1300-1600 kcal/päivä ja paino 95kg :(
Ärsyttää miten näillä kalorimäärillä voikin painaa näin paljon. :( normaalisti painoni ollut noin 60kg mutta nyt vuodessa noussut 35kg, eikä tipu.
Kommentit (30)
AV on tunnettu laihoista läskeistä, mutta jospa ap on lihava luuviulu? Minä ainakin olen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]Ainernvaihdunta sekaisin. Mun ruokavalio ja liikunta laitettiin kuntoon nostamalla kalorit 2500-2600/vrk ja aloin treenaamaan salilla ja lisäsin kävelylenkit viikko-ohjelmaan. Myöhemmin tein hiittejä treenin päälle, kaloreita muuteltiin pikkuhiljaa ja kiloja lähti 15 ja esim. vyötäröltä 20cm.
[/quote]
Hiitit on huono tapa laihduttaa. Onneksi teit kävelylenkkejä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]Ainernvaihdunta sekaisin. Mun ruokavalio ja liikunta laitettiin kuntoon nostamalla kalorit 2500-2600/vrk ja aloin treenaamaan salilla ja lisäsin kävelylenkit viikko-ohjelmaan. Myöhemmin tein hiittejä treenin päälle, kaloreita muuteltiin pikkuhiljaa ja kiloja lähti 15 ja esim. vyötäröltä 20cm.
[/quote]
Millaiset kävelylenkit? Itse teen yhden tai kaksi tunnin lenkkiä viikossa. Ap.
[/quote]
Ei pelkät kävelylenkit riitä ja raskauden aikana ei kannata edes laihduttaa
[/quote]
Kyllä riittää jos tekee tarpeeksi paljon. 10 h kävelyä viikossa vastaa 5 tuntia kuntosalilla (kovalla temmolla), ja sitä voi miettiä, kumpi on paremmin ylläpidettävissä viikosta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]Ainernvaihdunta sekaisin. Mun ruokavalio ja liikunta laitettiin kuntoon nostamalla kalorit 2500-2600/vrk ja aloin treenaamaan salilla ja lisäsin kävelylenkit viikko-ohjelmaan. Myöhemmin tein hiittejä treenin päälle, kaloreita muuteltiin pikkuhiljaa ja kiloja lähti 15 ja esim. vyötäröltä 20cm. [/quote] Millaiset kävelylenkit? Itse teen yhden tai kaksi tunnin lenkkiä viikossa. Ap. [/quote] Ei pelkät kävelylenkit riitä ja raskauden aikana ei kannata edes laihduttaa [/quote] Kyllä riittää jos tekee tarpeeksi paljon. 10 h kävelyä viikossa vastaa 5 tuntia kuntosalilla (kovalla temmolla), ja sitä voi miettiä, kumpi on paremmin ylläpidettävissä viikosta toiseen.
[/quote]
Höpönhöpön
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]Ainernvaihdunta sekaisin. Mun ruokavalio ja liikunta laitettiin kuntoon nostamalla kalorit 2500-2600/vrk ja aloin treenaamaan salilla ja lisäsin kävelylenkit viikko-ohjelmaan. Myöhemmin tein hiittejä treenin päälle, kaloreita muuteltiin pikkuhiljaa ja kiloja lähti 15 ja esim. vyötäröltä 20cm. [/quote] Hiitit on huono tapa laihduttaa. Onneksi teit kävelylenkkejä.
[/quote]
hiitit nimenomaan on hyvä aineenvaihdunnan buustaaja, kannattaa perehtyä
No sori vaan jos todella olet raskaana, niin miten ihmeessä voit laihduttaa? Eikö kannattaisi ottaa järki käteen, miettiä lapsen terveyttä! Puhu neuvolassa asiasta ja katso mitä sanovat.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]Ainernvaihdunta sekaisin. Mun ruokavalio ja liikunta laitettiin kuntoon nostamalla kalorit 2500-2600/vrk ja aloin treenaamaan salilla ja lisäsin kävelylenkit viikko-ohjelmaan. Myöhemmin tein hiittejä treenin päälle, kaloreita muuteltiin pikkuhiljaa ja kiloja lähti 15 ja esim. vyötäröltä 20cm. [/quote] Millaiset kävelylenkit? Itse teen yhden tai kaksi tunnin lenkkiä viikossa. Ap. [/quote] Ei pelkät kävelylenkit riitä ja raskauden aikana ei kannata edes laihduttaa [/quote] Kyllä riittää jos tekee tarpeeksi paljon. 10 h kävelyä viikossa vastaa 5 tuntia kuntosalilla (kovalla temmolla), ja sitä voi miettiä, kumpi on paremmin ylläpidettävissä viikosta toiseen.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa, kannattaa perehtyä näihin ennen kuin alkaa höpöttelemään. Myöskään salitreenien ei ole tarkoitus toistua samanlaisina ja yhtä kovina viikoista ja kuukausista toiseen vaan niitä muutellaan. Ja mitä tulee hiitteihin, ne nimenomaan aiheuttavat sen, että aineenvaihdunta pysyy vilkkaana jopa tunteja treenin päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:13"]No sori vaan jos todella olet raskaana, niin miten ihmeessä voit laihduttaa? Eikö kannattaisi ottaa järki käteen, miettiä lapsen terveyttä! Puhu neuvolassa asiasta ja katso mitä sanovat.
[/quote]
Sanottiin että ei varsinaisesti saa laihduttaa, mutta voi säännöstellä syömistä ja lisätä liikuntaa jotta paino ei enää paljoa nousisi. Kuitenkin minun ylipaino on jo aika vaarallisissa lukemissa, joten parin kilon pudotuskaan ei olisi pahaksi. Olen siis 168cm. Ap.
Tiesitkö ap että on ihmisiä jotka painaa huomattavasti enemmän kuin 95kg ja ovat ihan terveitä? Ei sinulla mitään hengenvaarallisia kiloja ole, odota kiltistä raskausaika ilman laihdutusta, mutta voithan herkut jättää vähemmälle.
Mieti asiaa raskauden jälkeen. Ja ala syömään kunnolla.