Miten sisustaisit yksiön (huoneen) joka on 4 metriä leveä ja 4 metriä pitkä?
Keittiö on sitten erikseen omassa kopissa mutta sinne ei mahdu huonekaluja.
Kommentit (21)
Hyvä että keittiö on omassa kopissaan, paljon kivempi ja helpompi sisustaa kun keittiökaapisto ei ole osa oleskelutiloja.
Vierailija kirjoitti:
Keittiön läheisyyteen pieni ruokapöytä ja pari tuolia ainakin.
Taittopöytä, jonka saa tarvittaessa suuremmaksi. Pari pinottavaa tuolia jakkaraksi. Valitse pöytä,joka toimii myös työpöytänä. Sohvasänky. Kirjahylly, jossa mahdollisuus säilyttää tavaroita. Siirrettävä sohvapöytä. Ei varmaan muuta mahdu.
Vierailija kirjoitti:
ei oikein mahdu kun siinä on jääkaappi, menee siis tämän 4x4 huoneen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taittopöytä, jonka saa tarvittaessa suuremmaksi. Pari pinottavaa tuolia jakkaraksi. Valitse pöytä,joka toimii myös työpöytänä. Sohvasänky. Kirjahylly, jossa mahdollisuus säilyttää tavaroita. Siirrettävä sohvapöytä. Ei varmaan muuta mahdu.
Jotenkin mietin, tuleeko tälläisiä taittopöytiä sitten käytettyä. Jaksaako sitä alkaa aina kasamaan, vaan meneekö mieluummin vaan syömään työpöydälle, tai sängyn päälle
Käykö sinulla paljon vieraita? Jos ei niin tietokonepöydän ääressä voi hyvin syödä eikä erillistä keittiönpöytää tarvitse
Se jääkaappi pois huoneesta keittiön puolelle. Tai sitten kunnolla keittiötä sinne huoneen puolelle.
Meillä on neliön mallinen olkkari ja siinä on neljä tilaa.
Ruokailutilaa, musiikkinurkkaus, sohvanurkkaus sekä takkanurkkaus. Huonekaluja on muuallakin kuin pitkin seinänvieriä. Iso matto sohvanurkkauksessa, pienemmät kahdessa muussa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinulla paljon vieraita? Jos ei niin tietokonepöydän ääressä voi hyvin syödä eikä erillistä keittiönpöytää tarvitse
Juuri näin. Keskelle pöytä joka on sekä työpöytä että ruokapöytä. Sängystä sellainen että se toimii myös sohvana ja pakkana katsella telkkaria.
Luopuisin keittiönpöydästä. Sen sijaan iso työpöytä ja kirjahylly. Vaatekaappi ja rekkitanko rullilla. Sohvaksi ja sängyksi runkopatjasänky ja vartalotyynyt. Sarjapöytä tai pari rullallista pikkupöytää olohuoneen pöydäksi ja yöpöydäksi. Työpöytä toimii siis myös keittiön pöytänä ja sänky sohvana sekä sarjapöytä olohuoneen-, yö- ja apupöytinä. Vaatekaapiksi käy vaikka ikean rullallinen kangasseinäinen kaappi ja kympin rekki.
Etkö saanut edellisessä avauksessasi mieluisia vastauksia?
Tarkenna vähän! Mihin tarkoitukseen ajattelit käyttää huonetta?
Haaveilen sisustuksesta ammattina ja tämä on kiva harjoitus.
Missä ovet ja ikkunat? Mitä huonekaluja sinulla on valmiina?
Sänky, lipasto, hylly, klaffipöytä, kaksi tuolia, matto ja taulu.
Hirttoköysi kattoon ja pikkuinen jakkara keskelle huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Omaan elämiseen ei mulla vieraita käy. Olishan se silti kiva jos ois siistiä ja kivan näköistä jos yllättäen tulisikin vieras. ps En osaa sisustaa. Ikkuna on suoraan vastapäätä kun tullaa siis käytävästä. Minulla ei ole vielä sänkyä, vaan yksi patja.
Tarvitsetko esim vaatteiden säilytystilaa, vai onko se jossain muualla? itse asuin aikoinaan suht samanlaisessa kämpässä ja mulla oli ikkuna huoneen päätyseinällä, ovi & keittiö vastapäisellä seinällä. Pitkä seinä keittiöstä ulos oli Lundian 100x30cm kirjahyllyä, sen ekassa osassa keittiön vieressä oli 100x120 pöytälevy, joka toimi työpöytänä ja ruokapöytänä, siihen mahtui kolme tuolia (kaksi sivuille ja yksi päähän). Hyllyssä oli sitten mun tv ja muu eletroniikka sekä kirjat (joita oli jo tuolloin aika paljon). Toisella seinällä oli 120cm sänky pitkittäin, toimi myös sohvana siis, ja vaatekaappi (120cm) kun asunnossa ei ollut muuta vaatesäilytystilaa eteisen naulakon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa niin minulle saisi suunnitella ison ja hankalanmallisen olohuoneen sisustuksen.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko esim vaatteiden säilytystilaa, vai onko se jossain muualla? itse asuin aikoinaan suht samanlaisessa kämpässä ja mulla oli ikkuna huoneen päätyseinällä, ovi & keittiö vastapäisellä seinällä. Pitkä seinä keittiöstä ulos oli Lundian 100x30cm kirjahyllyä, sen ekassa osassa keittiön vieressä oli 100x120 pöytälevy, joka toimi työpöytänä ja ruokapöytänä, siihen mahtui kolme tuolia (kaksi sivuille ja yksi päähän). Hyllyssä oli sitten mun tv ja muu eletroniikka sekä kirjat (joita oli jo tuolloin aika paljon). Toisella seinällä oli 120cm sänky pitkittäin, toimi myös sohvana siis, ja vaatekaappi (120cm) kun asunnossa ei ollut muuta vaatesäilytystilaa eteisen naulakon lisäksi.
On onneksi vaatekaappi