Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehistä jotka ajaa pelkääjän paikalla

Ihmettelijä
03.12.2021 |

Eli siis niistä miehistä joiden puoliso ajaa aina ja miehet istuvat toimettomana sivupaikalla. Mikä on heidän suhteessaa johtanut tähän tilanteeseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita luusereita semmoset miehet jotka on antaneet vallan naisille :D:D:D

Miehen tehtävä on ajaa. Nainen saa vain olla ja katsoa maisemia. Tietysti nainen tekee sitten muita juttuja ennen ajoa tai ajon jälkeen.

Auton ajaminen, lampun vaihto ja viemärien puhdistus on miehen työtä nyt esimerkiksi. Raskaat ja likaiset hommat kuuluvat miehelle.

Auton ajaminen ei ole ollut raskasta ohjaustehostimen keksimisen jälkeen, eikä se niin raskasta ole ilman tehostintakaan etteikö siihen nainenkin pystyisi. Lampun vaihdosta ja viemärinputsauksesta nyt puhumattakaan.

Minulle auton ajaminen on raskasta. Rupeaa väsyttämään. En pysty siihen. Huomaan myös iän vaikuttavan reaktionopeuteen. Varsinkin pimeällä pelkään ajavani jonkun ihmisen päälle.

Minulle lampun vaihto on ponnistus. Ensinnäkin oikean lampun löytäminen on työn takana. Pitää opetella lamppujen koodit ja miettiä valotehot.

Viemärin osaan putsata. Mutta se on iljettävää. Sihti on täynnä limaisia hiuksia.

Vierailija
22/23 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu ajamaan, joudumme luopumaan autosta. Tai emme lähde minnekään pidemmälle autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavaperheeni vanhempi pariskunta ajaa yhdessä. Kuljettaja kysyy risteyksessä apukuskilta, tuleeko sieltä ja toinen vastaa. Ja taas mennään. Turvallista matkaa!!! Aivan kamalaa olla takapenkillä, en enää menekään.