilleen. Kyllä tällaisia kultakimpaleita on olemassa. Hän ei ole koskaan osoittanut pienintäkään mielenkiintoa ketään muuta naista kohtaan. Nyt hän on jo viisissäkymmenissä, harmaantunut ja muutenkin ikä näkyy, luonnollisesti, kuten meissä kaikissa. En ole enää juurikaan mustasukkainen, enempi huvittunut jos joku on hänestä kiinnostunut. Ei naiset enää häntä kyllä juurikaan edes katsele, vaikka on hän edelleen ikäisekseen komea. Vanha mikä vanha ;)

Vierailija
29/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:10"]

Ei häiritse. Hävettää vaan naisten puolesta kun tarjoavat itseään avoimesti miehelleni, kuin portot konsanaan.

[/quote]

Hei, tän piti olla mun vastaus! :)   No, mulle on tultu vuosien varrella todella usein sanomaan, että on sulla todella hyvännäköinen mies. Ja tosiaankin, ei enää millään jaksais näitä tyrkkypilluja. Ei ole aihetta epäillä mitään, eikä olla mustis. Mutta luuleeko joku ihan tosissaan, että tyrkyttämällä itseään tarpeeksi sinnikkäästi vaimo jää kuin seinään, ja ukko lähtee vaikka kaupasta jonkun randomvosun mukaan??? :O

[/quote]

Kyllä, joskus tekee muutakin ruokaa mieli kun aina sitä samaa makaroonilaatikkoa.

Vierailija
30/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskivertoa selvästi komeampi mies. Kaunis sellainen ja nuori. Aina kun haen baarista juttuseuraa, sukupuoleen katsomatta, ovat kaikki, sukupuoleen katsomatta mustasukkaisia ja kateellisia puhumalleni objektille. Sen huomaa katseista.

Ihan kuin kaikki sosiaalinen kanssakäyminen olisi jotain helvetin vonkaamista ja flirttailua. Näin Suomessa.

Vierailija
31/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen, koska olen nähnyt ettei mieheni lähde naisten iskuyrityksiin mukaan. Eli siis ei ole aihetta. Lähinnä imartelevaa ja huvittavaa muiden naisten flirtit. Toimii melkeinpä egoboostina, kun mieheni tekee heille selväksi, kuka hänen naisensa on! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän