Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että kuolen - ero tulossa

Vierailija
03.03.2015 |

Mies haluaa eron, on uusi nainen. On ollut jo useita kuukausia. Viettänyt kaksoiselämää. Kännykästään löysin satojen viestien ketjun, jossa puhuu naisystävälleen minusta kuin eläimestä. Yhdessä suunnitelleet tätä eroa. Minua pannaan halvalla urakalla. Rakastin miestäni, vaikka meillä oli vaikeita aikoja. Yhdessä 25 vuotta. Sattuu niin että voisin vain ulvoa. Itku tulee aaltoina. Lapsiakin on. Pitäisi alkaa jaksaa käytännön asioita alkaa hoitaa. Pelkään etten selviä :´´´´´(

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, ei siihen kuole. Voi olla uuden ja paremman alku. 

Vierailija
42/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke, katso Bridget Joneseja, syö jäätelöä ja tilaa pizzaa ja koita selvitä arjesta äläkä ota stressiä mistään kotitöistä tms. Juttele ystävälle, älä pidä yhteyttä exään. Tarpeeksi kauan kun olet itkenyt, huomaat varmasti ettet enää jaksa sitä ja nouset jaloillesi. Anna itsellesi kuitenkin lupa surra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille. Kun vain pääsisin selväjärkisenä tämän yli. Mies kielsi ja valehteli kaiken viimeiseen asti. Viestin perusteella saivat sairasta tyydytystä minun huijaamisestani ja siitä kuinka en tajunnut että mies pani kahta naista samaan aikaan eikä edes pesulla käynyt :(( Nyt pelkään vielä tautejakin. Lääkärillä kävin, sain nukahtamislääkkeen ja beetasalpaajaan hurjaan sydämen sykkeeseen ja vapinaan. Oon niin sanaton tuosta julmuudesta, kuitenkin on koko ajan näytellyt edes jotenkin aviomiehen ja isän roolia. Miten en 25 vuodessa tajunnun, millaisen ihmisen kanssa olen. Oikeasti rakastin häntä niin, sattuu että emme enää koskaan ole yhdessä. Sattuu lasten puolesta. Sattuu kun koti täytyy myydä ja muuttaa pois. Itken vaan.

Vierailija
44/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tsemppiä ja lämpimiä halauksia ap <3 et ole ainoa jolle näin on käynyt. Kevät tulee ja voit kääntää uuden sivun elämässäsi.

8

Vierailija
45/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän niin jaksaa, edes lasten takia. Suru tulee aaltoina ja tuntuu että tukehdun. Miten voi henkinen tuska tehdä tälläisen kivun?

Vierailija
46/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo taas.

Vierailija
47/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Olen pahoillani!

Sinä ET kuole. Pohja lähti elämältä ja sinut lytättiin mutta kun olet nyt pohjalla, nouset sieltä. Kun niin päätät. Päätäthän? Mene eroryhmään ja hae KAIKKI apu. Lapsille älä koskaan hauku heidän isäänsä. Sä kuule selviät tosta niin hienosti ethän itsekin tulet sitä vielä hämmästymään! 

Vierailija
48/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sen puhelimen oot tonkinu? Eikä toi surkuttelu jossain mammafoorumilla auta. Ota ittees niskasta ja life goes on!

Vierailija
49/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jokin 50:n villitys. Täytyy vielä näyttää miehisyytensä. Lyön vetoa, että kun miehen uutuudenviehätys siitä vosusta haihtuu, hän olisi valmis palaamaan kotiinsa takaisin. Kun hän on sinua halunnut sängyssä, ei häneltä ole kaikki kuollut sinua kohtaan. Siinä tarvitaan luonteenlujuutta, kun mies anelee armoa ja lupaa parantaa tapansa. Ei kannata uskoa ja mennä vanhanaikaiseen.

Vierailija
50/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli toinen nainen yli vuoden. Sitten ilmoitti mulle. Haluan erota, tämä ei toimi. Valehteli ettei ole toista naista ja että on kuulemma jo yrittänyt yli vuoden parantaa meidän parisuhdetta. Mistään ongelmista ei ollut puhunut ja ajattelin itse että arki vaan nyt on näin rankkaa pienten lasten kanssa että pakko jaksaa. Paljaalla oli pannu joten sp-tautitestit edessä. En tiedä miksei voi olla reilu. Keroa jos joku mättää, olla avoin ja kertoa tunteistaan ja ajatuksistaan. Sen sijaan etsitään vaan toinen ihminen ja koeajetaan sitä vielä pitkään ja hartaasti. Niin kauan kun vaimo ei tiedä tai niin kauan kun toinen nainen jatkaa naimisissa olevan miehen kanssa paneskelua. Tai niin kauan että koeajo riittää ja vanha vaimo heitetään pois kun joku roska. Lapsillakaan ei juuri ole arvoa kun isillä on uusi onni. Pitkin hampain elareita maksetaan ja pari kertaa kuussa tavataan. En ymmärrä en. Niin ja tämä on miehen kuva vastuun kantamisesta.

Vierailija
51/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:12"]Miten voi olla niin paljon täysin vastuuntunnottomia miehiä?
[/quote]

Ihan turhaan miehistä puhut. Eiköhän noita pettäjiä ole naisissa aivan yhtä paljon. Munkin nainen juoksee vieraissa minkä kerkeää.

Vierailija
52/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/EV4znS

-Mies 29v-

Vierailija
53/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ruikutusta. Lapset miehelle, sillähän on jo uusi nainen ja voi samalla rykäyksellä perustaa ihanan uusperheen uusine arkineen. Otat itseäsi niskasta kiinni ja jatkat vapaana uuden miehen saalistusta kaikessa rauhassa. Itsesääli ei auta mitään.

Vierailija
54/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No takaisin ei ole kyllä paluuta. Ja olen samaa tuosta 50 villityksestä, pian jo 50 täyttyykin. Sillä on muitakin hankalia juttuja nyt elämässä meneillään ja on ollut jonkilainen seksiaddikti jo pitkään. Lihaksia yrittänyt kasvattaa ja ottaa itsestään pullistelukuvia. Kohdalle ilmeisesti sattui sitten oikea nainen ja tässä tulos. Perheellä, lapsilla, kodilla ja yhteisellä menneisyydellä ei ole enää arvoa. En huoli takaisin vaikka mahallaan ryömisi. Ap.

Vierailija
55/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:58"]

Hae lääkäriltä sairaslomaa, nukahtamispillerit ja sitalopraamia. Syöt hyvin, kerrot paskasta miehestä kaikille sukulaisille ja teet nopeasti eron. Sitten hankit uuden harrastuksen, kampauksen ja alat elää. Hyvä että pääsit eroon valehtelevasta kusipäästä.

[/quote]

Ja hanki kunnon asianajaja, joka pitää puoliasi! Älä vaan tyydy miehen hankkimaan, joka sitten "hoitaa" teidän molempien asiat.

Vierailija
56/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi lapset on jo aikuisia tai vähintäänkin teinejä, elävät omaa elämäänsä, ja nyt voit sinäkin niin tehdä. Jonkin aikaa varmasti menee että pääset jaloillesi, mutta luota siihen että elämä kantaa, kunhat et jää mihinkään menneeseen märehtimään ja katkeroidu. Eteen ja ylös!

Vierailija
57/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:16"]Itke, katso Bridget Joneseja, syö jäätelöä ja tilaa pizzaa ja koita selvitä arjesta äläkä ota stressiä mistään kotitöistä tms. Juttele ystävälle, älä pidä yhteyttä exään. Tarpeeksi kauan kun olet itkenyt, huomaat varmasti ettet enää jaksa sitä ja nouset jaloillesi. Anna itsellesi kuitenkin lupa surra.
[/quote]

Kokeile Ben & Jerry's jäätelöitä. Ei paranna sydäntä, mutta on niin hyvää ettet kaipaa mitään muuta sillä hetkellä. Kylmyys turruttaa, raivon voi purkaa lusikalla jäätelön hakkaamiseen ja keskittyy vain tonkimaan herkkupaloja sieltä seasta. Tuollaiset miehet ovat niiin paskoja ja se muija kyllä ansaitsee olla sun miehen kanssa, idiootteja molemmat. Haleja <3
Ei 8

Vierailija
58/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 18 :) Ja taas kyyneleet valuu. Olen vuoroin vihanen ja surkea...

Vierailija
59/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 16, tuohan on ihan kuin meilläkin :(  En ymmärrä miten toinen voi olla noin selkärangaton ja moraaliton. Kiitos kertomuksestasi.

Vierailija
60/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:56"]

Mies haluaa eron, on uusi nainen. On ollut jo useita kuukausia. Viettänyt kaksoiselämää. Kännykästään löysin satojen viestien ketjun, jossa puhuu naisystävälleen minusta kuin eläimestä. Yhdessä suunnitelleet tätä eroa. Minua pannaan halvalla urakalla. Rakastin miestäni, vaikka meillä oli vaikeita aikoja. Yhdessä 25 vuotta. Sattuu niin että voisin vain ulvoa. Itku tulee aaltoina. Lapsiakin on. Pitäisi alkaa jaksaa käytännön asioita alkaa hoitaa. Pelkään etten selviä :´´´´´(

[/quote]

Tää kuullosta ehkä naurettavalle, mutta oon kateellinen sulle. Sulla on sentään ollut se suhde ja lapsiakin tullut. Sä oot elänyt sellaista elämää, josta mä oon vaan saanut unelmoida.  En voi sanoa muutakuin että katso eteenpäin ja ole onnellinen noista menneistä vuosistasi, vaikka loppu ei niin mukava ollutkaan.