Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore suhde ilman alkuhuumaa ja seksiä

Vierailija
04.03.2015 |

Hei!

Olen 24 vuotian nainen ja olen seurustellut nykyisen miheni kanssa vasta muutaman kuukauden. Luulisi että seksielämä olisi nyt virkeimmillään, mutta sitä se ei todellakaan ole. Ainakaan kuukauteen emme ole harrastaneet seksiä ja asia vaivaa minua kamalasti.

Aikaisemmat suhteeni ovat olleet hyvinkin seksuaalisuuteen painoittuneita. Tämä nykyinen taas perustuu meidän kahden väliselle luottamukselle ja romantiikaa kyllä on - se ei vain johda seksiin. Minusta tuntuu että myös kynnys seksin harrastamiseen on kasvanut, kun sitä ei ole hetkeen ollut. Joinakin päivinä koen suorastaan haluttomuutta miestäni kohtaan ja olen huolissani miten suhteemme voi jatkossa toimia ilman toimivaa seksielämää ja intohimoa? Mutta koska asiat ovat muuten enemmän kuin mallillaan - mieheni kohtelee minua kuin prinsessaa, en voi häntä jättääkään, sillä kaikissa suhteissaahan alkuhuuma joskus loppuu.

Onko jolloin muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se meni, että kun ensimmäisenä vuotena laittaa herneen pulloon joka seksikerrasta ja seuraavina vuosina joka kerralla ottaa herneen pullosta, niin se pullo ei koskaan tyhjene.

Vierailija
2/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mälsä tilanne ja sinun ikäisenä en olisi tuollaiseen suhteeseen jäänyt. Vaikka romantiikka kuinka kukkisi ja luottamusta löytyisi, niin haluttomuus miestä kohtaan ja viikkojen kuivat kaudet riittäisivät nopeasti. Mitä mies miettii tästä asiasta, oletteko edes puhuneet siitä? Onko mies edes naisiin päin kallellaan...? Riittääkö luottamus näiden asioiden jutteluun? En osaa oikein edes kuvitella tuollaista tuoretta suhdetta ja tulevaisuutta en sille näkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako siltä, että miestä pidättelee jokin moraalinen tai uskonnollinen periaate? Oliko seksikerroissa kyse siitä, että alkoholi sai hänet ylittämään rajat, joita ei selvin päin ylitä?

Vierailija
4/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde vaivaa sinua paljon ja koet haluttomuutta juuri tätä miestä kohtaan - näissä kahdessa asiassa on jo hyvin paljon syitä pistää suhde poikki. Vai näetkö teidät onnellisina yhdessä vaikka vuoden päästä? Viiden vuoden päästä? Kuinka pitkään olisit valmis jatkamaan miehen kaverina? Menetkö mielelläsi miehen luokse töiden jälkeen? Ajatteletko häntä hymyillen?

Vierailija
5/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika samanlainen meininki mun miehen kanssa, reilu vuosi oltu yhdessä ja häntä seksi ei kiinnosta. Ja se ei voi johtua mun ulkoisista syistä. Eikä se oikein homoltakaan vaikuta. Tuskin pettääkään.

Romantiikkaa löytyy, huomiota, huolenpitoa... Kaikkea muuta paitsi seksiä... Ehkä vaadin liikaa, mutta mielestäni kerta viikossa/2viikossa on vähän. Liian vähän. Oon alkanut jo miettimään, että jos se on nyt jo tällaista niin entä sitten parin vuoden päästä? En tiedä jäänkö katsomaan. N23

Vierailija
6/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:57"]

Suhde vaivaa sinua paljon ja koet haluttomuutta juuri tätä miestä kohtaan - näissä kahdessa asiassa on jo hyvin paljon syitä pistää suhde poikki. Vai näetkö teidät onnellisina yhdessä vaikka vuoden päästä? Viiden vuoden päästä? Kuinka pitkään olisit valmis jatkamaan miehen kaverina? Menetkö mielelläsi miehen luokse töiden jälkeen? Ajatteletko häntä hymyillen?

[/quote]

Näen tässä jonkin verran kaksinaismoralistista suhtautumista - jos jokusen kuukauden seurustellut mies valittaisi täällä, että nainen on vielä ujo ja/tai hitaasti syttyvä seksin suhteen, ja kärttää vain hellyyttä, niin aika harva varmaan yllyttäisi että jätä se sika, kun ei osaa heti antaa estoitta....

Vierailija
7/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen yksi tapaus päätyi naimisiinkin. Oli niin ihanaa.  Erosivat sitten alle 2 vuoden kuluessa ja tilanne seksin suhteen oli sama kuin naimisiin mennessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi