Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä mä sanon suoraan että onpa nainen lapsellinen kun heti synnyttyään miettii

Vierailija
15.05.2008 |

kiloja ja laihduttamista!!! siis luoja, että voi olla putkiaivot, tai sitten erittäin epäkypsä nainen. Jos pitää olla samannäköinen 2kk synn jälkeen kuin ennen raskautta.... sehän on SAIRASTA. Nykyään ei saa enää olla täysillä ÄITI ja elää vastasyntyneen kanssa sen ehdoilla ja NAUTTIA siitä ihmeestä mitä on saanut vaan pitää heti ruveta katsoo koska on seuraava spinningtunti mihin voisi päästä, miettiä mitä kaverit sanoo kun on iso vatsa jne jne. Ei tämä ole tervettä enää hyvät naiset. Olen itse hoitoalalla ja hoidan raskaana olevia ja suunta on kyllä hirveä. Pitää heti olla tiptop ja syöksyä vielä kaiken lisäksi sekstailemaan miehen kanssa 3 viikon päästä, muuten on KRIISI. Kuka laittaa naisille tämmöisiä vaatimuksia - yhteiskunta, miehet, naiset itse??? Raskaus kestää 40viikkoa, keholla täytyy antaa myös aikaa 40 viikkoa palautua ja vielä sen jälkeen on täysin normaalia että on muutama kilo "liikaa". Saa näkyä että on synnyttänyt, saa näkyä että on äiti, mielestäni synnyttäneen vartalo on hieno jos nainen itse on ylpeä siitä mitä on tehnyt sillä. Keskittykää mieluummin nauttimaan siitä ihanasta ihmeestä mitä teille on annettu. Niitä on paljon jotka eivät saa kokea sitä onnea.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä kanssa. Itselläni kesti synnytysten jälkeen jälkivuoto tasan 2 vkoa. Heti kun loppui, niin omasta aloitteestani kiireesti miehen kimppuun. Ikävä oli minulla ainakin miestäni, vaikkakin vauva tottakai oli siinä vaiheessa ykkönen.

Vierailija
2/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt noita samoja asioita päässäni ja venytellyt löysää vatsanahkaani ahdistuneena. Vauvani on vasta kukauden ikäinen ja koen jostain syystä syyllisyyttä raskauskiloista sun muusta.. Mutta omaan (löysään ;) ) mahaan tuijottelu loppui nyt ja siirryn tuijottelemaan vaikkapas tuota uusinta tulokasta.Kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pikemminkin vauvoja...

Vierailija
4/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryn tuijottelemaan ihanaista pikkunaista omien makkaroideni sijasta. T. Neljän äiti

Vierailija
5/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan melkein sairaalasta lähdettyä. Viidellä lapsella painoa tullut 5-8kg ja kaikki jäi sairaalaan, jopa enemmänkin. En tunne olevani kummsallinen:)

Vierailija
6/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes kaksi vuotta putkeen raskaana ja kun vihdoin tämä toinen syntyi, halusin pian takaisin timmiksi omaksi itsekseni. En kenenkään muun kuin itseni takia.En ymmärrä miten kolme viikkotuntia jumpassa ja ylimääräisten herkkujen poisjättäminen olisi ollut mitenkään pois keneltäkään tai poistanut "nautintoa" mitä lapsestani koin.Kaikkea te naiset keksittekin kilojenne selityksiksi

Vierailija
7/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan päästänyt tulemaan mitään raskauskiloja ja ihan omasta halustani halusin sekstata jo reilun viikon päästä synnytyksestä. Ei mitään paineita eikä mitään ongelmia.

Vierailija
8/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki niinkin on, ettei itseään kannata ehdoin tahdoin odotusaikana lihottaa. Se asiaankuuluva painonnousu poistuu kyllä viimeistään kuukauden sisällä synnytyksestä. Ap tarkoittanee sitä, että äitien tulisi saada rauha toipua synnytyksestä ilman pakotteita vartaloihanteen tai naisihanteen täyttämiseen. Kyllä energia kannattaa suunnata siihen vastasyntyneeseen eikä ulkoisten vaatimusten täyttämiseen. Imetys kyllä vie kertyneet kilot ja liikuntaa voi aloitella kun jaksaa. Seksistä ei suurin osa vastasynnyttäneistä naisista ole kiinnostunut, ihan biologian pohjalta, sillä ei olisi hyväksi tulla samantien uudelleen raskaaksi. Monet naiset pitävät vartaloihanteeseen tai pikaiseen sekstailuun pyrkimistä omana päätöksenään, vaikka usein se on nimenomaan ulkopuolelta asetettua painetta. Lehdet kirjoittavat kuinka mallit ovat lähtöpainossaan tai alle 2 pvää synnytyksestä, ja vauvalehtien "seksi loppuu synnytykseen, mies lähtee vieraisiin" -juttuja luettuaan mammat päättävät, että noin ei meille käy ja pakottautuvat haluamaan seksiä heti synnytettyään.

