Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäkää ne Nico-Lucat kurissa kaupassa!

Vierailija
03.03.2015 |

Taas oli Prismasss sellainen pikkuhirviö että alkoi verenpaineet nousemaan. Luojan kiitos mulla ei ole lapsia! Opettakaa ne oikeesti käyttäytymään. Kiitos!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:13"]

Noi kaupoissa huonosti käyttäytyvät lapset ovat ongelma vain suomessa. Olen asunut suomen lisäksi kolmella eri mantereella, ja missään muualla ei ole niin huonokäytöksisiä lapsia kuin suomessa. Ravintolassakaan ei edes huomaa viereisen pöydän lapsia muualla, suomessa ne huutavat, kiljuvat ja juoksentelevat häiritsevästi. Eli todellakin ongelma korjaantuisi jos lapsille vaan opetettaisiin käytöstapoja , mutta kun "ei sitä juuliaa saa kieltää, hän on herkkä lapsi."

[/quote]

Muualla maailmassa on niitä lapsia piekseviä vanhempia. Jo ihan Euroopan sisällä. Kyllähän siinä lapsi oppii syy-seuraussuhteet tehokkaammin kuin Suomen kaiken kieltävässä mallissa.
[/quote]
Eli tässä se nähdään että tukkapölly kurittomalle lapselle on ihan hyvä asia.

Vierailija
82/84 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:11"]

Oltiinkohan samassa prismassa.. Eilen hississä oli äiti kolmen lapsensa kanssa. Kun minä lapsieni kanssa astuin sisään, yksi lapsista sanoi "me ei tykätä muista" Mulla on kaksi lasta, ja toinen hyvinkin tulinen, mutta sen verran olen lapsiani opettanut, että kohtelias pitää olla! Ehkä pieni asia, mutta jatkuvasti näkee ja kuulee, miten lapset puhuu todella törkeästi vanhempiensa seurassa! Kamalaa.

[/quote]

Ei edes kannata kysellä että "oltiinkohan samassa paikassa", sillä tätä lasten huonoa käytöstä saa todistaa nykyään joka puolella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:10"]

Meillä äiti pisti pienenä aina käden suun eteen jos aloin pitämään meteliä julkisella paikalla. Joskus joku kukkahattu mulkoili äkäisesti, mutta eipä tarvinnut kenenkään kestää huutavaa kakaraa!

[/quote]

Vastuullinen vanhempi ei siirrä traumojaan lapselleen.

Yläpeukutin vahingossa :(
[/quote]
Ihanko trauma tulee jos ei saa kiljua kaupassa täyttä kurkkua? Ei ne lapset nyt niin sokerista tehtyjä ole haloo!

Vierailija
84/84 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Nico-Petterini käyttäytyy ihan normaalin hyvin kaupoissa. Jos olet eri mieltä, niin sopii huomauttaa. Voi olla , että mikä minulle on normaalia on epänormaalia sinun mielestäsi. Asia tulisi ainakin selväksi. Tämä siksi, koska aika harvoin näen huonosti käyttäytyviä lapsia kaupoissa. Harvemmin kuin huonosti käyttäytyviä aikuisia.