Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että kuolen - ero tulossa

Vierailija
03.03.2015 |

Mies haluaa eron, on uusi nainen. On ollut jo useita kuukausia. Viettänyt kaksoiselämää. Kännykästään löysin satojen viestien ketjun, jossa puhuu naisystävälleen minusta kuin eläimestä. Yhdessä suunnitelleet tätä eroa. Minua pannaan halvalla urakalla. Rakastin miestäni, vaikka meillä oli vaikeita aikoja. Yhdessä 25 vuotta. Sattuu niin että voisin vain ulvoa. Itku tulee aaltoina. Lapsiakin on. Pitäisi alkaa jaksaa käytännön asioita alkaa hoitaa. Pelkään etten selviä :´´´´´(

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu samankaltasessa tilanteessa ap, paljon voimia ja halauksia sulle! Sä selviät kyllä, vaikka nyt ei siltä tunnukaan.

Vierailija
62/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroista selvinnyt ilman pillereitä ja terapioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on voinut haukkua sua ihan vaan, että saisi sen toisen naisen vakuutettua siitä, että on muka lähdössä. Kiistihän se sultakin kaiken. Kuka hullu alkaa rikkomaan 25 vuoden avioliittoa 2 kk suhteen takia. Ainut vaan, että tuohon ei voi luottaa. Ei tuollaista valehtelevaa rottaa voi takaisin ottaa, vaikka haluaisikin. Sniff. Voimia.

Vierailija
65/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tismalleen saman,tosin oltiin yhdessä "vain" 12 vuottaa ja kuopus oli vielä vauva. Rankkaa oli, ja tuska,viha ja katkeruus kesti vuosia,mutta selvisin! Hyvä,että hait lääkäristä apua,sillä unettomuus, masennus ja ruokhalun menettäminen voi johtaa hulluuden partaalle.Hae keskustelu apua,hemmottele itseäsi.Muista,että sinussa ei ole mitään vikaa.Itsestä huolehtiminen,välinpitämättömyys exää kohtaan ja oma onnellisuus on paras kosto luuseriexälle.Ansaitset ja saat paljon parempaa!

Vierailija
66/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nro 30, painoin vahingossa alapeukkua!

Vierailija
67/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:05"]

Omassa erossani auttoi, kun tunnistin sen todellisen tuskan aiheen. Pahinta oli se, että minut jätettiin. En niinkään surrut miehen menettämistä. Kun tuon asian oivalsin, niin pääsin asiasta yli. 

[/quote]

Aika uskomattoman narsistisesti sanottu. :D

Vierailija
68/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:48"]

Ällöttävää, että mies uuden naisen kanssa haukkuu vaimoa. Itse en IKINÄ ole sanontu miehen vaimosta mitään pahaa, enhän edes tunne koko naista enkä todellakaan usko kaikkia noita-akkapuheita joita mies vaimostaan puhuu mulle! Mullakaan ei ole mitään tarvetta naisesta puhua pahaa tai haukkua, enhän edes tunne häntä. Muistutan miestä vain siitä, että vaimo on hänen lastensa äiti, ja jos hänet haluaa minun takiani jättää, niin se on ok, mutta mihinkään mustamaalaustalkoisiin ei mun kanssa ryhdytä.

T. toinen nainen

[/quote]

Huh huh, siellähän paasaa aito ja oikea moralisti!  ;D Kuinka kehtaat, oikeesti??? ;D

Kun onhan ihan ookoo, ettei sano pahaa sanaa, mutta nussiessaan tietää nussivansa toisen omaa. Oot varmaan jo kohta sitä mieltä, että teet hyvää työtä ja melkeinpä autat miehen avioliiton hyvinvointia? Kaiken maailman hoor...ot ne itseään puolustelevat, voi kiesus kerrassaan. Jatkahan panemista, oot tosi jalo ihminen, kunhan vaan aattelet kauniita ajatuksia miehen vaimosta, eiks jeh?

[/quote]

Voi kuule kukaan ei koskaan ole toisen oma, se on vaan sanahelinää tyhmille. Ihmisiä ei voi omistaa. Jos avioliitossa jompikumpi kuvittelee omistavansa toisen, se on yleensä kaiken pahan alku. Siitä seuraa se, että toista pidetään itsestäänselvyytenä ja jonain aivottomana alamaisena, jota voi kohdella miten vaan. Kokemuksesta tiedän, että pettäminen harvoin on muuta kuin oire avioliiton huonoudesta.

[/quote]

Ja minä tiedän kokemuksesta, että sillä ei ole mitään tekemistä avioliiton hyvyyden tai huonouden kanssa. Mieheni on käynyt naimassa yli 20 vuotta samaa naista, siis jo minun edeltäjäni aikana. Nainen odottelee, että mies jättäisi minut ja lapset. Ei tiedä vielä, että minä sain selville.

Vierailija
69/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:06"]

Ällöttävää, että mies uuden naisen kanssa haukkuu vaimoa. Itse en IKINÄ ole sanontu miehen vaimosta mitään pahaa, enhän edes tunne koko naista enkä todellakaan usko kaikkia noita-akkapuheita joita mies vaimostaan puhuu mulle! Mullakaan ei ole mitään tarvetta naisesta puhua pahaa tai haukkua, enhän edes tunne häntä. Muistutan miestä vain siitä, että vaimo on hänen lastensa äiti, ja jos hänet haluaa minun takiani jättää, niin se on ok, mutta mihinkään mustamaalaustalkoisiin ei mun kanssa ryhdytä.

T. toinen nainen

[/quote]

Huh huh, siellähän paasaa aito ja oikea moralisti!  ;D Kuinka kehtaat, oikeesti??? ;D

Kun onhan ihan ookoo, ettei sano pahaa sanaa, mutta nussiessaan tietää nussivansa toisen omaa. Oot varmaan jo kohta sitä mieltä, että teet hyvää työtä ja melkeinpä autat miehen avioliiton hyvinvointia? Kaiken maailman hoor...ot ne itseään puolustelevat, voi kiesus kerrassaan. Jatkahan panemista, oot tosi jalo ihminen, kunhan vaan aattelet kauniita ajatuksia miehen vaimosta, eiks jeh?

[/quote]

Voi kuule kukaan ei koskaan ole toisen oma, se on vaan sanahelinää tyhmille. Ihmisiä ei voi omistaa. Jos avioliitossa jompikumpi kuvittelee omistavansa toisen, se on yleensä kaiken pahan alku. Siitä seuraa se, että toista pidetään itsestäänselvyytenä ja jonain aivottomana alamaisena, jota voi kohdella miten vaan. Kokemuksesta tiedän, että pettäminen harvoin on muuta kuin oire avioliiton huonoudesta.

[/quote]

Ja minä tiedän kokemuksesta, että sillä ei ole mitään tekemistä avioliiton hyvyyden tai huonouden kanssa. Mieheni on käynyt naimassa yli 20 vuotta samaa naista, siis jo minun edeltäjäni aikana. Nainen odottelee, että mies jättäisi minut ja lapset. Ei tiedä vielä, että minä sain selville.

[/quote]

Tosissasiko luulet, että se nainen piittaa yhtään mitään siitä että tiedätkö sinä asiasta vai et?

Vierailija
70/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:06"]

T. toinen nainen

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tosissasiko luulet, että se nainen piittaa yhtään mitään siitä että tiedätkö sinä asiasta vai et?

[/quote]

No minulle nyt on ihan se ja sama. Ihmettelen vain mitä hänenkin päässään liikkuu. Kuluttanut elämästään yli 20 vuotta varattuun mieheen. Ei asuta samassa kaupungissa, joten harvakseltaan ovat nähneet.

