Beverly Hillsin täydelliset naiset- ketju.
Minusta tuo Kyle on yksi kauneimmista naisista, mitä olen nähnyt..Tosi nätti.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:36"] Tänään tulee taas uusi jakso Jenkeissä, Suomen aikaa aamulla! Can't wait! ....Koukussa ollaan täälläkin. [/quote] Tiedätkö yhtään mitä on tapahtunut välillä? Onko Brandi kenen kanssa ystävä? Miten Kylen avioliitto voi? Hitsi, en edes muista keitä muita niissä uusimmissa kausissa oli. Taylor, Adriannne ja Camille ainakin jäivät pois. [/quote] Brandi on tosi läheinen Kimin kanssa, ja Yolandan kanssa välit ok. Muiden kanssa riidoissa, pahimmissa riidoissa Kylen kanssa koska hän on tullut sisarusten väliin. Kaikkien avioliitot kunnossa. Uudet naiset Lisa Rinna ja joku saippua-tähti Ellen. Heistä olen tykännyt.
[/quote]
Olin unohtanut Yolandan. Voi ei, en oikein tykkää Rinnasta. Muistan hänet niin hyvin....Melrose Placesta (?). Oli ihan hauska Diilissä.
[/quote]
On antanut itsestään kyllä ihan hyvän kuvan. Ajattelin etukäteen ettei sovi sarjaan ollenkaan, mutta toistaiseksi olen ollut väärässä!
Missä nämä uudet jaksot näkyvät? Juuri loppyi oc:n naiset ja toivoinkin näitä nyt tilalle.
KickassTorrentsiin tulee jaksot heti kun Jenkeissäkin. Menossa 5 kausi, tänään tulee jakso 15. Seuraava taitaakin olla jo reunion-jakso.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:27"]No on se noista kaikista muijista parhaimman näköisten joukossa, siis kaikista 'täydellisistä naisista'. mitä niitä nyt olikaan, Atlanta, OC jne. Kaikkein kaunein on mielestäni Brandi (Bev Hills), joka ei ollut niin pahasti leikelty kasvoista ja jolla on paras vartalo.
Olikohan se Miamin TN:ssa missä sen yhden naisen äiti oli aivan kamalaksi ihmishirviöksi leikattu. Oli iältäänkin varmaan jotain kasikymppinen, mutta 100 vuotiaalta.
Harmittaa vaan kun Suomessa näytetään ikivanhoja jaksoja.
Ja joo, olen jäänyt näihin naisiin koukkuun eikä mulla ole muuta elämää.
[/quote]
Ai ootko tosiaan sitä mieltä, että Brandia ei ois paljon leikelty?? Tosi luonnolliset noi sen pingispalloposketkin... ;)
Siis mikä tuo torrentsi on....mä alan kai nyt eläköityä kun en ymmärrä. Netissä jossain?
Ihmettelen miten ette tiedä enempää mikäli olettte sarjaan koukussa :p
Brandi ja kyle ovat riidoissa. Brandi on oikeestaan tosi hyvissä väleissä vaan kimin kanssa ja kimin takia riidoissa kylen kanssa. Yolandan kanssa myös, mutta pientä sanaharkkaa ollut. Kylen avioliitto voi hyvin. Brandi heittää viinit eileenin (?) päälle "leikillä" ja huomisessa jaksossa lisa rinna heittää koko viinilasin kimin päälle.
Lisa rinna on ihana ja eileen aika turha. Brandin ympärillä kuhisee melkein joka jaksossa. Lisa ja kyle olivat aluksi riidoissa, mutta nyt "väleissä" pientä kitkaa lukuunottamatta.
Haastatteluista huomaa usein helposti miten ihmiset puhuvat jälkikäteen toisista ja uskon, että yolandalla ja brandilla menee välit poikki vielä tällä kaudella.
Kim on käsittääkseni vieroituksessa jonne meni joskus kuvauksien päätyttyä. Alkoholiongelma on mitä ilmeisemmin tullut takaisin.
Kickasstorrents on nettisivusto, siellä sivulla on haku, siihen kun laittaa hauksi "real housewives of beverly hills" niin löytyy jaksot jotka voi ladata.
Lataamiseen tarvitsee utorrentin, sekin löytyy netistä. Googleen vaan "download utorrent"
Sen jälkeen kaikkia sarjoja saa ladattua koneelle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:10"]Ihmettelen miten ette tiedä enempää mikäli olettte sarjaan koukussa :p
Brandi ja kyle ovat riidoissa. Brandi on oikeestaan tosi hyvissä väleissä vaan kimin kanssa ja kimin takia riidoissa kylen kanssa. Yolandan kanssa myös, mutta pientä sanaharkkaa ollut. Kylen avioliitto voi hyvin. Brandi heittää viinit eileenin (?) päälle "leikillä" ja huomisessa jaksossa lisa rinna heittää koko viinilasin kimin päälle.
Lisa rinna on ihana ja eileen aika turha. Brandin ympärillä kuhisee melkein joka jaksossa. Lisa ja kyle olivat aluksi riidoissa, mutta nyt "väleissä" pientä kitkaa lukuunottamatta.
Haastatteluista huomaa usein helposti miten ihmiset puhuvat jälkikäteen toisista ja uskon, että yolandalla ja brandilla menee välit poikki vielä tällä kaudella.
