Miksi mies pettää??
Niin, kysymys otsikossa. Vastatkaapa miehet, ja naiset, mitä luulette, miksi puolisoa, jota rakastaa ja jota pitäisi kunnioittaa, petetään?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:43"]
Luulisin että aika harva mies pystyy vastustamaan kiusausta, jos viehättävä flirttaileva hauska nainen antaa huomiota ja kerjää sitä itse.
[/quote]
Älä puhu paskaa.
M50
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:54"]
Luulisin että aika harva mies pystyy vastustamaan kiusausta, jos viehättävä flirttaileva hauska nainen antaa huomiota ja kerjää sitä itse.
[/quote]
Älä puhu paskaa.
M50
[/quote]
Omin silmin olen nähnyt lukemattomia kertoja ja itsekin ollut pari kertaa tiukassa tilanteessa, mutta selvittänyt asiat muuten kuin pettämällä.
Sinä kuitenkin ajattelet niin kuin ajattelet, sille mä en voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:54"]
[/quote]
Älä puhu paskaa.
M50
[/quote]
Omin silmin olen nähnyt lukemattomia kertoja ja itsekin ollut pari kertaa tiukassa tilanteessa, mutta selvittänyt asiat muuten kuin pettämällä.
Sinä kuitenkin ajattelet niin kuin ajattelet, sille mä en voi mitään.
[/quote]
Mukulat selittelee, että en mä voinut mitään kun se jätti sen tikkarin tohon, mun oli ihan pakko se syödä...
Jos toinen pettää, niin ei ole oikeasti ollutkaan rakastunut/halunnutkaan sitoutua siihen parisuhteen toiseen osapuoleen - Asia nyt on vain niin yksinkertainen.
Kootut selitykset eivät vakuuta. Aika kornia on sanoa, että ei kunnioita omaa vaimoaan, koska "se on arkinen". Häh? Eikä ihmisiä pidä kunnioittaa ihmisinä eikä mallinukkeina?
Ja toisksi, jos on itse antanut aviolupauksen, eikös pettämisessä ikään kuin virtsaa oman lupauksensa päälle?
Edelleen en tajua, että jos ei halua oman vaimonsa kanssa elää, miksi ei ota eroa. Miksi pitää lapsellisen agressiivis-passiivisesti ruveta ilkeäksi että muka "vaimo tajuaa lähteä"?
Ei kovin kehittyneiden yksilöiden ajatusmaailmaa tuollaiset pettämiset. Aina voi ottaa eron, joten ei tarvitse koskaan pettää. Ja jos tietää ettei ole "yksiavioinen", ei pidä mennä sinne kirkkoon ja sanoa 'Tahdon'.
Itse arvostan sekä miehiä että naisia joilla on selkärankaa. Harvalla on. Maan matosia, lieroja on paljon.
Koska paneminen on mukavaa. Miksi te naiset kuvittelette että siihen pitäisi olla joku sen kummempi syy? Ei liity mitenkään rakastamiseen, kunnioittamiseen, sitoutumiseen, huomioon, kotioloihin tai mihinkään muuhunkaan. Se on vaan kivaa.
Ilmeisesti näin. Minulle selvisi viime viikolla, että mieheni on 18 vuotta käynyt naimassa yhtä todella ankean näköistä naista naapurikaupungista. Nainen odottelee, että mies jättäisi minut ja lapset :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:00"]
Koska paneminen on mukavaa. Miksi te naiset kuvittelette että siihen pitäisi olla joku sen kummempi syy? Ei liity mitenkään rakastamiseen, kunnioittamiseen, sitoutumiseen, huomioon, kotioloihin tai mihinkään muuhunkaan. Se on vaan kivaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:48"]
Ihan siksi kun sitä vaimoa ei enää rakasta eikä kunnioita.
[/quote]
Tai ole koskaan niin tehnytkään... Sanominen ja tekeminen ovat kaksi eri asiaa.