Vierailija
71/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aiheuttanut itse omalle aviomiehelleni tuollaisen tuskan. Petin ja valehtelin. Mies halusi erota heti ymmärrettävästi. Tekoni sysäsi minut elämäni suurimpaan kriisiin, jossa olin satuttanut pahimmalla mahdollisella tavalla puolisoani ja rikkonut lapseni perheen. Vuoden terapian jälkeen ei vielä helpota. Lapsi ja mies jo paremmalla puolella asioiden suhteen. Itse en usko tästä enää nousevani. En silti pidä itseäni lutkana tai huorana, olen päässyt terapiassa kiinni syihin miksi olen näin toiminut. Ja ne eivät liity seksuaalisuuteen vaan ovat tunnepuolen asioita. Ymmärtää tekojani ei tarvitse, mutta haluan tuoda myös vähän toisenlaista näkökulmaa asioihin esille. Petetyn tuskan jälkeen usein käy kuitenkin niin että pettäjä on rikkonut kaikkein eniten itseään ja maksaa siitä kalliimman hinnan kuin mitä petetty osaa arvatakaan.

Vierailija
72/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:58"]

Hae lääkäriltä sairaslomaa, nukahtamispillerit ja sitalopraamia. Syöt hyvin, kerrot paskasta miehestä kaikille sukulaisille ja teet nopeasti eron. Sitten hankit uuden harrastuksen, kampauksen ja alat elää. Hyvä että pääsit eroon valehtelevasta kusipäästä.

[/quote]

Vaikka mies voi hyvin kusipää ollakin (sekään ei kyllä suoranaisesti viestistä selvinnyt, onko vai ei), niin mistä kohtaa tuota viestiä paljastui, että mies on valehtelija?

Se, että ihminen rakastuu liitossa olllessaan johonkin kolmanteen osapuoleen, ei tee hänestä automaattisesti valehtelijaa, tai kusipäätä. Sellaista vaan sattuu elämässä. Ei meistä kukaan voi mennä vannomaan, etteikö joskus niin voisi käydä myös omalla kohdalla, jos olosuhteet liitossa muuttuisivat epäsuotuisaan suuntaan, tai vaikka eivät muuttuisikaan.

Meistä yksikään ei tiedä ap:n ja hänen miehensä liitosta yhtään mitään, eikä siitäkään, kumpi siinä liitossa on oikeasti ollut kovempi valehtelija tai isompi kusipää. Se, että rakastuu toiseen naiseen, tai mieheen, ei automaattisesti tee ihmisestä valehtelijaa ja kusipäätä. Mieshän on tapaillut naista vasta muutaman kuukauden ja jo sen aikana päättänyt erota ja sen päätöksen tuonut ap:lle myös julki. Ei ole siis ollut aikomustakaan pitää rakastajatarta, vaan tehnyt eropäätöksen jopa varsin nopealla aikataululla.

Ai että ei ole kusipää kun on pettänyt vaimoaan? Kyllä on!  Jos aikuinen kypsä ihminen rakastuu suhteessa ollessaan, hän selvittää asian ensimmäisenä elämänkumppanilleen ja siitä se ero lähtee. Mieshän on pettänyt ja pitänyt vaimoaan pilkkana, eikä ole todellakaan kertonut itse tilanteesta.

Vierailija
73/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviät sinä :) Aika parantaa haavat. Niin kliseistä, mutta niin totta. Ensin tuntuu että elämä loppuu, hengittäminenkin on työlästä, pikkuhiljaa alkaa helpottaa, huomaat uusia onnen aiheita elämässä, miksei vanhojakin, alat nauttia asioista ja x ajan päästä ajattelet, että ihan hyvä ratkaisu. Aikaa se vie, kipu on helvetillistä matkalla, mutta askel kerrallaan :)

Vierailija
74/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:56"]

Mies haluaa eron, on uusi nainen. On ollut jo useita kuukausia. Viettänyt kaksoiselämää. Kännykästään löysin satojen viestien ketjun, jossa puhuu naisystävälleen minusta kuin eläimestä. Yhdessä suunnitelleet tätä eroa. Minua pannaan halvalla urakalla. Rakastin miestäni, vaikka meillä oli vaikeita aikoja. Yhdessä 25 vuotta. Sattuu niin että voisin vain ulvoa. Itku tulee aaltoina. Lapsiakin on. Pitäisi alkaa jaksaa käytännön asioita alkaa hoitaa. Pelkään etten selviä :´´´´´(

[/quote]

Voimia ap.  Avioero ja jätetyksi tuleminen on niitä raskaimpia asioita mitä ihminen elämässään voi läpikäydä.

M47

Vierailija
75/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen jaksoi hakata päätään seinään vuosia. Suhde lähti liikkeelle siitä, että erosi ensin. Sen nyt vielä kys. miehen luonteen tuntien ymmärrän.  Sitten alkoi rampata viihteellä. Löysi miehen, joka oli naimisissa. Miehellä raskaana oleva vaimo. Noh, siinä sitten oli kaikenlaista säätämistä, on-off, ennenkuin muuttivat yhteen, johtuen siitä lapsesta ja ex-vaimosta, joka soitteli milloin astianpesukonetta korjaamaan, milloin mitäkin.  Minä yritin varoittaa. Petti sukulaistani kymmenen vuoden aikana kolme kertaa, ennenkuin xxx lopulta uskoi, että ei se kettu karvoistaan pääse. Aina käytiin oman pojan olkapäätä vasten parkumassa, no poika väsy sitten siihen ja sano että älä tule tänne, ennenkuin Antti on elämästäsi lopullisesti ulkona, että sitä ennen ei olla missään väleissä, kun hän ei jaksa olla aina siivoamassa sun sotkujas ja muuttojasi. Mutta vieläkin piti kolmannella kerralla käydä siellä kokkailemassa kun se "Antti" on niiiiin ihana. Kun xxx lopulta tajusi käyttää järkeään, Antti soitteli perään että eikö me voitaisi olla vielä.....se kun oli niin helppo kellistää se xxx....onneksi xxx tällä kertaa osasi sanoa EI ja paiskasi luurin kiinni ja vaihtoi puhelinnumeronsa uuteen salaiseen. No kiertoteitä kuultuna Antilla menee nykyään aika paskasti, kun oma lapsi ei pidä yhteyttä ja naisystävätkin lemppasi pihalle. Asuntovaunu on kotina...Sen sijaan xxx:llä menee hyvin.

Sanon ap, että ero on viisas ratkaisu. Jotkut vain haluavat voita molemmin puolin leipää. Eihän siitä tule kuin sotkua ja siivoamista. Turha hakata päätään seinään ja odotella että kyllä se rehellisyys siitä kauan nyt paistaa. Ei se opi läksyään kuin hetkeksi, anna mennä vain ja katsele kun alamäki alkaa..... haha vai bi ei huolinutkaan lakananlämmittäjäksi. Halusi vaan munaa.

Vierailija
76/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. toinen nainen

[/quote]

[/quote]

Vierailija
77/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinull tuo petetyksi tuleminen ja halpamainen tekstiviestiketju loukkaavat takuulla kovasti.

se ei kuitenkaan ole sinun vikasi vaan osoittaa noista ihmisissä...mitä se nyt osoittaa: Tyhjiä ihmisiä.

sinulle toivon kaikkea hyvää. Sinulle kuuluu hyvä ja kunnioittava kumppani tai sitten olet itsekseen ja kunnioitat itse itseäsi.

tuollaiset tollot, jotka ei uskalla suoraan ilmaista asioita vaan noin selän takana toimivat ovat raukkamaisia.

lohdutuksen sana sinulle. Kyllä sinä pärjäät. Ihan varmasti. 

Unelma teidän suhteenne ei jokatapauksessa ole ollut.

unelmasuhteessa on keskeistä luottamus ja kunnioitus ja arvostaminen. Ja saahan sitä tykätäkin. JA rakastaa.