Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskisin yhden muijan jos sil ei ois rumia luomia.

Vierailija
04.03.2015 |

Muuten nätti ja pantava tapaus. :'(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta mieheltä. Olen varma että Sinulle löytyy lukemattomia luomettomia vaihtoehtoja :)

Vierailija
2/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies olet <3 varmasti löydät vielä sen unelmiesi naisen, jolla ei ole luomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän irtoluomia niin pysyy kaukana ap:n kaltaiset, jotka luulevat pystyvänsä iskemään. Säästyy molempien aikaa.

Vierailija
4/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:02"]Muuten nätti ja pantava tapaus. :'(
[/quote]

Silmäluomia vai? Et taida sinäkään mikään insinööri olla kun et edes pysty tarkentamaan mitkä luomet kyseessä. God morgon yxskaft!

Vierailija
5/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:08"]

Minä käytän irtoluomia niin pysyy kaukana ap:n kaltaiset, jotka luulevat pystyvänsä iskemään. Säästyy molempien aikaa.

[/quote]

Mitens sä nyt noin? Aapeehan on oikea aito miesten mies, supersankari.

Vierailija
6/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä tämän hetkisellä luomisella naiskohteellasi on kuitenkin narsistitutka, joten etpä muuten välttämättä niin vain iskisikään.

Vierailija
7/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita pilkkuja meinaan naamassa ja käsissä

Vierailija
8/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh :(

Vierailija
9/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna luomien hämätä. Minua ällöttää ne myös, ja olen nainen. Ehkä voisit vampata naisen ja jossain suhteen hyvässä vaiheessa voisit ehdottaa, että poistaisi luomet? siinä vaiheessa olet tietysti velvollinen kustantamaan hoidon, mutta toisaalta ne eivät käsittääkseni ole kalliita. Älä nyt parin epäkohdan anna sotkea, jos oikeasti pidät henkilöstä.

Ja kaikille hurskastelijoille: luomet ovat ällöjä, joten mitä järkeä niitä on olla poistattamatta, kun se nykyään on mahdollista?

Vierailija
10/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt luomet hieman turn off, jos niitä on isoja runsain määrin. Kuitenkin, jos muuten kaikki kunnossa ei tuo nyt ole mikään ratkaiseva tekijä kuitenkaan. Ja minä vielä olen pinnallinen!

Vierailija
11/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sit siit tulis arpinen :'(

Vierailija
12/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse liimailen ihooni irtoluomia ja -syyliä Ap:n kaltaisten tapausten varalta. Säälittää rassukka :D

Vierailija
13/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan naamasta näkyy todennäköisesti hulluus niin selkeästi, että ihan turha sen on ketään yrittää. :D

Vierailija
14/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voi ymmärtää ihmisiä, joiden mielestä luomet ja pisamat ovat jotenkin oksettavia. Luulevatko nämä, että luomet = syyliä tai jotain?

Vierailija
15/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskist muijan ja panist akkaa ja se ämmä siivois ja kokkais. Sä kattoisit telkkaa ja joisit kaljaa, kunnes taas panettais.

Miksköhän sulla ei oo muijaa/akka/ämmää

Vierailija
16/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobody's perfect ;)

-luomimuija

Vierailija
17/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityhän nyt vaan siihen peilikuvasi ihailemiseen! Unohda muut, jollain muulla neitosella voi olla vaikka mitä ällötyksiä vaatteidensa alla (vaikka joku kauhea raskausarpi!) YÖK! 

Vierailija
18/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän periaatteessa voisin luopua luomistani, mutta mistä sä saisit aivot... Taidankin ruveta tykkäämään näistä. Ne on ehkä pelastaneet mut joskus.

Vierailija
19/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on runsaasti luomia, onneksi eivät ole mua koskaan suuremmin haitanneet eivätkä haittaa tämän jälkeenkään. Tsori!

Vierailija
20/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ap iskisin sut, jos et olis noin jumalattoman idiootti.

Ps. Runsasluomisten (yli 50) iho vanhenee hitaammin kuin muiden.