Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisko jo raskaudesta töissä.....?????

Vierailija
23.05.2008 |

Ajattelin kertoa pomolle vasta kesäkuun lopulla, ja muilta olisin yrittänyt pimittää elokuuhun asti eli lomien jälkeen se jo taatusti näkyy.

Nyt vaan risoo työkuviot niin paljon, ja jotenkin oon joutunut silmätikuksi parissa asiassa, enkä saa mitään tukea töissä - tuntuu että ois pakko keksiä JOTAIN ihan mitä vaan - jotta saisin esim. rauhan olla väsynyt jne.

(Ja tavallaan "tekosyyn" etten jaksa kaikkia heidän typeriä juttujaan...)

Ensi viikolla on ultra, ja päivä sen jälkeen meillä on joku typerä urheilupäivä - mietin antaisko asian paljastua siellä. Kun on ultrassa juuri nähty, että onko kaikki ok... Rv olisi silloin 11+4.

Meinaan voi olla että paljastuu tuolloin kuitenkin - maha todella jo pömpöttää - ja meillä olisi uintia. Eli muuten joudun keksimään jotain syitä ettei tartte mennä uimaan.

(Meillä kaikki AINA saunoo ja ui.)

Toisaalta olisin halunnut kertoa pomolle vähän ennen kuin muille, mutta ei taida jäädä tuohon väliin sitten aikaa - vai uskallanko kertoa pomolle heti alkuviikosta ennen ultraa?? (Olen yhdessä työmatkalla hänen kanssa joten tilaisuuksia olisi).

Varhaisultrassa kävin rv 7, silloin kaikki oli ok.

Toisaalta olisi kiva odottaa se maaginen 12 vk täyteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai ne muistaa etten mä aina oo näin pömppämahis ollut.

Joten joko ne tajuaa jutun, tai pitää mua TOSI LUUSERINA kun oon muutamassa kuukaudessa näin turvonnut

(ja en halua imagolleni enää mitään kolauksia nyt! Niitä kärsitty jo tarpeeksi. Tosin raskauskin varmaan ois sellainen, kun oon ollut vasta 10 kk tuossa paikassa, mutta ainakin antais mulle syyn olla tällainen kun oon - väsynyt, ärtyinen, masentunut.... )

Vierailija
2/2 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten voi osallistua siihen typerään sporttipäivään, siellä on jotain muutakin mihin en halua ottaa osaa.

Ja tällä fiiliksellä en sen porukan kanssa halua tehdä mitään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän