Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävämieheni mukaan naisen älykkyyden pystyy arvioimaan...

Vierailija
04.03.2015 |

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikola oli hauska kunnes meni lyömään eläintä.

Ricky Gervais, anyone? <3

Vierailija
22/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko naisen älyn Leikolan sutkautuksilla mitata, mutta ap:n tuttavamiehen äo:n ainakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvä luoja verrstko samana päivänä Pythoneita ja Ismo Leikolaa! T, mensalainen.

Vierailija
24/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin uskon, että Leikola puree älykkäämpään kansanosaan. Ainakin sai meidän ainejärjestömme nauramaan aivan hurvattomasti. Eihän hänellä mitään puujalkavitsejä ole vaan älykkäitä oivalluksia.

Olen käynyt katsomassa sekä ulkomaisia että muita kotimaisia stand up -koomikkoja, eikä kukaan ole yltänyt Leikolan tasolle.

Lisäisin kriteereihin ironian ja sarkasmin tajun. Niistähän osin Leikolan jutuissakin on kyse. Jos ei tajua ironiaa, ei miehellä ole asiaa jatkoon.

Vierailija
25/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin tiedä älykkyydestä tuon perusteella, mutta ehdotonta plussaa miehelle, jos Leikolan jutut naurattaa.

Vierailija
26/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallaan samaa mieltä kuin "ystävämiehesi", jos ei tajua noita vitsejä niin on kyllä aika tyhmä. En kyllä vaatisi että pitää nauraa, hymähdys tai naurun pidättely kyllä käy. Kunhan tajuaa noi vitsit ja pitää niitä hyvinä.

Vierailija
27/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen testi, että ei tarvitse tykätä Ismon jutuista, mutta jos ei tiedä kuka on Ismo Leikola niin ei jatkoon.

Vierailija
28/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikolan kakkapissapilluhöhöh-huumori on kyllä älykkäästä kaukana. Okei kyllähän ne kaljapöhnissä nuorempana meni, mutta en menisi miksikään älykkääksi huumoriksi sanomaan. 

Vierailija
29/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikolahan löi jossain tv-ohjelmassa hevosta. Lasketaanko se, jos tuo naurattaa?

Vierailija
30/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testasin villeinä vuosinani miehet Monty Python-leffalla. Nykyinen aviomieheni ei ollut koskaan kuullut Monty Pythoneista, mutta Holy Grailin ensimmäisellä katselukerralla nauroi niin kovasti että pissasi housuun. Minä olin myyty.

Vierailija
31/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:50"]

Leikolahan löi jossain tv-ohjelmassa hevosta. Lasketaanko se, jos tuo naurattaa?

[/quote]

Juuri tämän takia ei paljon Leikola naurata. Kertoo aika paljon ihmisestä, että menettää itsehillintänsä niin että lyö eläintä. Ei jatkoon.

Vierailija
32/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri yhtenä päivänä mietin, että miksi Ismo Leikola ei naurata minua. Pidin joitakin hänen juttujaan ihan nokkelina, mutta en ole sen enempää huvittunut niistä.

Vierailija
33/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Leikola on aina ollut epähauskinta paskaa ikinä. Standup ei kyllä kauheasti naurata muutenkaan.
Ehkä kaverimiehesi tarkoittaa huumorintajua sanoessaan äly? Huumoriahan on monenlaista. Itse tykkään tilannehuumorin lisäksi ihan tavallisesta pieruhuumorista. Kyllähän se on kiva kumppanin kanssa nauraa samoille asioille, olisi tylsää jos miehellä olisi aivan erilainen huumorintaju omaani verrattuna. Älykkyydellä ei välttämättä ole niinkään merkitystä.

Vierailija
34/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 01:40"]

Mikäli mies (tai nainen) kannattaa persuja ja/tai kirjoittelee Hommafoorumilla, kertoo se kaiken tarvittavan kyseisestä henkilöstä. Ei jatkoon.

[/quote]

Mun ex kirjoitteli Hommaforumilla. Siellä oli asiallisia kirjoittelijoita. Ex ei äänestänyt persuja eikä hän muutenkaan ollut ilmaisultaan mikään "mamut vittuun Suomesta - Suomi suomalaisille" -tyyppi. Hän keskusteli siellä rauhallisesti ja asiakeskeisesti ja puhuimme keskenäänkin noista teemoista. Hän oli perehtynyt maahanmuuttokeskusteluun ja sen yksityiskohtiin. Ex ei koskaan vaatinut, että minun pitäisi olla hänen kanssaan noista asioista samaa mieltä, kuten en minäkään sitä, että hän on kanssani kaikesta samaa mieltä. Minulle tuo exän Hommaforum-kirjoittelu oli yksi harrastus muiden joukossa.

Vierailija
35/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi todistella kenellekkään mitään. Stand up on varmaan ihan kivaa silloin tällöin livenä tuopin äärellä hyvässä seurassa, mutta en mä sitä jaksa telkkarista kattoa.

Vierailija
36/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. "kuka keksi persepanon"

HAA HA HA AHAHAHAHHHAAAAAAAH HAA

Vierailija
37/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nuo pätkät, olen pitänyt Leikolaa junttihuumorimiehenä ja käsitys ei muuttunut. Ei naurata. Sami Hedberg esimerkiksi taas naurattaa.

Esimerkiksi tuo velka-pätkä. Ilmeisesti se naurattaa ihmistä, joka ei ole perehtynyt aiheeseen eli ei tiedä, mille valtiot ovat velkaa. Samoin tuo ranskalaiset-pätkä. Jos ei ole tullut vastaan noiden ilmaisujen alkuperä niin varmaan tuo on todella hauskaa settiä.

En puhuisi älykkäästä ihmisestä tuollaisen kohdalla. Tuo kaverimies voisi paremminkin tituleerata itseään junttihuumorin ystäväksi.:)

Vierailija
38/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:41"]

Mulla on sellainen testi, että ei tarvitse tykätä Ismon jutuista, mutta jos ei tiedä kuka on Ismo Leikola niin ei jatkoon.

[/quote]

Entä jos kysyy silleen ironisesti, että kuka Ismo Leikola?

Vierailija
39/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin nauraa jos saisin ton puheesta jotain selvää...

Vierailija
40/57 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn minä vuonna oli Euroopan hullu vuosi ja mitä silloin tapahtui. Jos mies ei tiedä vastausta edes sinnepäin, niin ei jatkoon :D Myös politiikan taju on mielestäni tärkeä älykkyyden mittari, sama se mitä puoluetta kannattaa, mutta pitää osata perustella kantansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi