Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että kuolen - ero tulossa

Vierailija
03.03.2015 |

Mies haluaa eron, on uusi nainen. On ollut jo useita kuukausia. Viettänyt kaksoiselämää. Kännykästään löysin satojen viestien ketjun, jossa puhuu naisystävälleen minusta kuin eläimestä. Yhdessä suunnitelleet tätä eroa. Minua pannaan halvalla urakalla. Rakastin miestäni, vaikka meillä oli vaikeita aikoja. Yhdessä 25 vuotta. Sattuu niin että voisin vain ulvoa. Itku tulee aaltoina. Lapsiakin on. Pitäisi alkaa jaksaa käytännön asioita alkaa hoitaa. Pelkään etten selviä :´´´´´(

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:48"]

Ällöttävää, että mies uuden naisen kanssa haukkuu vaimoa. Itse en IKINÄ ole sanontu miehen vaimosta mitään pahaa, enhän edes tunne koko naista enkä todellakaan usko kaikkia noita-akkapuheita joita mies vaimostaan puhuu mulle! Mullakaan ei ole mitään tarvetta naisesta puhua pahaa tai haukkua, enhän edes tunne häntä. Muistutan miestä vain siitä, että vaimo on hänen lastensa äiti, ja jos hänet haluaa minun takiani jättää, niin se on ok, mutta mihinkään mustamaalaustalkoisiin ei mun kanssa ryhdytä.

T. toinen nainen

[/quote]

Huh huh, siellähän paasaa aito ja oikea moralisti!  ;D Kuinka kehtaat, oikeesti??? ;D

Kun onhan ihan ookoo, ettei sano pahaa sanaa, mutta nussiessaan tietää nussivansa toisen omaa. Oot varmaan jo kohta sitä mieltä, että teet hyvää työtä ja melkeinpä autat miehen avioliiton hyvinvointia? Kaiken maailman hoor...ot ne itseään puolustelevat, voi kiesus kerrassaan. Jatkahan panemista, oot tosi jalo ihminen, kunhan vaan aattelet kauniita ajatuksia miehen vaimosta, eiks jeh?

Vierailija
22/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:48"]Ällöttävää, että mies uuden naisen kanssa haukkuu vaimoa. Itse en IKINÄ ole sanontu miehen vaimosta mitään pahaa, enhän edes tunne koko naista enkä todellakaan usko kaikkia noita-akkapuheita joita mies vaimostaan puhuu mulle! Mullakaan ei ole mitään tarvetta naisesta puhua pahaa tai haukkua, enhän edes tunne häntä. Muistutan miestä vain siitä, että vaimo on hänen lastensa äiti, ja jos hänet haluaa minun takiani jättää, niin se on ok, mutta mihinkään mustamaalaustalkoisiin ei mun kanssa ryhdytä.

T. toinen nainen
[/quote]

Voi oletpas sinä jalo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon monen läheisen tilannetta sivusta seuranneena että vaikka nyt koskee niin parempi erota kun jatkaa.
Liian usein näkee pareja joissa jatketaan, toinen on jo kokenut rakkauden muualta sitä kaipaavana katkeroituu ja toinen niin loukattuna ettei saa rauhaa mistään. Siinä sitten eletään, mukamas niin kuului tehdä- en vain koskaan ole kuullut että oma elämä kuuluu heittää hukkaan.

Vierailija
24/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä...

Oxaminin avulla nukuin hyvin yön ja nyt olen paljon paremmissa voimissa. Yllättävää apua olen saanut nyt äidiltäni, joka on tullut tueksi. Tänään menen keskustelemaan vielä psyk.sh:n kanssa. Eilisestä keskustelustakin oli paljon hyötyä. Yritän syödä vaikka ruoka ei meinaa mennä alas ja juoda nestettä. Pikkuhiljaa siivoilen kotia ensi sunnuntaista esittelyä varten ja laitan kirpparitavaroita myyntiin. Tuntuu että itkin puolentoista vuorokauden aikana niin paljon, että nyt on kyyneleet ehtyneet. Etsin uutta asuntoa yms. puuhaa koko ajan niin en ehdi jäädä miettimään. Mies on tulossa tänään käymään, hakee vanhimman pojan koulusta ja tulevat. Tarkoitus käydä paperi- raha yms. käytönnön asioita läpi. Illalla laittoi viestiä ettei tiedä missä yönsä nukkuu, se uusi nainen (asuu muuten lesbosuhteessa toisen naisen kanssa) ei otakaan yökylään nyt. Nukkunut sitten ilmeisesti autossaan.  Anteeksi sekava teksti. Mutta siis paremmin menee jo kuin eilen, tämä lohduksi muille samankaltaisessa tilanteessa oleville.

Ap

Vierailija
25/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaah, eikö toinen nainen nyt huolikaan? Sillä lailla. Tsemppiä ap, uskon että tämä on vain hyväksi sinulle jälkikäteen asioita tarkasteltuna.

Vierailija
26/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbo ja heteroäijä, jolla viidenkympin villitys ja ottaa surkeasta ikämiehen kropastaan kuvia? Kuulostaa niin nololta, että ei hitto... ei jotenkin kovin henkisesti tasapainoiselta meiningiltä tunnu kummankaan puolelta, ei lesbon eikä ukkossi. Sitten kun se ukko huomaa, että tää ei ookaan tie saada oma nuoruus takaisin ja alkaa vonkaa sun luo järkevään elämään taas takaisin, niin olen melko varma, että et huolisi moista noloa tapausta takaisin enää rahallakaan.

Vierailija
27/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:36"]

Ihme ruikutusta. Lapset miehelle, sillähän on jo uusi nainen ja voi samalla rykäyksellä perustaa ihanan uusperheen uusine arkineen. Otat itseäsi niskasta kiinni ja jatkat vapaana uuden miehen saalistusta kaikessa rauhassa. Itsesääli ei auta mitään.

[/quote]

Onkos kukaan koskaan kertonut sulle etä olet aika pahasti tunnevammainen? Aivan hirveä vastaus.

Vierailija
28/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:19"]

Ihme ruikutusta. Lapset miehelle, sillähän on jo uusi nainen ja voi samalla rykäyksellä perustaa ihanan uusperheen uusine arkineen. Otat itseäsi niskasta kiinni ja jatkat vapaana uuden miehen saalistusta kaikessa rauhassa. Itsesääli ei auta mitään.

[/quote]

Onkos kukaan koskaan kertonut sulle etä olet aika pahasti tunnevammainen? Aivan hirveä vastaus.

[/quote]

Mitä tunnevammaista siinä on, jos nainen käyttäytyykin kuin mies? Jättää vastuun lapsista toiselle ja ajattelee vain omaa etuaan ja onneaan? Miehelle tämä sallittaisiin oitis, naiselle edelleen suuri no-no. Lievän kaksinaismoralistista. Ei onnistuisi mun kanssa ap:n ex-miehen kuvio.

Vierailija
29/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et todellakaan kuole. No- jotain elämästä kuolee. Mutta elämä on luopumista, joka tapauksessa. Mun mies puhui paskaa sellaiset kolme vuotta. Olin itsekin eroa miettinyt, mutta silti oli shokki se, että toinen ei piitannut minusta ja jaksamisestani mitään- eikä sen kautta myöskään lapsistaan. Samoihin aikoihin tuttavapiirissäni oli 4 samanlaista tapausta joissa miehet olivat eläneet jonkin aikaa kaksoiselämää. Mun neuvoni on että hae apua. Itse sain keskusteluapua terveyskeskuksen kautta sekä lapsille koulun kautta. Myös saman kokeneet ihmiset ovat hyvä vertaistuki. Toisin kuin ääliöt jotka eivät tiedä kokoa asiasta yhtään mitään. Heitä tähänkin ketjuun on ilmestynyt pätemään. Anna itsellesi aikaa. Kestää vuoden kaksi. Ja sure ja raivoa, älä niele tunteitasi. Muutot ja raha-asiat olivat yllättävän raskaita, mutta kaikesta selvisin. Älä tuhlaa yhtään energiaa jankuttamiseen miehen kanssa tai hänen säälimiseensä tms. Tunnekipu sattuu, mutta se on vain tunnekipua., ja ohi menee. MItä enemmän sitä uskaltaa tuntea, sen nopeammin pääset uuteen alkuun. Itse olin aivan rauhassa pari vuotta erosta, en edes miettinyt mitään uusia suhteita tai kampauksia. Annoin vain itselleni, elämälleni ja pikkuhiljaa unelmilleni aikaa. Voimia. Nyt olet varmaan shokissa.

Vierailija
30/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:26"]

[/quote]

[/quote]

Mitä tunnevammaista siinä on, jos nainen käyttäytyykin kuin mies? Jättää vastuun lapsista toiselle ja ajattelee vain omaa etuaan ja onneaan? Miehelle tämä sallittaisiin oitis, naiselle edelleen suuri no-no. Lievän kaksinaismoralistista. Ei onnistuisi mun kanssa ap:n ex-miehen kuvio.

[/quote]

Ei vaan sulta puuttuu tilannetaju ja ymmärrys siitä missä tilanteessa ap on. Et ole itse tainnut kokea tuota mitä ap. Ruikutus tai itseään niskasta kiinni ottaminen eivät liity mitenkään tuohon mitä ap käy läpi. Hahha- ja uuden miehen saalistus. OIkeesti, olet ihan pihalla. Et edes puhu samasta asiasta kuin ap vaan jostain omista aggressioistasi

Vierailija
31/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei vaan sulta puuttuu tilannetaju ja ymmärrys siitä missä tilanteessa ap on. Et ole itse tainnut kokea tuota mitä ap. Ruikutus tai itseään niskasta kiinni ottaminen eivät liity mitenkään tuohon mitä ap käy läpi. Hahha- ja uuden miehen saalistus. OIkeesti, olet ihan pihalla. Et edes puhu samasta asiasta kuin ap vaan jostain omista aggressioistasi

[/quote]

Saman olen kokenut. En jäänyt vellomaan itsesäälissä, pyrin mahdollisimman nopeasti unohtamaan paskan miehen ja jatkoin eteenpäin. Ja kyllä, uuden miehen saalistuksen ansiosta on nyt uusi, hyvä mies.

Vierailija
32/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ihan kauheasti !! Sika tuo mies

Vierailija
33/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saman olen kokenut. En jäänyt vellomaan itsesäälissä, pyrin mahdollisimman nopeasti unohtamaan paskan miehen ja jatkoin eteenpäin. Ja kyllä, uuden miehen saalistuksen ansiosta on nyt uusi, hyvä mies.

[/quote]

MItä vittua??? Ei sureminen ole itsesääliä. Eikä se että menee shokkiin kuullessaan miehellä olevan toinen nainen. Viisas ihminen käsittelee tunteensa ja antaa niille aikaa. Niin löytää itsestään ja elämästään uusia puolia. Vain typerät naiset ja no- aika moni mies alkaa vlittömästi etsiä seuraavaa kumppania. Hyi helvetti, ei olis tullu mieleenkään ruveta heti eron jälkeen saalistamaan jotain ukkoa. Mut ehkä se johtuu siitä, ettei elämäni muutenkaan perustu siihen että mulla pitäs olla joku mies. Vaan siihen mitä itse haluan elämässäni tehdä. lastenkin toipumiseen menee aikaa, heillehän on ihan hirveää että äidillä on heti joku, eikä aikaa heidän tunteilleen. Lapsille on myös eduksi, ettei heidän isänsä ole "paska mies" vaan välit ovat hyvät. Ja siihenkin menee aikaa ja energiaa.  Hienoa että olet onnellinen, useimmilla ihmisillä vain on hiukan monisyisempi ote elämää kuin sulla. Kyllähän niitä saalita on tuolla kapakat pullollaan, mutta kun sen eron on läpi käynyt, toivoo elämältään vähän muutakin.

Vierailija
34/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heti eron jälkeen syöksyy uuteen suhteeseen, vie edellisen liiton ongelmat myös uuteen suhteeseen. Eivät ne itsestään häviä.