Vierailija
9/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanäköinen kun ennen synnytystä (33 v 165/50). Rinnoista ehkä vähän uhkeampi:) Juuri eilen jälktarkastuksessa lääkäri totesi, että "mukava nähdä nainen, joka pitää itsensä kunnossa. Tämä oli toinen synnytykseni. Onhan se ikävää, että raskauden aikana valaiksi itsensä lihottaneet mammat kadehtivat niitä, jotka keskittyvät mieluummin vauvan ja omasta hyvinvoinnistaan sen sijaan että ylensöisivät illat pitkät. Onhan se ihanaa kun voi pukeutua kauniisti yms... kun vanhat vaatteet menevät päälle, eikä tarvitse tallustella verkkareissa.

Vierailija
10/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse sitten murehtia niitä synnytyksen jälkeen. Minä palauduin hoikaksi kuukaudessa ihan arkiliikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla kun en lihottanut itseäni raskausaikana.

Vierailija
11/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti nämä filmitähdet, Halle Berry nyt viimeksi kertoili tiukasta ohjelmastaan jolla pääsi timmikse heti synnytyksen jälkeen. Sairasta. En tiedä imettääkö hän, mutta ei ole hyvä että äiti ei syö mitään rasvaa ja laihtuu nopeasti imettäessään, koska ympäristömyrkyt siirtyvät näin helpommin vauvaan. Mutta kukupas se siitä vauvasta välittäisi. Äidit myös ylpeilevät kuinka ovat aktiivisia ja liikunnallisia, esim. step-aerobiciä, body pumpia, laskettelua, ihan viimeiseen asti. Sitten ihmetellään kun istukat repeävät.

Vierailija
12/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin molempiin ääripäihin mahtuu ääritapauksia. En voi minäkään ymmärtää niitä, jotka selittävät sairaalloista ylipainoaan raskauskiloina.

Vierailija
13/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolta itsestään ja lihota raskausaikana se asiaankuuluva määrä, ja tiputtaa se sitten normaalilla liikkumisella ja imetyksellä KUIN vahtia joka suupalaa raskaana ja heti synnytettyään, ja alkaa hulluna viuhtomaan jotta laihtuisi mallimittoihin silmänräpäyksessä.

Vierailija
14/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ulkonäköasiat ovat todella tärkeitä ja toisille eivät. jokainen saa tallustaa täällä ihan sen näköisenä ku tykkää. Ei ole keltään muulta pois, jos joku toinen laihduttaa / ei huolehdi ulkonäöstään.

Vierailija
15/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava synnytyksen jälkeen, mutta käsitykseni mukaan 99% ylipainoisista ei ole tyytyväisiä itseensä lihavana, mikä on tietysti ihan luonnollista, koska ylipainoisuus on epänormaali tila. Siksi uskon, että lihavuus lisää masennusta vauva-aikana. Hyvässä kunnossa on pirteämpi ja on helpompi nauttia siitä vauvasta. Imetyksen aikana kilot lähtee itsestään ja jos syö niin paljon, ettei lähde, niin on pakostakin ongelma. Ei ole tervettä ylensyödä. Eli ihan henkisen hyvinvoinnin takia kannattaa pitää itsestään huolta eli syödä terveellisesti ja harrastaa sitä mieleisintä liikuntaa. Tietysti on tärkeää, ettei kerää 30 ylimääräistä kiloa. Eiköhän sellainen viisi kiloa ole aika maximi, joka pitäisi jäädä synnytyksen jälkeen.

Vierailija
16/16 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen neljän synnytykseni jälkeen. En ymmärrä miksi mun pitäisi olla mielestäni ruma vain sen takia, että satun olemaan äiti. Jos ylipaino ei jotain muuta synnyttänyttä haittaa, niin sama se mulle...mutta antakaa mun nyt herranen aika sentään huolehtia omasta ulkonäöstäni (vaikuttaa kyllä henkiseenkin hyvinvointiin suunnattomasti)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan