Uskotteko, että maskeista vielä joskus luovutaan?
Vai uskotteko, että maskisuositus tulee olemaan vuosia, jopa vuosikymmeniä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
luovuin jo
Tarkennus: tarkoitin yleisesti, en siis yksilötasolla. Tarkoitin siis maskisuositusta ja sitä, mitä valtaosa ihmisistä tekee.
t. ap
Varmasti kun tilanne saadaan rauhoittuu, johan tää suositus oli jo hetken poissa.
Enpä käyttänyt enää aikoihin. Yksilötasolla.
Uskon, että jossain vaiheessa luovutaan. Itseäni harmittaa se, että lentokoneet varmaan tulevat olemaan viimeisiä missä niistä luovutaan. Lentäminen jo ilman maskiakin on ahdistavaa, saati sitten maskin kanssa.
Uskon. Ei tämä korona tässä muodossa loputtomasti kestä.
Ihan sama. Käytän samaa usein eli ei käy kukkarolle.
Tauti loppuu, kun on loppuakseen.
Ei ole tarvinut luopua kun en ole rättejä käyttänyt kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lammasten maskit
Mistä niitä saa. Voisi olla pakkasella parempi sellainen villanen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että jossain vaiheessa luovutaan. Itseäni harmittaa se, että lentokoneet varmaan tulevat olemaan viimeisiä missä niistä luovutaan. Lentäminen jo ilman maskiakin on ahdistavaa, saati sitten maskin kanssa.
Miten se lentokoneessa ahdistaa? Siellähän vain istutaan paikoillaan, ei hengästytä.
Kyllä se varmaan poliisivaltiota ja kasvojentunnistusta jossainmäärin haittaa. Varmaan käsky käy jossain vaiheessa poistaa, ellei sitten laiteta sitä ihonalaista mikrosirua jakoon.
Maskisuositus on poistunut jo pari kuukautta sitten, eli siihen loppui oma kuonokopan käyttö
Tottakai. Olen nähnyt tähän ikään (76) jo yhtä ja toista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan poliisivaltiota ja kasvojentunnistusta jossainmäärin haittaa. Varmaan käsky käy jossain vaiheessa poistaa, ellei sitten laiteta sitä ihonalaista mikrosirua jakoon.
ihmiset tunnistaa kävelytyylistä ... Mutta suomalaiset on niin itsepäisiä ettei maskeja pian näy kenelläkään paitsi amerikkalaisten youtuber faneilla.
Miten voin luopua maskeista kun en ole koskaan niitä edes käyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se lentokoneessa ahdistaa? Siellähän vain istutaan paikoillaan, ei hengästytä.
Koska sen pitäminen ahdistaa mua. Ahdistuin jo 4h junamatkallakin niin, että mun piti vähän väliä nykiä se nenän alle, että oystyin hengittämään. Lentokoneessa on vielä tiukempi kontrolli, kun emot kyttää matkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sen pitäminen ahdistaa mua. Ahdistuin jo 4h junamatkallakin niin, että mun piti vähän väliä nykiä se nenän alle, että oystyin hengittämään. Lentokoneessa on vielä tiukempi kontrolli, kun emot kyttää matkustajia.
Onko sinulla astma tai joku vakava keuhkosairaus? Muuten ei kyllä pitäisi ahdistaa, ellei sitten ole joku mielenterveyskysymys. Ootko ajatellut hakeutua hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla astma tai joku vakava keuhkosairaus? Muuten ei kyllä pitäisi ahdistaa, ellei sitten ole joku mielenterveyskysymys. Ootko ajatellut hakeutua hoitoon?
Todennäköisin syy löytyneet korvien välistä.
luovuin jo