Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pettää??

Vierailija
04.03.2015 |

Niin, kysymys otsikossa. Vastatkaapa miehet, ja naiset, mitä luulette, miksi puolisoa, jota rakastaa ja jota pitäisi kunnioittaa, petetään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole enää se rakkauden kohde. Ei se sen vaikeampaa ole.

Tai ehkä ei enää myöskään kunnioita sitä puolisoa. Siitä on tullut tylsä, asenteisiin jämähtänyt, homssuinen, ei-mielenkiintoinen, arkinen. Arjesta on tullut suorittamista, töitten jälkeen on edessä liuta kotitöitä jotka pitää muka tehdä just nyt, nalkuttaja. Seksi ei maistu, eikä puhettakaan mistään erilaisesta seksistä, aina puurtamista vaan ja muijan hiljaista odottamista että koska mies laukeaa että itse pääsee nukkumaan.

Mutta ei siitä aina erotakaan tohdi, onhan siinä kuitenkin ajovuosia takana. Ja kun on kuitenkin asuntolainaakin. Ja lapsia tulisi ikävä jos sitä ny erottaisiin.

Vierailija
2/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petän koska vaimo on sanonut suoraan olevansa haluton ja pitää vonkaamistani painostamisena. Rakastan kuitenkin pikkuista vaimoani ja haluan elää hänen kanssaan. Paska tilanne, mutta tämän takia käyn vieraissa muutaman kerran vuodessa poikien risteilyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuore suhde, yhdessä asumistakin vasta muutama kuukausi, seksiä vähintään kerran päivässä, monipuolista, minä tein aloitteet, olen kaunis, hoikka,intohimoinen ,ei lapsia,ei arkistunutta elämää ollenkaan. Silti mies petti.
a.p.

Vierailija
4/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole yksiavioisia

Vierailija
5/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi nainen pettää??

Niin, kysymys otsikossa. Vastatkaapa naiset, ja miehet, mitä luulette, miksi puolisoa, jota rakastaa ja jota pitäisi kunnioittaa, petetään?

Vierailija
6/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:35"]

Meillä oli tuore suhde, yhdessä asumistakin vasta muutama kuukausi, seksiä vähintään kerran päivässä, monipuolista, minä tein aloitteet, olen kaunis, hoikka,intohimoinen ,ei lapsia,ei arkistunutta elämää ollenkaan. Silti mies petti. a.p.

[/quote]

No tuossa ei ole tarpeeksi kehittynyt tunnesidettä edes, mitä sitä parin kuukauden suhteita edes parkumaan. 

Vierailija
7/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ap seksiä n.4 kertaa viikossa, kaksi pientä lasta, mies käy töissä ja mä kotona, teen kaikki kotityöt ja pääosin hoidan lapset, meillä on todella hauskaa yhdessä ja usein teemmekin koko perhe kaikkea kivaa. Silti mies petti. On se vieras pillu vaan kiinnostava.

Vierailija
8/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi kun sitä vaimoa ei enää rakasta eikä kunnioita.

Vierailija
9/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:44"]

Meillä myös ap seksiä n.4 kertaa viikossa, kaksi pientä lasta, mies käy töissä ja mä kotona, teen kaikki kotityöt ja pääosin hoidan lapset, meillä on todella hauskaa yhdessä ja usein teemmekin koko perhe kaikkea kivaa. Silti mies petti. On se vieras pillu vaan kiinnostava.

[/quote]

Sama kuin meillä. On se vaan niin hienoa erota ja silti saa lasten takia olla lopun elämää tekemisissä miehen kanssa. Mä olen niin kypsä tähän.

Vierailija
10/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama kuin meillä. On se vaan niin hienoa erota ja silti saa lasten takia olla lopun elämää tekemisissä miehen kanssa. Mä olen niin kypsä tähän.

Vierailija
11/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:35"]

Meillä oli tuore suhde, yhdessä asumistakin vasta muutama kuukausi, seksiä vähintään kerran päivässä, monipuolista, minä tein aloitteet, olen kaunis, hoikka,intohimoinen ,ei lapsia,ei arkistunutta elämää ollenkaan. Silti mies petti. a.p.

[/quote]

No tuossa ei ole tarpeeksi kehittynyt tunnesidettä edes, mitä sitä parin kuukauden suhteita edes parkumaan. 
[/quote]

No onhan tuossa nyt sen verran vahva side jo syntynyt että yhteen on muutettu..

t. En ole tuo aikaisempi mutta saman kokenut

Vierailija
12/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy on ihan varmasti seksinpuute.Itsekkyys,ahneus,moraalittomuus,vaihtelunhalu ja mitä niitä nyt on.On jo luovuttanut omassa suhteessa.

Vierailija
13/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen siihen että sinuun ollaan ihastuneita. Oma identiteetti kriisi. Masennus. Tai haluaa erota mutta ei osaa sanoa vaan ajaa toisen eroamaan.

Vierailija
15/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät pysty vastustamaan houkutusta eteen tulee uusi mielenkiintoinen ihminen joka antaa sinulle huomiota ja flirttiä jota et ehkä saa enää omalta puolisolta.

Vierailija
16/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan siksi, että ymmärtäisit viimein lähteä kävelemään ja päästäisit irti. Kun ei hienovaraisemmat vihjaukset eikä edes suora puhe ole toimineet.

Vierailija
17/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kotoa sai huomion, kokoaika, mä kävin töissä ja elätin meitä, ostin ukolle kaiken mitä se toivo, mm.auton. Yhteenmuutto oli sitoutumista, naimisiinmenoa suunniteltiin, ei mikään muutaman kuukauden suhde! Ja sitä seksiä ja vaihtelua oli, oltii toistemme kimpussa kokoaikaa, luulin että ollaan rakastuneita molemmat. Ja ihan aikuisia ollaan, yli keski-iän. Oliko se sitten sitä että tahtoi muiden ihailua, oliko masentunut, en tiedä!
a p

Vierailija
18/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli sinun mielestäsi kaikki oli hyvin? Entäs miehen mielestä? Olit siis miehen lompakolla loisiva kotiäiti,

kuinka kiihottavaa.

Vierailija
19/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan myös monesta ns hyvästä miehestä ja naisesta ! Jotkut haluaa vain testata omaa markkinaarvoa ! Panokset on aina kovat ja riskit ! Libido on korkea ja alkoholi vie estot pois ! & toimii hyvänä tekosyynä !

Vierailija
20/27 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että aika harva mies pystyy vastustamaan kiusausta, jos viehättävä flirttaileva hauska nainen antaa huomiota ja kerjää sitä itse. Myös siinä tapauksessa, että ei tarkoita sillä mitään.

Juuri sillä hetkellä se on vaan niin vastustamatonta, eikä silloin ymmärrä että tästäkin tulee arkea seuraavassa hetkessä.

Toisin sanoen, naiset tuntekaa myös itse oma vastuunne.

Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi