Beverly Hillsin täydelliset naiset- ketju.
Minusta tuo Kyle on yksi kauneimmista naisista, mitä olen nähnyt..Tosi nätti.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:42"]Katsoitteko reunion ykkösen? Jopa Andykin näpäyttää Brandia. Järkyttävää, miten 42-vuotias käyttäytyy kuin 15-vuotias. Todella epäkypsä. Ainoa mikä Kimiä ja Brandia yhdistää, on niiden riippuvuusongelmat. Vikassa jaksossahan Kim sanoi olevan huolissaan Brandista, välillä jopa enemmän kuin itsestään. Mihin muuhunkaan olisi tällä viitannut kuin että Brandilläkin on ongelmia päihteiden käytön kanssa.
Andyn kysyessä ovatko Kim ja Brandi pitäneet yhteyttä, he nyökkivät että kyllä. Jälkeenpäin ovat kertoneet, että olivat vain textailleet kuvausten päätyttyä (jotain 3kk välissä?). Voi mitä todellista ystävyytta bff:eiltä... Ja sitten taas syytetään Kylea valehtelijaksi. Itse latelevat pokkana valheita tuosta vain ja kiristävät muita. Vaikka Lisa R:n puuttuminen Kimin ongelmiin tuntuikin ehkä tungettelevalta, niin oli kyllä niin oikeassa kun sanoi jossain vaiheessa Kimistä, että tämän käytös on juuri tyypillistä riippuvaisen ihmisen käytöstä (Harryn veljethän kuolivat päihteisiin, joten tiesi mistä puhui).
Pidän Yolandasta taas enemmän tuon Amsterdam-matkan jälkeen ja muutenkin, miten kypsästi käsittelee asioita. Luulen kuitenkin, että Yolandakin näyttäisi enemmän puoliaan, jos sairaus ei veisi niin paljon voimia. Ja tämän vuoksi uskon, että muutkaan eivät viitsi rasittaa Yolandaa typerillä selkkauksilla.
[/quote]
Ja se sairaus ei edes vienyt niitä voimia vaan se 20 vuotta vanha rikkinäinen silikonitissi, joka vuoti myrkkyjä Yolandan kehoon.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:43"]Milä se Lisan miestä koskeva salaisuus oli?
[/quote]
Että Harry olisi ollut uskoton. Kyseessä on ilmeisesti vain juoru.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:43"]Milä se Lisan miestä koskeva salaisuus oli?
[/quote]
Että Harry olisi ollut uskoton. Kyseessä on ilmeisesti vain juoru.
[/quote]
Jossain taas kirjoitetaan, että Harry olisi bi/gay ja hänellä olisi ollut miessuhteita. Jossain lukee, että suhde on huonossa jamassa ja olisivat eroamassa. Jossain taas oli, että kyse saattaisi olla AA-kerhosta (Kim tietäisi Harryn osallistuneen tms.). Kaikki kuitenkin spekulaatiota ilmeisesti. Voihan olla, että Kim ei oikeasti tiedä mitään tai on kuullut itsekin vain jonkun juorun. Tarkoitus oli vain saada Lisa r hiljaiseksi keinolla millä hyvänsä.
Joko uusin kausi pyörii Jenkeissä?
Ymmärsinkö oikein, että Kyle ja Mauricio maksoivat lisäksi siitä äidin talosta jääneitä velkoja vai maksoivat samaan aikaan oman talonsa velkoja? Vai asuivatko Kyle ja Mauricio siinä äidin talossa ostettuaan Kimin ja Kathyn osuudet siitä? Lisäksi maksoivat siitä kiinnitystä (?) ainakin viisi vuotta.
Milä se Lisan miestä koskeva salaisuus oli?
yolanda puhui vain borreoloosista,ei tisseistä
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:31"]
yolanda puhui vain borreoloosista,ei tisseistä
[/quote]
Ei tainnut tuossa vaiheessa vielä tietää, että tissi rikki.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:20"]
Onls Yolanda nyt siis okei?
[/quote]
Oli sillä instagramissa taas joku potemiskuva.
Oliko Yolandan borrelioosi siis "kurissa" tuossa vaiheessa ja oireet aiheutti VAIN implantti? Nyt instan perusteella kyllä näyttää borre taas vaivaavan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:47"]
Mun mielestä oli aika uskomatonta, että Brandi vertaa itseään Bellaan. Ihan kuin 42-vuotiaan aikuisen jatkuvaa viinalla läträämistä voisi verrata 17-vuotiaan teinin yhden kerran tapahtuneeseen mokailuun.
[/quote]
Samaa mieltä.
Mutta silti hiukan huvitti, kun virallinen selitys Bellan rattijuopumuksesta on, että joi lasin viiniä ja lähti ajamaan. Ja puhalsi kaksinkertaiset lukemat sallituun rajaan nähden ainakin Daily Mailin mukaan, ajoi läpi stop-merkistä ja melkein törmäsi poliisiautoon. Aamuyöllä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:59"]
Mä taas olen saanut sen käsityksen, että Kyle osti talon sen takia, että se pysyy suvulla. Kimhän olis juonut heti kaikki talosta saadut rahat, oli ne kuinka vähän tai paljon. Veikkaan, että Kyle turvannut aika paljon Kimiä ja hänen lapsiaan.
[/quote]
Voi olla, mutta Kimin lasten isät eivät ole mitään tyhjätaskuja. En usko, että Kimin elatus on ollut yksin Kylen harteilla. Ja jos ko talokin on alunperin hankittu Kimin tienesteillä, niin ihan kohtuullista, että sisarukset auttavat vastavuoroisesti.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:47"]
Mun mielestä oli aika uskomatonta, että Brandi vertaa itseään Bellaan. Ihan kuin 42-vuotiaan aikuisen jatkuvaa viinalla läträämistä voisi verrata 17-vuotiaan teinin yhden kerran tapahtuneeseen mokailuun.
[/quote]
Samaa mieltä.
Mutta silti hiukan huvitti, kun virallinen selitys Bellan rattijuopumuksesta on, että joi lasin viiniä ja lähti ajamaan. Ja puhalsi kaksinkertaiset lukemat sallituun rajaan nähden ainakin Daily Mailin mukaan, ajoi läpi stop-merkistä ja melkein törmäsi poliisiautoon. Aamuyöllä.
[/quote]
Jos se oli sellainen lasi, johon mahtuu koko pullollinen viiniä? ;) Minulla on sellainen itselläni.
"Otan lasin viiniä." :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:47"] Mun mielestä oli aika uskomatonta, että Brandi vertaa itseään Bellaan. Ihan kuin 42-vuotiaan aikuisen jatkuvaa viinalla läträämistä voisi verrata 17-vuotiaan teinin yhden kerran tapahtuneeseen mokailuun. [/quote] Samaa mieltä. Mutta silti hiukan huvitti, kun virallinen selitys Bellan rattijuopumuksesta on, että joi lasin viiniä ja lähti ajamaan. Ja puhalsi kaksinkertaiset lukemat sallituun rajaan nähden ainakin Daily Mailin mukaan, ajoi läpi stop-merkistä ja melkein törmäsi poliisiautoon. Aamuyöllä. [/quote] Jos se oli sellainen lasi, johon mahtuu koko pullollinen viiniä? ;) Minulla on sellainen itselläni. "Otan lasin viiniä." :D
[/quote]
Tuo se selitys täytyy olla :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:59"]
Mä taas olen saanut sen käsityksen, että Kyle osti talon sen takia, että se pysyy suvulla. Kimhän olis juonut heti kaikki talosta saadut rahat, oli ne kuinka vähän tai paljon. Veikkaan, että Kyle turvannut aika paljon Kimiä ja hänen lapsiaan.
[/quote]
Voi olla, mutta Kimin lasten isät eivät ole mitään tyhjätaskuja. En usko, että Kimin elatus on ollut yksin Kylen harteilla. Ja jos ko talokin on alunperin hankittu Kimin tienesteillä, niin ihan kohtuullista, että sisarukset auttavat vastavuoroisesti.
[/quote]
Wikipedia sanoo Kimin existä seuraavaa
1. "Monty Brinson, a supermarket-franchise heir who later became a professional poker player."
2. "Richards then married Gregg Davis, son of petroleum mogul Marvin Davis"
3. "Richards was engaged to commodities salesman John J. Collett."
4. "Later, she was in a long-term relationship with aircraft-parts supplier John Jackson."
Ei kuulosta kovin köyhiltä. :)
Aviomies nro kolme muuten näköjään murhattiin samaan aikaan, kun Kim puhui hänen kanssaan puhelimessa.
Mikä tuo silikooni juttu on? Onkp totta? Koska selvisi?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:42"]Katsoitteko reunion ykkösen? Jopa Andykin näpäyttää Brandia. Järkyttävää, miten 42-vuotias käyttäytyy kuin 15-vuotias. Todella epäkypsä. Ainoa mikä Kimiä ja Brandia yhdistää, on niiden riippuvuusongelmat. Vikassa jaksossahan Kim sanoi olevan huolissaan Brandista, välillä jopa enemmän kuin itsestään. Mihin muuhunkaan olisi tällä viitannut kuin että Brandilläkin on ongelmia päihteiden käytön kanssa. Andyn kysyessä ovatko Kim ja Brandi pitäneet yhteyttä, he nyökkivät että kyllä. Jälkeenpäin ovat kertoneet, että olivat vain textailleet kuvausten päätyttyä (jotain 3kk välissä?). Voi mitä todellista ystävyytta bff:eiltä... Ja sitten taas syytetään Kylea valehtelijaksi. Itse latelevat pokkana valheita tuosta vain ja kiristävät muita. Vaikka Lisa R:n puuttuminen Kimin ongelmiin tuntuikin ehkä tungettelevalta, niin oli kyllä niin oikeassa kun sanoi jossain vaiheessa Kimistä, että tämän käytös on juuri tyypillistä riippuvaisen ihmisen käytöstä (Harryn veljethän kuolivat päihteisiin, joten tiesi mistä puhui). Pidän Yolandasta taas enemmän tuon Amsterdam-matkan jälkeen ja muutenkin, miten kypsästi käsittelee asioita. Luulen kuitenkin, että Yolandakin näyttäisi enemmän puoliaan, jos sairaus ei veisi niin paljon voimia. Ja tämän vuoksi uskon, että muutkaan eivät viitsi rasittaa Yolandaa typerillä selkkauksilla. [/quote] Ja se sairaus ei edes vienyt niitä voimia vaan se 20 vuotta vanha rikkinäinen silikonitissi, joka vuoti myrkkyjä Yolandan kehoon.
[/quote] Niin siis tekee Y:n sairaaksi? Vai mikä oli pointtisi?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:12"]Mikä tuo silikooni juttu on? Onkp totta? Koska selvisi?
[/quote]
No senhän takia Yolanda poistatti ne silikonitissit kokonaan eikä edes laitattanut uusia.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:42"]Katsoitteko reunion ykkösen? Jopa Andykin näpäyttää Brandia. Järkyttävää, miten 42-vuotias käyttäytyy kuin 15-vuotias. Todella epäkypsä. Ainoa mikä Kimiä ja Brandia yhdistää, on niiden riippuvuusongelmat. Vikassa jaksossahan Kim sanoi olevan huolissaan Brandista, välillä jopa enemmän kuin itsestään. Mihin muuhunkaan olisi tällä viitannut kuin että Brandilläkin on ongelmia päihteiden käytön kanssa. Andyn kysyessä ovatko Kim ja Brandi pitäneet yhteyttä, he nyökkivät että kyllä. Jälkeenpäin ovat kertoneet, että olivat vain textailleet kuvausten päätyttyä (jotain 3kk välissä?). Voi mitä todellista ystävyytta bff:eiltä... Ja sitten taas syytetään Kylea valehtelijaksi. Itse latelevat pokkana valheita tuosta vain ja kiristävät muita. Vaikka Lisa R:n puuttuminen Kimin ongelmiin tuntuikin ehkä tungettelevalta, niin oli kyllä niin oikeassa kun sanoi jossain vaiheessa Kimistä, että tämän käytös on juuri tyypillistä riippuvaisen ihmisen käytöstä (Harryn veljethän kuolivat päihteisiin, joten tiesi mistä puhui). Pidän Yolandasta taas enemmän tuon Amsterdam-matkan jälkeen ja muutenkin, miten kypsästi käsittelee asioita. Luulen kuitenkin, että Yolandakin näyttäisi enemmän puoliaan, jos sairaus ei veisi niin paljon voimia. Ja tämän vuoksi uskon, että muutkaan eivät viitsi rasittaa Yolandaa typerillä selkkauksilla. [/quote] Ja se sairaus ei edes vienyt niitä voimia vaan se 20 vuotta vanha rikkinäinen silikonitissi, joka vuoti myrkkyjä Yolandan kehoon.
[/quote] Niin siis tekee Y:n sairaaksi? Vai mikä oli pointtisi?
[/quote]
Niin, se rikkinäinen tissi aiheutti ne oireet mistä Yolanda tuossa jälleennäkemisjaksossakin kertoi.