Tabu: nautin kun mies on työmatkalla
Tästä ei kai saa puhua? Mutta nautin. Tunnen olevani vapaa ja elän. Huolehdin lapsista, kodista, lemmikeistä. Kukaan ei valita eikä mäkätä. Olen niin iloinen. Iltaisin surffaan av:lla ja nauran. Av-mammat ovat ystäviäni.
Muita?
Kommentit (15)
Minäkin nautin kun mies on työmatkalla. Elämästä ja eritoten naapurin Penasta.
Pakko sanoa, että onhan se erilaista aikaa, kun mies on reissussa. Päiväjärjestys on täysin mun oma, myös ruoan laitto jne. Kuka lähtee mitenkin treeneihin ja miten mä haen ketäkin mistäkin.
Täysin mun paletti.
Samalla ikävöin, iltaisin ollaan skypessä montakin tuntia. Tuo hassu hotellihuoneessa (ei joka päivä kuitenkaan), kunnes lähtee pubiin kollegoiden kanssa. Hän on siis Briteissä yhden viikon per kuukausi, ellei toisin mainita.
Pakko sanoa, että on tehnyt hyvää meidän suhteelle, piristää, kun saa hetken kaivata.
23 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 02:01"]
minä myös. syön illalla herkkuja eikä kukaan valita. piereskelen. katson telkasta mitä haluan. ja ihaninta, menen nukkumaan kun itse haluan enkä kello 22 kuten mies haluaa!
[/quote]
Okei, pitäsköhän tuota elämää miettiä uusiksi?
Minä myös!! Ei pidä käsittää väärin - mies on ihana ja kovin rakas, mutta!
Kun hän on matkoilla säästyy ruokarahaa kun lapsen kanssa syömme pakkaseen varastoituja annoksia, on siistimpää kun ei ole lehtiä, kirjoja ja vaatteita ympäri taloa, valot ei pala ympäri vuorokauden eikä kukaan kömmi sänkyyn häiritsemään 04 aamuyöllä (meillä minä menen nukkumaan klo 22).
Kun hän lähtee siivoan koko talon ja nautin siitä että tavarat pysyy muutaman päivän paikoillaan - ei ole sitä joka-aamuista saarekkeen siivousta iltayön voileipien jäljiltä, muruja ja juustonkannikoita.... Saan herätä puhtaaseen keittiöön:)
No, tältäviikolta taas matka ohi. Mies tuli puoliltaöin kotiin ainakin viikoksi.....
Täällä myös yksi vaimo, joka nauttii omasta rauhasta ja aikatauluista miehen työmatkojen aikana! Tekee tosiaan hyvää suhteelle, kun on välillä vähän etäisyyttä.
Onko se muka tabu? Meillä kyllä saa jokainen nauttia yksinolosta kotona ihan avoimesti. Kaikki kaipaavat joskus omissa oloissa olemista. Kun muu perhe on lähdössä jonnekin ja kotimieheksi jää vaikka minä, teini tai mies, muilla on tapana toivottaa oikein nautinnollista aikaa. "Nauti tyhjästä talosta, se on nyt kokonaan sinun!"
...arvatkaapa miksi rohmuan melkein jokaisen Keski-Euroopan keikan päästäkseni reissuun...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 01:46"]Tästä ei kai saa puhua? Mutta nautin. Tunnen olevani vapaa ja elän. Huolehdin lapsista, kodista, lemmikeistä. Kukaan ei valita eikä mäkätä. Olen niin iloinen. Iltaisin surffaan av:lla ja nauran. Av-mammat ovat ystäviäni.
Muita?
[/quote]
Ihan sama juttu mulla!!!:)
Nykyään on niin hyviä vibraattoreita että sinkku nainen pärjää mainiosti ilman miestä pitkiäkin aikoja.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:28"]...arvatkaapa miksi rohmuan melkein jokaisen Keski-Euroopan keikan päästäkseni reissuun...
[/quote]
No siksi että puolisosi saisi olla hetken rauhassa sinulta
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 01:46"]Tästä ei kai saa puhua? Mutta nautin. Tunnen olevani vapaa ja elän. Huolehdin lapsista, kodista, lemmikeistä. Kukaan ei valita eikä mäkätä. Olen niin iloinen. Iltaisin surffaan av:lla ja nauran. Av-mammat ovat ystäviäni.
Muita?
[/quote]
Joo tykkään mäkin, mutta ei se mikään tavu ole????
Arvatkaapas kuinka ne teitin reissumiehet nauttii niistä "reissuhommista", ei ihme vaikka kotona meneekin niin hyvin ;-) Kannattaa säännöllisesti käydä tarkistuttaan terveydenhuollon puolella miehen tuomat "tuliaiset".
Tabu: juon aamulla kahvia. Tabu: teen ostokset Prismassa. Tabu: käytän hammaslankaa. Tabu: katson tv:stä myös viihdeohjelmia. Jne.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 02:01"]
minä myös. syön illalla herkkuja eikä kukaan valita. piereskelen. katson telkasta mitä haluan. ja ihaninta, menen nukkumaan kun itse haluan enkä kello 22 kuten mies haluaa!
[/quote]
Ei ihme, että olet tyytyväinen. Piereskelyä lukuunottamatta teen noita kaikkia asioita myös puolisoni ollessa kotona. Miksi antaisin jonkun toisen päättää vuorokausirytmistäni tai ruokavaliostani?