Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ehdotan...

Vierailija
04.03.2015 |

...hienovaraisesti vaimoani antamaan parempaa suuseksiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoralla puheella ja selkeästi.

Vierailija
2/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vinkkejä sä sille sitten antaisit? :D mulla kun on päinvastainen ongelma kun yritän saada miehestä jotain neuvoja irti, että olisin parempi. Ehkä voisi silleen yleisellä tasolla sanoa, että tykkäisit tehdä suuseksistä vähän merkittävämmän osan seksielämää ja tehdä siitä vielä parempaa molemmille. Kun ottaa itse vastaan palautetta voi sitä olla helpompi myös avoimemmin antaa. Tai niin mä ainakin luulin. Meillä tää johti kyllä siihen, että nykyään mä saan parempaa suuseksiä, mutta jäin ite ilman niitä neuvoja :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopiston poskeenotto-kurssille mars.

-Niksu

Vierailija
4/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin ensin vaimollesi ihan vain esimerkin vuoksi. Toki niin varmaan teetkin

Vierailija
5/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimosi tekee sitten väärin? Onko useampia huonosti meneviä asioita vai olisiko parempi suikkari vain säädöstä kiinni? Minkä verran olet vaimoa neuvonut ja miten hän ottaa neuvosi vastaan?

Vierailija
6/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pureeko tämä tyyli kuinka moneen, mutta kyllä mua ainakin kiihottaa, jos mies joskus ottaa ohjat käsiinsä ja antaa kunnon oppitunnin jossakin asiassa. Ei se vaadi sen puimista mitä on tehnyt ennen "väärin", riittää kun oppitunnin jälkeen osaa tehdä paremmin. Ihan pikkarit märkänä oon valmis ottamaan haasteen vastaan kun mies kuiskaa ennen seksiä "aion nyt opettaa sulle jotain". Eikä se tunnu rakastavassa tasapainoisessa suhteessa tippaakaan alistavalta, paremminkin huolenpidolta ja yhteisen hyvän seksielämän arvostamiselta ja halulta kehittää sitä. Mutta rupea opettamaan vaan, jos omakin itsevarmuus riittää sen myös tehdä! Eli niin suoria ujostelemattomia ohjeita kiitos, että niiden avulla on mahdollista onnistua! Ei selittelyjä, vaan mieluummin ihan lempeitä lyhyitä käskyjä ja tietysti kehuja ja kannustusta. Ei siinä pysty itse hommaan keskittymään, jos tarvitsee kaarteluja kuunnella ja tulkita rivien väleistä toiveiden murusia. Mikään ei vie haluja tehokkaammin kun epämääräinen "tee jotenkin erilailla, en osaa nyt selittää" ja lopulta molemmat on yhtä turhautuneita ja tyytymättömiä. Kun vielä oppitunnin jälkeen saa palkinnoksi hellittelyjä, kehuja ja kannustusta ei siinä voi jäädä epävarma tai huono olo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän