Pitäkää ne Nico-Lucat kurissa kaupassa!
Taas oli Prismasss sellainen pikkuhirviö että alkoi verenpaineet nousemaan. Luojan kiitos mulla ei ole lapsia! Opettakaa ne oikeesti käyttäytymään. Kiitos!
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:01"]
Aah Ranska-kortti.
[/quote]
Ranska on juuri se maa jonka lapsenkasvatusopas "Kuinka kasvattaa bebe" on IN maailmanlaajuisesti. Siksi ranskakorttia vedetään hihasta usein tänä päivänä jopa Suomessa.
Ranskassa lapset osaa käyttäytyä kuin pienet aikuiset ja siksi se on suorastaan mahtava maa näin aikuisen matkustajan näkökulmasta joka rakastaa rauhaa ja järjestystä. Ei ihme ettei monet ranskalaiset ravintolat halua asiakkaikseen suomalaisia lapsiperheitä koska nämä häiritsevät muita maksavia asiakkaita änekkäällä riehumisella ja ravaamisella.
[/quote]
Lasten ei tarvitse riekkua päättömästi mutta ei heidän kyllä tarvitse pieniä aikuisiakaan olla. Haloo.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:21"]
Se mikä eniten ärsyttää on kun MUKA NOKKELAT IHMISET AV-PALSTALLA KIRJOITTAA MUKA SARKASTISESTI MIRANDA-PETTERI tai NICO-LUCA tai NICO-JANICA kritisoidakseen lasten vanhempia heidän kallisarvoisille lapsilleen valitsemia nimiä ja lastenkasvatusasennetta. Se on ÄÄRIMMÄISEN ÄRSYTTÄVÄÄ JA TYMPEÄÄ, KULUNUTTA, DEBIILIÄ JA TYHMÄÄ etten vaan jaksa. Ei mulla muuta.
[/quote]
Marsoko se siellä?
Ei mutta oikeasti: kontrolloikaa niitä kakaroitanne yleisillä paikoilla ja kylässä. Kauppa ei ole hoploppi eikä tädin sohva ole pomppulinna. Teette välinpitämättömyydellä lapsillenne karhunpalveluksen.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:07"]
Taas tuo kekseliäs Nico-Luca!
[/quote]
Lausutaan "Niso-Lusa". -16
Se mikä eniten ärsyttää on kun MUKA NOKKELAT IHMISET AV-PALSTALLA KIRJOITTAA MUKA SARKASTISESTI MIRANDA-PETTERI tai NICO-LUCA tai NICO-JANICA kritisoidakseen lasten vanhempia heidän kallisarvoisille lapsilleen valitsemia nimiä ja lastenkasvatusasennetta. Se on ÄÄRIMMÄISEN ÄRSYTTÄVÄÄ JA TYMPEÄÄ, KULUNUTTA, DEBIILIÄ JA TYHMÄÄ etten vaan jaksa. Ei mulla muuta.
[/quote]
Hyvinhän sinä näköjään jaksoit, ja vielä oikein ISOILLA KIRJAIMILLA.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:21"]
Hanki sä oma Nico-Luca niin ymmärrät enempi tästäkin.
[/quote]
Surku seuraa etsii.
Oltiinkohan samassa prismassa.. Eilen hississä oli äiti kolmen lapsensa kanssa. Kun minä lapsieni kanssa astuin sisään, yksi lapsista sanoi "me ei tykätä muista"
Mulla on kaksi lasta, ja toinen hyvinkin tulinen, mutta sen verran olen lapsiani opettanut, että kohtelias pitää olla!
Ehkä pieni asia, mutta jatkuvasti näkee ja kuulee, miten lapset puhuu todella törkeästi vanhempiensa seurassa! Kamalaa.
Lapsen kasvatus ei ole oikeasti mikään helppo asia, oppilaitoksissakin opiskellaan vuosia kokonaisuuksia, jotka ovat loppupeleissä vähemmän osaamista vaativia. Siksipä ei ole mikään ihme, että kun lapsia saa tehdä kuka vaan, niin suuri osa ei omaa tarvittavia edellytyksiä kasvatustyölle.
Noi kaupoissa huonosti käyttäytyvät lapset ovat ongelma vain suomessa. Olen asunut suomen lisäksi kolmella eri mantereella, ja missään muualla ei ole niin huonokäytöksisiä lapsia kuin suomessa. Ravintolassakaan ei edes huomaa viereisen pöydän lapsia muualla, suomessa ne huutavat, kiljuvat ja juoksentelevat häiritsevästi.
Eli todellakin ongelma korjaantuisi jos lapsille vaan opetettaisiin käytöstapoja , mutta kun "ei sitä juuliaa saa kieltää, hän on herkkä lapsi."
Missä te näihin kauhukakaroihin oikein törmäätte. Minä en ole vielä onnistunut sellaista näkemään vaikka asun maamme lapsirikkaimmalla alueella.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:11"]
Oltiinkohan samassa prismassa.. Eilen hississä oli äiti kolmen lapsensa kanssa. Kun minä lapsieni kanssa astuin sisään, yksi lapsista sanoi "me ei tykätä muista" Mulla on kaksi lasta, ja toinen hyvinkin tulinen, mutta sen verran olen lapsiani opettanut, että kohtelias pitää olla! Ehkä pieni asia, mutta jatkuvasti näkee ja kuulee, miten lapset puhuu todella törkeästi vanhempiensa seurassa! Kamalaa.
[/quote]
Joo, sivusta seuraajana olen huomannut, kuinka osa vanhemmista puuttuvat lasten törkeyksiin heti ihan pienestä pitäen, ja osa taas ei vanhemmallakaan iällä (jolloin voi muutenkin olla jo myöhäistä). Jälkimmäiset pitävät söpönä ja jopa jonkinlaisena hyveenä, että lapsi sanoo mitä ajattelee. Tai sitten heidän tekisi mieli itsekin loukata muita mutta eivät kehtaa, joten lapsi on tarkoitukseen sopiva välikappale.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:13"]
Noi kaupoissa huonosti käyttäytyvät lapset ovat ongelma vain suomessa. Olen asunut suomen lisäksi kolmella eri mantereella, ja missään muualla ei ole niin huonokäytöksisiä lapsia kuin suomessa. Ravintolassakaan ei edes huomaa viereisen pöydän lapsia muualla, suomessa ne huutavat, kiljuvat ja juoksentelevat häiritsevästi. Eli todellakin ongelma korjaantuisi jos lapsille vaan opetettaisiin käytöstapoja , mutta kun "ei sitä juuliaa saa kieltää, hän on herkkä lapsi."
[/quote]
Muualla maailmassa on niitä lapsia piekseviä vanhempia. Jo ihan Euroopan sisällä. Kyllähän siinä lapsi oppii syy-seuraussuhteet tehokkaammin kuin Suomen kaiken kieltävässä mallissa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:15"]Missä te näihin kauhukakaroihin oikein törmäätte. Minä en ole vielä onnistunut sellaista näkemään vaikka asun maamme lapsirikkaimmalla alueella.
[/quote]
Mitäpä luulet, huomaavatko valittajat kun lapsi käyttäytyy hyvin tai on muuten huomaamaton. Paitsi tietenkin jos ollaan ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:15"]Missä te näihin kauhukakaroihin oikein törmäätte. Minä en ole vielä onnistunut sellaista näkemään vaikka asun maamme lapsirikkaimmalla alueella.
[/quote]
Ole onnellinen siitä.
Muissa maissa lapset osaa peruskäytöstavat eikä niitä pidetä minään hienosteluna vaan kuuluu normaaliin kasvatukseen ja olemiseen, mutta turha metsäläis-junttisuomalaisilta on mitään sellaista odottaa eli vanhempien huono käytös heijastuu lapsiinkin ja valitettavasti Suomessa normaalit käytöstavat pidetään jotenkin hienosteluna.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:07"]
Taas tuo kekseliäs Nico-Luca!
[/quote]
Lausutaan "Niso-Lusa". -16
[/quote]
Ei mutta johan olet jäynän keksinyt! C lausutaan s:nä, vau :)
Olit varmaan minun kanssani samaan aikaan kaupassa? Meitä on siunattu kahdella erityislapsella. He eivät aina osaa käyttäytyä julkisella paikalla, ja siksi harvemmin liikun kaupassa tms heidän kanssaan. Aina sitä ei kuitenkaan voi välttää.
Olisi paljon helpompaa jos he olisivat näkyvästi vammaisia, kukaan ei ihmettelisi törmäilevää sokeaa tai pyörätuolissa istuvaa.
Mutta erityislapsen vanhemmuus kasvattaa luonnetta ja kovaa kuorta vanhemmille. Toivon sinulle ap vastaavaa, kunhan ensin kaavat aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:07"] Taas tuo kekseliäs Nico-Luca! [/quote] Lausutaan "Niso-Lusa". -16 [/quote] Ei mutta johan olet jäynän keksinyt! C lausutaan s:nä, vau :)
[/quote]
Ohis, mutta meillä opettajainhuoneessa tämä on ihan normi vitsi. Vanhemmista ertoo paljon se, että supisuomalaiselle lapselle annetaan c-nimi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Pistä tietokone kiinni, rööki pois ja mene nyt katsomaan että mitä se Jennica-Aborttiina rääkyy siellä pahvilaatikossaan.
[/quote]
Totaalinen repeäminen! :D
Jennica-Aborttiina...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:01"]
Aah Ranska-kortti.
[/quote]
Ranska on juuri se maa jonka lapsenkasvatusopas "Kuinka kasvattaa bebe" on IN maailmanlaajuisesti. Siksi ranskakorttia vedetään hihasta usein tänä päivänä jopa Suomessa.
Ranskassa lapset osaa käyttäytyä kuin pienet aikuiset ja siksi se on suorastaan mahtava maa näin aikuisen matkustajan näkökulmasta joka rakastaa rauhaa ja järjestystä. Ei ihme ettei monet ranskalaiset ravintolat halua asiakkaikseen suomalaisia lapsiperheitä koska nämä häiritsevät muita maksavia asiakkaita änekkäällä riehumisella ja ravaamisella.