Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksensin kaupassa -valehtelin että minulla on syöpä

Vierailija
03.03.2015 |

Todellisuudessa olin ahminut liikaa kylmää jäätelöä liian nopeasti ja kun olin hakemassa lisää,tuli oksennus käytävälle.Sanoin myyjälle,että minulla on syöpä ja olin saanut tänään sädehoitoa ja että siksi minulla on pipokin päässä kun olen puoliksi kalju.Häpeissäni luikin kotiin peiton alle enkä mene enää koskaan lähi kauppaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto oot sairas ihminen..

Vierailija
2/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut suoraan totuuden - syömishäiriöhän sinulla on....

(kuka muuten menisi ostamaan uutta jätskiä kaupasta, kun edellisestäkin syömäkerrasta niin paha olo että laatta lentää? kyllä mäkin usein syön liikaa ja jopa etomispisteeseen saakka - en silti koskaan ole oksentanut saati lähtenyt siinä ällötyksessä KAUPPAAN hakemaan lisää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi söpö, jotenkin hellyttävä=)

Vierailija
4/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä hyvä ihminen. Ensinnäkin sitä että valehtelet sulla olevan syövän, ja toiseksi sitä että olet aikuinen joka oksentaa kaupaun lattialle omaa tyhmyyttään.

Vierailija
5/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi pahoin siksi että on syönyt liikaa, ei oksennus ''vain tule kaupan käytävälle''... hyi hitto. Eri asia juurikin vaikka syöpähoidoista aiheutuva yllättävä pahoinvointi. Jos ihminen on syönyt liikaa niin normaalilla järjellä varustettu kykenee vähän ennakoimaan ja poistumaan edes pihalle.

Vierailija
6/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi vaan: sädehoito ei aiheuta pahoinvointia.

Vierailija
7/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:14"]Todellisuudessa olin ahminut liikaa kylmää jäätelöä liian nopeasti ja kun olin hakemassa lisää,tuli oksennus käytävälle.Sanoin myyjälle,että minulla on syöpä ja olin saanut tänään sädehoitoa ja että siksi minulla on pipokin päässä kun olen puoliksi kalju.Häpeissäni luikin kotiin peiton alle enkä mene enää koskaan lähi kauppaan!
[/quote]
Toivottavasti saat pikaisesti parantumattoman syövän. ;-)

Vierailija
8/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla tehdä tuollaista, olen kai liian taikauskoinen. Tässä taannoin piti mennä johonkin sovittuun tapaamiseen ja mua jännitti ihan hirveästi ja ajattelin mielessäni että perun sen käyttämällä tekosyynä iäkkään äitini kaatumista. En edes ollut perunut tuota juttua kun äitini oikeasti kaatui ja joutui sairaalaan. Hui.

Vierailija
9/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:20"]

Olisit sanonut suoraan totuuden - syömishäiriöhän sinulla on....

(kuka muuten menisi ostamaan uutta jätskiä kaupasta, kun edellisestäkin syömäkerrasta niin paha olo että laatta lentää? kyllä mäkin usein syön liikaa ja jopa etomispisteeseen saakka - en silti koskaan ole oksentanut saati lähtenyt siinä ällötyksessä KAUPPAAN hakemaan lisää)

[/quote]

Voi vittu että olet tyhmä. Jos aloittajallakerran on syömishäiriö, niin totta kai hän menee kauppaan hakemaan lisää vaikka edellisestäkin olisi paha olo. Ei sillä ole mitään tekemistä järjen kanssa, se on psyykkinen sairaus.

Vierailija
10/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.
T. Joku joka on paskantanut aikuisena housuunsa. (Tuli syötyä yhtäkkiä eksoottista ruokaa). Teki mieli mennä kotiin itkemään.

Vierailija
11/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:25"]Tiedoksesi vaan: sädehoito ei aiheuta pahoinvointia.
[/quote]

Sädehoito kylläkin voi aiheuttaa pahoinvointia, riippuen esim. hoitokohteesta (mm. aivot, vatsan alue) tai hoitoannoksesta.

T. Alaa opiskellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme