Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulee fyysisesti huono olo kun katson yhden talon sisustusta.

Vierailija
04.03.2015 |

Outoa? Selailen monesti paikkakuntani myynnissä olevia taloja oikotieltä/etuovesta yms. Yksi talo on ollut varmaan vuoden myynnissä ja aina kun katson kuvia siitä talon olkkarin sisustuksesta, minua alkaa oksettamaan. Siis oikeasti tulee huono olo ja kuvotus.
Mistähän tuo johtuu?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:48"]Mulle tulee tästä huono olo: http://m.etuovi.com/kohde/1138073?searchId=4&index=1&store=true [/quote] Hyi saakeli! Ja esittelyteksti alkaa "tyylikkäästi..."

[/quote]

Tämä on niin kammottava, ettei sanat riitä... Pelkästään tuo lattia saa oksentamaan, ja sitä ei ihan pikkurahalla remontoidakaan. Samoin sisäkatot, oviaukot, oikeastaan ihan kaikki pitäisi repiä alas ja laittaa uusiksi.

Vierailija
2/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:05"]

http://www.etuovi.com/kohde/9514683/kuvat Tämä. t. Ap Tuo olkkari, matot, sohvat, ja tuo tv:n takana oleva vaalea seinä. En tiedä mikä tosa saa olon huonoksi, jokunvain

[/quote]

No, se punainen kylppäri sai kyllä minun silmäni ja hampaani vihlomaan. Enkä tykännyt niistä mustista "tehosteseinistä" tai koivujen kuvista seinälläkään.

Vierailija
4/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:05"]

http://www.etuovi.com/kohde/9514683/kuvat Tämä. t. Ap Tuo olkkari, matot, sohvat, ja tuo tv:n takana oleva vaalea seinä. En tiedä mikä tosa saa olon huonoksi, jokunvain

[/quote]

Olin jo tulossa kirjoittamaan että onko musta-valkoinen sisustus? Ja niinhän se oli. Mullakin tulee huono olo, erityisesti kuva missä oli olkkarin takka ja pöydän alla musta-valkoinen salmiakkikuvioitu matto. Moni migreenistä tai epilepsiasta kärsivä ei pysty olemaan tuollaisissa tiloissa. Mulla on migreeniä. Mikäs ap sulla on?
[/quote]

Ei ainakaan epilepsiaa, mutta migreeniä kyllä. - ap

Vierailija
5/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIrveän hintainen talo, tuohon hintaa ei edes täällä stadissa ja liepeillä saa hyviä taloja kaupaksi!

Liian harmaa mun makuuni, ihan kuin mustavalkoisessa kuvassa asuisi. Enkä pidä 3 kerroksestakaan, itsellä 2krs+2 tasoa ja ihan tarpeeksi ramppaamista.

Vierailija
6/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:59"]http://www.etuovi.com/kohde/1120277
Tää talo on jostain syystä ollut pitkään myynnissä..
[/quote]

Verhot ja tapetit on vanhentuneet. Niiden vauhdilla saisi raikkaamman ilmeen. Samoin tuo yläkaapisto/vitriini pois keittön ja olkkarin välistä.

Vierailija
7/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:59"]http://www.etuovi.com/kohde/1120277 Tää talo on jostain syystä ollut pitkään myynnissä.. [/quote] Verhot ja tapetit on vanhentuneet. Niiden vauhdilla saisi raikkaamman ilmeen. Samoin tuo yläkaapisto/vitriini pois keittön ja olkkarin välistä.

[/quote]

Mut entä jos stailaa sen vääränlaiseksi? Kannattaako laittaa rahaa kun ei voi tietää millä maulla varustettu ostaja löytyy lopulta? Kun toi ei nyt sinänsä ihan läävä kuitenkaan ole.

Vierailija
8/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:05"] http://www.etuovi.com/kohde/9514683/kuvat Tämä. t. Ap Tuo olkkari, matot, sohvat, ja tuo tv:n takana oleva vaalea seinä. En tiedä mikä tosa saa olon huonoksi, jokunvain [/quote] Olin jo tulossa kirjoittamaan että onko musta-valkoinen sisustus? Ja niinhän se oli. Mullakin tulee huono olo, erityisesti kuva missä oli olkkarin takka ja pöydän alla musta-valkoinen salmiakkikuvioitu matto. Moni migreenistä tai epilepsiasta kärsivä ei pysty olemaan tuollaisissa tiloissa. Mulla on migreeniä. Mikäs ap sulla on? [/quote] Ei ainakaan epilepsiaa, mutta migreeniä kyllä. - ap

[/quote]

Löytyihän se syy huonovointisuuteen. Tuleeko sulle huono olo myös Marimekon musta-valko pallokuvioiduista vaatteista? Mulle tulee.

Vierailija
9/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:48"]Mulle tulee tästä huono olo:

http://m.etuovi.com/kohde/1138073?searchId=4&index=1&store=true
[/quote] Hyi saakeli! Ja esittelyteksti alkaa "tyylikkäästi..."
[/quote]

Hirveästi väliseiniä eli koppeja. Ja puu hyökkää päälle.

Vierailija
10/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:59"]http://www.etuovi.com/kohde/1120277 Tää talo on jostain syystä ollut pitkään myynnissä.. [/quote] Verhot ja tapetit on vanhentuneet. Niiden vauhdilla saisi raikkaamman ilmeen. Samoin tuo yläkaapisto/vitriini pois keittön ja olkkarin välistä.

[/quote]

Mut entä jos stailaa sen vääränlaiseksi? Kannattaako laittaa rahaa kun ei voi tietää millä maulla varustettu ostaja löytyy lopulta? Kun toi ei nyt sinänsä ihan läävä kuitenkaan ole.
[/quote]

Omaa asuntoani myydessä huomasin, että osalla ihmisistä puuttuu täysin hahmotuskyky. Jäivät jumiin täysin epäoleellisiin seikkoihin, kuten päiväpeiton väriin. Siksi neutraalimmasta ja selkeämmästä verhomaailmastakin voi olla apua.

Vierailija
11/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varikäs vai vitivalkoinen?

Vierailija
12/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä sinun nyt täytyy mennä lääkärin pakeille huonovointisuuden takia.

Vierailija
13/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä asunnossa on jotain muuta kuin sisustus joka inhottaa, jos kerta on ollut pitkään myymättä jo. Kyllä se tunnelma ja energia voi välittyä kuvienkin kautta, eikä liity välttämättä suoraan siihen sisustukseen. Universumilla on kyllä tällaiset tapansa kertoa meille jos jostain paikoista/asioista kannattaa pysyä kaukana, vaikka emme sitten sitä syytä aina järjellä tajuaisikaan.

Vierailija
14/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joskus huono olo jos katselen vaikka kuvia sisustuksista joissa on lehtipinon päällä pari pientä kukkamaljakkoa, matot vinossa, viltit huolimattomasti viskottuna sohvan päälle jne. En tiedä miksi mutta se kaaos on kamala. Meilläkin on kotona leluja lattioilla mutta se on hallinnassa. 

Vierailija
15/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"]

Minulle tulee joskus huono olo jos katselen vaikka kuvia sisustuksista joissa on lehtipinon päällä pari pientä kukkamaljakkoa, matot vinossa, viltit huolimattomasti viskottuna sohvan päälle jne. En tiedä miksi mutta se kaaos on kamala. Meilläkin on kotona leluja lattioilla mutta se on hallinnassa. 

[/quote]

Kukkamaljakko lehtipinon päällä on kyllä paha!

Omat hampaani alkavat kirskua aina, kun näen huolimattomasti ryppyisillä päiväpeitteillä pedattuja sänkyjä. Ja näitä on usein jopa stailatuissa miljoonakämpissä, ilmeisesti usein on käyty hakemassa "raikas"  päiväpeite Kodin Ykkösistä, ja pistetty se sitten sängylle suoraan pakasta.

Vierailija
16/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuva!

Vierailija
17/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki

Vierailija
18/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi laittaa kuvaa, koska en haluaisi pahoittaa omistajien mieltä jos he täällä vaikka sattuisivat käymään ja toisekseen kaikki ajattelisivat heti että olen myyjä. -ap

Vierailija
19/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se tunnelma ja energia voi välittyä kuvienkin kautta, eikä liity välttämättä suoraan siihen sisustukseen" juu varmaan se tunnelma etenkin mikä siitä olkkarista välittyy ja matot. En ymmärrä itseäni :)

Vierailija
20/78 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:43"]En viitsi laittaa kuvaa, koska en haluaisi pahoittaa omistajien mieltä jos he täällä vaikka sattuisivat käymään ja toisekseen kaikki ajattelisivat heti että olen myyjä. -ap
[/quote]

Laita nyt vaan' :D