Vierailija
35/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:58"]

Hae lääkäriltä sairaslomaa, nukahtamispillerit ja sitalopraamia. Syöt hyvin, kerrot paskasta miehestä kaikille sukulaisille ja teet nopeasti eron. Sitten hankit uuden harrastuksen, kampauksen ja alat elää. Hyvä että pääsit eroon valehtelevasta kusipäästä.

[/quote]

Vaikka mies voi hyvin kusipää ollakin (sekään ei kyllä suoranaisesti viestistä selvinnyt, onko vai ei), niin mistä kohtaa tuota viestiä paljastui, että mies on valehtelija?

Se, että ihminen rakastuu liitossa olllessaan johonkin kolmanteen osapuoleen, ei tee hänestä automaattisesti valehtelijaa, tai kusipäätä. Sellaista vaan sattuu elämässä. Ei meistä kukaan voi mennä vannomaan, etteikö joskus niin voisi käydä myös omalla kohdalla, jos olosuhteet liitossa muuttuisivat epäsuotuisaan suuntaan, tai vaikka eivät muuttuisikaan.

Meistä yksikään ei tiedä ap:n ja hänen miehensä liitosta yhtään mitään, eikä siitäkään, kumpi siinä liitossa on oikeasti ollut kovempi valehtelija tai isompi kusipää. Se, että rakastuu toiseen naiseen, tai mieheen, ei automaattisesti tee ihmisestä valehtelijaa ja kusipäätä. Mieshän on tapaillut naista vasta muutaman kuukauden ja jo sen aikana päättänyt erota ja sen päätöksen tuonut ap:lle myös julki. Ei ole siis ollut aikomustakaan pitää rakastajatarta, vaan tehnyt eropäätöksen jopa varsin nopealla aikataululla.

Vierailija
36/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkäriltä sairaslomaa, nukahtamispillerit ja sitalopraamia. Syöt hyvin, kerrot paskasta miehestä kaikille sukulaisille ja teet nopeasti eron. Sitten hankit uuden harrastuksen, kampauksen ja alat elää. Hyvä että pääsit eroon valehtelevasta kusipäästä.

Vierailija
37/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljon voimia valkeassa tilanteessa! Fakta on nyt se mikä on ja ajattele, että asioiden julkitulo on parempi kuin selän takana eletty kaksoiselämä.

Vierailija
38/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa erossani auttoi, kun tunnistin sen todellisen tuskan aiheen. Pahinta oli se, että minut jätettiin. En niinkään surrut miehen menettämistä. Kun tuon asian oivalsin, niin pääsin asiasta yli. 

Vierailija
39/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Paljon jaksamista ja tsemppiä. Usko pois, nyt tuntuu pahalta, mutta kaikella on tarkoituksensa. Tulet vielä olemaan onnellisempi kuin pitkään aikaan.

Vierailija
40/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Tuo eka vastaus on aika varteenotettava, vaikka ymmärrettävää on, että nyt tuntuu aivan kaaosmaisen hirveältä. Ei pitkää liittoa tuosta vaan saa heitettyä olan yli, se vaatii oman surutyönsä. Mutta tuo vastaus on ytimekäs ja sisältää oleellisen. Näitä pettäjämiehiä on niin paljon, että pahaa tekee sivullisestakin, eikä tässä kukaan tiedä, kenen vuoro tulla petetyksi seuraavaksi. Tekevätkö miehet tuota siksi, etteivät itse tule jätetyksi, sillä se jätetyn osa on satakertaa pahempi kuin jättäjän, joka on jo salassa petrannut itselleen uuden kumppanin. Toivon, että pettäjämiehet saavat samaa kuraa niskaansa tuplaten, mitä toiselle aiheuttavat. Monta kertaa pitkään ovat vaimoaan kohtaan kuin mitään ei olisi, edelleen jatkavat seksielämää puolisonsa kanssa ja samalla ... hyi, että etoo! Miten voi olla niin paljon täysin vastuuntunnottomia miehiä?