Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on keskivertoa komeampi mies- oletteko mustasukkaisia?

Vierailija
04.03.2015 |

Mun mies kerää katseita, eikä mukamas itse edes huomaa. Usein nämä katselijat ovat paljon kauniimpia naisia kuin minä :(. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta siniset sukat.

Vierailija
2/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ole mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Hävettää vaan naisten puolesta kun tarjoavat itseään avoimesti miehelleni, kuin portot konsanaan.

Vierailija
4/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän raha ja valta ole komeutta tärkeämpää?

Vierailija
5/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on universaalin komea mies (muistuttaa Ryan Goslingia, uskokaa tai älkää). Hän osaa vielä pukeutuakin. Ja kyllähän sitä huomiota naisilta tulee, myös avoimia iskuyrityksiä. Mutta mieheni on aina näissä tilanteissa ollut asiallinen ja tehnyt selväksi, että on kiinnostunut vain minusta. Olen ihan perusnätti, mutta tiedän että mieheni saisi kauniimmankin (itseasiassa hänen exänsä ovat olleet minua näyttävämpiä). Silti mieheni on halunnut olla minun kanssani. Olen mustasukkainen sitten, jos mieheni antaa siihen aihetta, en viitsi itkeä ja pelätä etukäteen. 

Vierailija
6/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en murehtisi. Sinun on oltava kaunis, ja varsinkin miehesi mielestä (mikä on kaikkein tärkeintä maailmassa sinulle..) Me muut naiset olemme vain kateellisia kun olet napannut komean miehen, toiset hyvällä tavalla, toiset pahalla, mutta nauti siitä sekä siitä että miehesi on sinun. :) Sinulla on asiat hyvin, ja oikeastaan voisit antaa vinkkejä miten iskeä hyvä ja komea mies.:)

Vierailija
7/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:18"]

Mä en murehtisi. Sinun on oltava kaunis, ja varsinkin miehesi mielestä (mikä on kaikkein tärkeintä maailmassa sinulle..) Me muut naiset olemme vain kateellisia kun olet napannut komean miehen, toiset hyvällä tavalla, toiset pahalla, mutta nauti siitä sekä siitä että miehesi on sinun. :) Sinulla on asiat hyvin, ja oikeastaan voisit antaa vinkkejä miten iskeä hyvä ja komea mies.:)

[/quote]

*luulisi olevan kaikkein tärkeintä sinun KANNALTASI, että olet kauneinta maailmassa miehellesi.

Vierailija
8/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:09"]

En, ole mustasukkainen.

[/quote]

Et, myöskään osaa kirjoittaa.

Vierailija
9/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miehen lyhyys kompensoi aika hyvin sitä komeutta.

Vierailija
10/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on komea mies ja itseluottamukseni vain kasvaa, kun mieheni saa huomiota :). Sehän vaan osoittaa, että mulla on niin hyvä mies että muut ovat kateellisia. 

Vierailija
11/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:16"]

Minulla on universaalin komea mies (muistuttaa Ryan Goslingia, uskokaa tai älkää). Hän osaa vielä pukeutuakin. Ja kyllähän sitä huomiota naisilta tulee, myös avoimia iskuyrityksiä. Mutta mieheni on aina näissä tilanteissa ollut asiallinen ja tehnyt selväksi, että on kiinnostunut vain minusta. Olen ihan perusnätti, mutta tiedän että mieheni saisi kauniimmankin (itseasiassa hänen exänsä ovat olleet minua näyttävämpiä). Silti mieheni on halunnut olla minun kanssani. Olen mustasukkainen sitten, jos mieheni antaa siihen aihetta, en viitsi itkeä ja pelätä etukäteen. 

[/quote]Musta Ryan Gosling on ruma :D Eli miehesi on kaukana komeasta.

Vierailija
12/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikkien naisten mielestä oma mies ole keskivertoa komeampi, se on katsojan silmässä ;)

Vierailija
13/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:21"]Joo, mullakin on komea mies ja itseluottamukseni vain kasvaa, kun mieheni saa huomiota :). Sehän vaan osoittaa, että mulla on niin hyvä mies että muut ovat kateellisia. 
[/quote]

Hienoista syistä tykkäät miehestäsi.

