Onko sinulla ollut koronaa?
Kauanko kesti ja minkälaisilla oireilla tuli?
Ap odottelee saavansa huomenna positiivisen koronatuloksen, ihme on, jos ei tule. Rokotteet otettu.
Kommentit (5)
Oli, Maaliskuun lopulla sairastin. Oireina oli lihaskivut varpaista päähän, Molemmat nenät tukossa, Kuiva yskä, Ripuli ja myös hengitys tuntui normaalia vaikeammalta. Oli myös aika korkea kuume (39c+) yhden illan ajan.
Oireet kestivät noin 1.5-viikkoa ja hengitysvaikeudet kesti lähes 3-viikkoa. Olen perus terve 26v Mies. Nyt olen ottanut molemmat rokotteet. Toivottavasti ei tarvitse sairastaa uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Oli, Maaliskuun lopulla sairastin. Oireina oli lihaskivut varpaista päähän, Molemmat nenät tukossa, Kuiva yskä, Ripuli ja myös hengitys tuntui normaalia vaikeammalta. Oli myös aika korkea kuume (39c+) yhden illan ajan.
Oireet kestivät noin 1.5-viikkoa ja hengitysvaikeudet kesti lähes 3-viikkoa. Olen perus terve 26v Mies. Nyt olen ottanut molemmat rokotteet. Toivottavasti ei tarvitse sairastaa uudestaan!
Nyt voisi varmaan jo käydä peruskoulun loppuun?
Oireeton. Miehellä oli kuumetta ja hän meni testeihin ja minä positiivisen näytteen jälkeen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi varmaan jo käydä peruskoulun loppuun?
Oliko epämiellyttävän realistinen kuvaus? Pisteet rohkeudestasi kertoa kokemuksestasi, älä välitä sivusta huutelijoista, heillä on omat syynsä siihen.
On. Yhtenä päivänä oli kuumetta.