Kim on käsittääkseni vieroituksessa jonne meni joskus kuvauksien päätyttyä. Alkoholiongelma on mitä ilmeisemmin tullut takaisin.
[/quote]
Ei ole Kim vieroituksessa, se on juoru mikä ei ollut totta. Vaikuttaa kyllä että jotain on vialla, mutta tietoa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:27"]No on se noista kaikista muijista parhaimman näköisten joukossa, siis kaikista 'täydellisistä naisista'. mitä niitä nyt olikaan, Atlanta, OC jne. Kaikkein kaunein on mielestäni Brandi (Bev Hills), joka ei ollut niin pahasti leikelty kasvoista ja jolla on paras vartalo. Olikohan se Miamin TN:ssa missä sen yhden naisen äiti oli aivan kamalaksi ihmishirviöksi leikattu. Oli iältäänkin varmaan jotain kasikymppinen, mutta 100 vuotiaalta. Harmittaa vaan kun Suomessa näytetään ikivanhoja jaksoja. Ja joo, olen jäänyt näihin naisiin koukkuun eikä mulla ole muuta elämää. [/quote] Ai ootko tosiaan sitä mieltä, että Brandia ei ois paljon leikelty?? Tosi luonnolliset noi sen pingispalloposketkin... ;)
[/quote]
Mielestäni Brandia ei ole leikelty, mutta botoxia on ottanut.
Brandi ainakin mainostaa suureen ääneen sitä pilluleikkaustaan.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"]Kickasstorrents on nettisivusto, siellä sivulla on haku, siihen kun laittaa hauksi "real housewives of beverly hills" niin löytyy jaksot jotka voi ladata.
Lataamiseen tarvitsee utorrentin, sekin löytyy netistä. Googleen vaan "download utorrent"
[/quote]
Onko ihan ilmaista ja laillistakin? Ei mitään viruksia tule koneelle?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"]Kickasstorrents on nettisivusto, siellä sivulla on haku, siihen kun laittaa hauksi "real housewives of beverly hills" niin löytyy jaksot jotka voi ladata.
[/quote]
Onko ihan ilmaista ja laillistakin? Ei mitään viruksia tule koneelle?
[/quote]
On ilmaista eikä tule viruksia. Laillisuudesta en tiedä. Tiedän että pelien ja elokuvien lataaminen on laitonta, mutta tuollaiset sarjat jotka tulee telkkarista niin en tiedä. Ehkä joku tietää?
Mua henkilökohtaisesti ärsyttää olla kaikissa sarjoissa 1-3 kautta perässä kun niitä ei Suomessa näytetä. Haluan seurata nettijuoruja ja muuta sellaista. Nyttenkin kun esimerkiksi tuo New Jerseyn Teresa on siellä vankilassa, niin kyllä olis ärsyttänyt katsoa niitä jaksoja joskus kun se on jo päässyt pois. Tosi-tv ei vaan toimi jälkikäteen! Siinä kuitenkin eletään oikeiden ihmisten elämässä "mukana". Ei mua kiinnosta katsoa tapahtumia joskus ikuisuus jälkikäteen kun kaikki jo tietää miten draamat päättyy ja tilanteet kehittyy.
- se torrenttien käyttäjä
Löytyy nuo jaksot monista palveluista ilman torrenttejakin. Kun vaan hakee jakson nimellä. Toivottavasti Brandista päästäisiin eroon, kamala eukko.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:51"]Löytyy nuo jaksot monista palveluista ilman torrenttejakin. Kun vaan hakee jakson nimellä. Toivottavasti Brandista päästäisiin eroon, kamala eukko.
[/quote]
Uusin juoru on että Brandi ei jatka enää sarjassa.
Minustakin turbohuulinen Lisa Rinna on yllättävän hauska ja aito sarjassa. Toinen saippuanättelijä, Eileen, sai kai suurimman palkan osallistumisestaan, mutta on mielestäni varautuneempi, mutta ihan ok.
Äänestys; kuka on suosikkinne?
Kyle<3
Samoin, Kyle.. kauneutta meikäläisen makuun, eikä ole mikään muovinukke. Onko sillä kuitenkin hiuslisäkkeitä, vai onko se upea tukka peräti aito? Söötti pieni intiaanityttö ollut varmaan nuorempana.
Mun suosikit on Kyle, Lisa ja Adrienne. Taylor vähän höppänä,mutta kaunis nainen ja vaikuttaa sydämelliselle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:36"] Tänään tulee taas uusi jakso Jenkeissä, Suomen aikaa aamulla! Can't wait! ....Koukussa ollaan täälläkin. [/quote] Tiedätkö yhtään mitä on tapahtunut välillä? Onko Brandi kenen kanssa ystävä? Miten Kylen avioliitto voi? Hitsi, en edes muista keitä muita niissä uusimmissa kausissa oli. Taylor, Adriannne ja Camille ainakin jäivät pois. [/quote] Brandi on tosi läheinen Kimin kanssa, ja Yolandan kanssa välit ok. Muiden kanssa riidoissa, pahimmissa riidoissa Kylen kanssa koska hän on tullut sisarusten väliin. Kaikkien avioliitot kunnossa. Uudet naiset Lisa Rinna ja joku saippua-tähti Ellen. Heistä olen tykännyt.
[/quote]
Olin unohtanut Yolandan. Voi ei, en oikein tykkää Rinnasta. Muistan hänet niin hyvin....Melrose Placesta (?). Oli ihan hauska Diilissä.