Vierailija
14/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:10"]

Ei häiritse. Hävettää vaan naisten puolesta kun tarjoavat itseään avoimesti miehelleni, kuin portot konsanaan.

[/quote]

Hei, tän piti olla mun vastaus! :)   No, mulle on tultu vuosien varrella todella usein sanomaan, että on sulla todella hyvännäköinen mies. Ja tosiaankin, ei enää millään jaksais näitä tyrkkypilluja. Ei ole aihetta epäillä mitään, eikä olla mustis. Mutta luuleeko joku ihan tosissaan, että tyrkyttämällä itseään tarpeeksi sinnikkäästi vaimo jää kuin seinään, ja ukko lähtee vaikka kaupasta jonkun randomvosun mukaan??? :O

Vierailija
15/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:16"]

[/quote]Musta Ryan Gosling on ruma :D Eli miehesi on kaukana komeasta.

[/quote]Hälle on tarjottu mm. "sexiest man alive" -titteliä, mutta ei halunnut ottaa sitä vastaan. Suurin osa pitänee Goslingia ihan komeana, mutta kyllähän täällä palstalla vaikka kuka on haukuttu rumilukseksi. 

Vierailija
16/31 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lisäksi muusikko. Sellainen joka on ollut aika kuuluisakin nuorempana. Nyt tekee silloin tällöin keikkaa ja on tosi säälittävää, kun naiset esim entiset tyttöystävät pörrää sillon ympärillä. Niin ja on se mun mies tosi hyvännäköinenkin! 

Vierailija
17/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköistä ja uskollista miestä ei ole olemassa, ei millään pahalla.

Vierailija
18/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:24"]

Kyllä saisitte olla vähän huolissanne... Komean miehen saa kaunis nainen vikiteltyä hyvännäköiseltäkin naiselta... Nimim. kokemusta on ;)

[/quote]

Kerropa tähän samaan syssyyn saako normaalia yksinkertaisempi nainenkin vikiteltyä komean miehen? Entäs ruman miehen? Todennäköisesti vaatimattoman näköinen mies on vielä helpompi saalis, kas kun ei ole niin tottunut palvoviin naisiin ja menee ihan onnesta sekaisin jos joku vieras alkaa iskeä. Vai?

ps. tunnen tosi paljon tosi uskollisia miehiä, joita ei saisi vieras iskettyä vaikka iskisi lekalla päähän. Peukutan täysillä näitä miehiä ja heidän parisuhteitaan. Ihanaa sitoutumista, jota todellakin on olemassa, uskokaa pois naiset! Itse uskon, että on pettäjiä ja niitä, jotka vain _eivät petä_.

Vierailija
19/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se tutkimusten mukaan myös naisilla siten, että mitä kauniimpi nainen = sitä todennäköisempi riski että tulee pettämään. Tosiasia nyt on, että jos on ulkonäköä on aina enemmän vaihtoehtoja, niin miehillä kuin naisilla. 

Mut eipä ulkonäöllä sinänsä pettämisnäkökulmasta väliä ole, kun n. 50 % kummastakin sukupuolesta pettää nyt kuitenkin ja noin suureen joukkoon mahtuu rumasta superkomeaan.

Vierailija
20/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani, ei ole koskaan ollut aihetta. Oma puolisoni on tumma ja komea, aika rasittavaa oli joskus nuorempana kun olimme vaikka ravintolassa syömässä ja poistuin naistenhuoneeseen niin jo siinä oli joku tyrkyttämässä itseään ja edelleenkin käy näin silloin tällöin. Mieheni on kuitenkin kohtelias, seurallinen ja varakaskin. On aina ensin huomauttanut ystävällisesti mutta joskus pitänyt sanoa rumastikin että uskovat. Minua on vain huvittanut ja joskus hävettänyt naisten puolesta. Itse olen vain perussöpö mutta avioliitto kestänyt kaikki tyrkyt naisetkin jo 30 vuotta, rakkautta riittänyt eikä luottamusta rikottu eiköhän näin mennä edelleenkin. Joskus vaan käy näinpäin, kauniit lapset saatiin ja ihanaa kun lapsenlapsella on komea pappa, niin nuorekaskin että isäksi usein luullaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän