Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.

Vierailija
03.03.2015 |

Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?

http://www.hs.fi/tiede/a1425296301068

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:10"]

En usko hetkeäkään tohon keskiarvoon. Pari senttiä ainakin tiputettu pois.

[/quote]

Pidän arviota uskottavana, minulla on pienempi ja siksi en käytännössä edes yritä saada naisilta seksiä, koska en kestäisi sitä palautetta. Edellisestä kerrasta on jo vuosia ja sinkku olen ollut koko ajan. Jos en kokisi olevani näin vammainen, kumppaneita olisi kertynyt aivan eri määrä. Me olemme teille näkymättömiä.

Vierailija
2/193 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:02"] No suurimmalla osalla miehistä seisoo naisen lähellä ja varsinkin jos joutuu ottamaan housut pois. [/quote]no ei kyllä lääkärissä...

[/quote]

Minulle ainakin tulee ennemmin katkarapuefekti lääkärissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:57"]

Taitaa korealaiset yms. Pienentää keskiarvoa..

[/quote]

No olihan siellä enemmän niitä Afrikan maita kuitenkin, Nigeriaa ja Keniaa.

Vierailija
4/193 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä kommentteja. Jokaisen keho on hyvä sellaisenaan, älkää miehet lukeko näitä kommentteja! Aivan hirveää body shamingia saa taas aaveelta lukea. Oppikaa hyväksymään itsenne sellaisena kuin olette, niin saatte lisää itsevarmuutta! Minä olen nainen enkä välitä miehen peniksen koosta, kyllä ne muut asiat ovat tärkeämpiä eikä "pieni" penis ole mikään asia, joka pitäisi paremman puutteessa kelpuuttaa, vaan ihan hyvä! Miehet olette loistavia sellaisenaan, samoin kuin naisetkin. Hyvää päivänjatkoa :)

Vierailija
5/193 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:22"]

[/quote]

Pidän arviota uskottavana, minulla on pienempi ja siksi en käytännössä edes yritä saada naisilta seksiä, koska en kestäisi sitä palautetta. Edellisestä kerrasta on jo vuosia ja sinkku olen ollut koko ajan. Jos en kokisi olevani näin vammainen, kumppaneita olisi kertynyt aivan eri määrä. Me olemme teille näkymättömiä.

[/quote]

Kullin kokoa pystyy treenaamaan, jos se noin paljon häiritsee. Aikaa ja sitoutumista se vaatii, mutta on todellakin mahdollista.

Ja mikäli alan asiantuntijoihin on uskomista, kasvuvaraa on sitä mitä enemmän vaatimattommissa mitoista aloittaa. Ja vaatimaton lähtömitta kai tarkoittaa myös nopeampaa kasvua pituuteen ja ympärykseen.

Vierailija
7/193 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:22"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä. Ei pienimunaiset notku baarissa tarjoamassa "palveluksiaan".

t. 25v omaansa pantannut.

Vierailija
8/193 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm

P15

Vierailija
9/193 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:32"]Tajusiko mammat nyt ollenkaan, että kyseessä oli maailmanlaajuinen tutkimus? Eli tuo EI ole suomalaisten miesten keskimitta!
[/quote]
Suomalaisten keskimitta on 13,77cm. :)

Vierailija
10/193 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"]Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21..  Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Niimpä. Onko nykyajan nuorisolla sitten isommat pelit kuin isillään ja heidän isillään?

[/quote]

Nämä nykynuorethan on ihan täysiä tuhkamunia. jos haluaa hyvän panon, niin ei kannata paljon alle 40 vuotiaita katsella.

t.mies
[/quote]yli 30-vuotiaalla tuskin edes seisoo. Puoliksi haudassa jo

Vierailija
11/193 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo
[/quote]
Mulla on kokemusta 20 eri miehestä ja niistä 17 on ollut 12-14cm, 1 alle 10cm ja kaks yli 15cm. Yli 15cm on jo iso.
N24

Vierailija
12/193 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:57"]

Toi luku on suomalaisista miehistä. Maassa mistä minun mieheni on kotoisin luku taisi olla 16-17 cm ;)

[/quote]

Ei toi kerro vielä mitään varmuudella. Mun ex oli maasta, jossa keskiarvo yli 17. Sllä ei ollut edes yli 13,12 cm eikä paksuuttakaan kehuttavasti.

Seuraava eli nykyinen ylittääkin reilusti maansa keskiarvon :)

Vierailija
13/193 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mittaatteko te oikeasti kaikkien seksikumppaneidenne penikset? Ei multa ainakaan koskaan ole mitattu tai kysytty mittoja. Kyllä se 13cm:kin näyttää muuten ihan aikuisen penikseltä. T. 15/11.5 mies.

Vierailija
14/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:29"]Emätin on sen 11cm syvä, mutta se venyy kyllä + laajenee kiihotuksesta. Onko perusbiologia näin hakusessa oikeesti...
[/quote] Tätä minäkin ihmettelen :D se 18 senttisen vaimo.

Vierailija
15/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:29"]

Emätin on sen 11cm syvä, mutta se venyy kyllä + laajenee kiihotuksesta. Onko perusbiologia näin hakusessa oikeesti...

[/quote]

Joo, munan koko vaihtelee, mutta kaikki pillut ovat tasan samankokoisia.

Vierailija
16/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:06"]

Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella  kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.

Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)

[/quote]

HÖPÖ, HÖPÖ!

Mulla on mitta kämmenen pohjasta keskisormen päähän 13cm ja ranteesta keskisormen päähän 17cm. Olen siis nainen.

BTW. Mulla on kokemusta n. 20 miehestä. Suurimmalla osalla on suurinpiirtein saman kokoinen muna. Joukkoon mahtui yksi hieman pienempi ja yksi hieman suurempi muna kuin muilla. Ainoa muna jonka olen mitannut, on tämän hetkisen  mieheni muna,  ja se on mitalla mitattuna 13cm. Ja tattadadaa!.. Mieheni muna oli suurinpiirtein samankokoinen kuin muidenkin muna. Eli summa summarum. Oman kokemukseni mukaan isolla osalla miehistä on keskimittainen muna eli juuri se 13cm :).

Olkaa tarkkoina sen mittaamisen kanssa: muna mitataan pääli puolelta, häpyluusta (ei viivotin lihaan upotettuna) munan kärkeen!

Vierailija
17/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:24"]

*paksuus ei vaikuta

t.102

[/quote]

Paksuus onkin pituutta suurempi syy etten uskalla lähestyä naisia. Ympärysmitta mitta on 13 senttiä ja leveys jotain 4,5-4,8 senttiä. Todella vaikea uskoa, että riittää yhtään mihinkään.

[/quote]

Etkö lukenut edes tuota juttua? Tuo on merkittävästi keskivertoa paksumpi.

[/quote]

Ei noihin tutkimuksiin voi vaan hirveästi luottaa kun niitä tehdään miesten itseilmoitettujen mittojen perusteella. Ja niissä jostain syystä käytetään keskiarvoa vaikka mediaanilla saisi paljon totuudenmukaisemman jakauman.

Vierailija
18/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:06"]

Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella  kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.

Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)

[/quote]

HÖPÖ, HÖPÖ!

Mulla on mitta kämmenen pohjasta keskisormen päähän 13cm ja ranteesta keskisormen päähän 17cm. Olen siis nainen.

BTW. Mulla on kokemusta n. 20 miehestä. Suurimmalla osalla on suurinpiirtein saman kokoinen muna. Joukkoon mahtui yksi hieman pienempi ja yksi hieman suurempi muna kuin muilla. Ainoa muna jonka olen mitannut, on tämän hetkisen  mieheni muna,  ja se on mitalla mitattuna 13cm. Ja tattadadaa!.. Mieheni muna oli suurinpiirtein samankokoinen kuin muidenkin muna. Eli summa summarum. Oman kokemukseni mukaan isolla osalla miehistä on keskimittainen muna eli juuri se 13cm :).

Olkaa tarkkoina sen mittaamisen kanssa: muna mitataan pääli puolelta, häpyluusta (ei viivotin lihaan upotettuna) munan kärkeen!

[/quote]

Muna siis pitää mitata päälipuolelta häpyluusta, mutta silti viivotin ei saa upota lihaan? Avaatko vielä miten toi on käytännössä mahdollista? Kyllä on tässä topikissa sellaisia juttuja, että MacGyverkin on niiden edessä aivan kyykyssä.

Vierailija
19/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]

Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo

[/quote]

En minimunat varmaan uskalla lähestyä naisia?
[/quote]

Niin, en tiedä. Noiden joukossa ei ole yhtään kännipanoa tms. vaan ihan selvinpäin ollaan ensin tutustuttu ja siitä päädytty sekstaamaan. Ehkä minimunat ei sitten puhu naisille tai tule samoihin työpaikkoihin

Vierailija
20/193 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:24"]

*paksuus ei vaikuta

t.102

[/quote]

Paksuus onkin pituutta suurempi syy etten uskalla lähestyä naisia. Ympärysmitta mitta on 13 senttiä ja leveys jotain 4,5-4,8 senttiä. Todella vaikea uskoa, että riittää yhtään mihinkään.

[/quote]

Etkö lukenut edes tuota juttua? Tuo on merkittävästi keskivertoa paksumpi.

[/quote]

Ei noihin tutkimuksiin voi vaan hirveästi luottaa kun niitä tehdään miesten itseilmoitettujen mittojen perusteella. Ja niissä jostain syystä käytetään keskiarvoa vaikka mediaanilla saisi paljon totuudenmukaisemman jakauman.
[/quote]
Juuri täsdä tutkimuksessa kuitenkin käytettiin ammattilaisten suorittämia mittauksia luotettavuuden takaamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi