Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asioissa olet geenilottovoittaja?

Vierailija
02.12.2021 |

Mulla on hyvä iho. Ei kuivu, eikä ole herkkä millekään, ja toistaiseksi hyvin vähän ryppyjä (olen 52v). Ei ole 80v äitinikään kovin ryppyinen.
Mulla ei ole mitään perussairauksia, suonikohjuja, selkävaivoja, verenpainetta ym.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin todella kaunis. En sitä ymmärtänyt kuin vasta vanhempana, vaikka kuulin nuorena paljon positiivisia kommentteja niin tutuilta kuin tuntemattomilta.

En tiedä olenko älykäs, mutta tutkitusti olen huomattavasti keskivertoa parempi kielellisesti. Lukiosta yliopistoon asti olen pärjännyt sillä, että ymmärrän syvästi oppimani asiat ja osaan tuottaa ne kirjallisesti loistavasti. Tämä tulee äidiltä.

Isältäni olen perinyt kuvamuistin ja taiteellisen lahjakkuuden.

Laulaa en osaa pätkääkään, matemaattisia lahjoja ei löydy. Nippelitiedot ei pysy päässä jne. Plus monta muuta vikaa.

Vierailija
102/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen varmaan hävinnyt kuin voittanut.

Voittoni ovat pituus, hyvä perse, silmät, luovuus ja taito kiinnittää huomiota yksityiskohtiin&huomata asioita joita moni muu ei huomaa.

Häviöitä onkin sitten kaikki muu, terveysongelmat, keskittymisongelmat, purenta- ja hammasongelmat, iho-ongelmat....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 vuotias mies, mutta tyypillisesti minua luullaan noin nelikymppiseksi. En ole koskaan ollut sairaalassa. Ei ole mitään perussairauksia. Minua sanotaan usein komeaksi. Veikkaan olevani selvästi keskimääräistä älykkäämpi, en ole tosin mitannut koskaan. Suomalaisittain tummat hiukset ja ruskeat silmät. Teini-ikäisenä siskoni sanoi, että niillä silmilläni saan kenet tahansa tytön. Silloin en ymmärtänyt, miten silmät liittyy millään tavalla tyttöjen saamiseen.

Epilogi: Nuorempana tupakoin. Ajoin autolla R-kioskille ostamaan askin. Myyjä kysyi papereita (tuolloin siis 16 vuoden ikäraja). Sanoin, että ajokortti jäi kotiin, mutta tulin tuolla autolla pihaan. Ei myyty tupakkaa. Olin silloin 29 vuotias!

Vierailija
104/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Olen musikaalisesti, taiteellisesti, kielellisesti sekä liikunnallisesti lahjakas.

ADHD tosin pilannut elämäni.

Vierailija
105/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaisesti vahva kroppa. Ala-asteella olin luokan ainoa poika, joka pystyi nousemaan jumppasalin köyttä ninjatyyliin pelkin käsivoimin. Se pelasti hikipingon myös kiusaamiselta.

Vierailija
106/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resivako

Vierailija
107/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa.

Vierailija
108/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolesteroliarvot joita lääkärin mukaan näkee yleensä vegaaneilla. Olen kuitenkin todella lihava ja vetelen innolla voita ja eläinkunnan tuotteita. Olen vain onnekseni perinyt molemmilta vanhemiltani todella hyvät geenit kolesterolin suhteen.

Vierailija
109/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen immuuni rohtuneille huulille, mutta ystäväni on oikea geeniloton jättivoittaja. Ei ole koskaan, siis koskaan, ollut päänsärkyä, närästystä, hikkaa tai esim. hiivatulehdusta. Minkä helkkarin mutantin kanssa mä oikein hengaan?

Vierailija
110/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ei roiku vaikka kuppikoko on E ja kolme lasta imetetty. Ikää 40.

Jätä se sika ja tuu tänne🥰

Oon sinkku 😉

Vierailija
111/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät hampaat, tai sitten sylki tai mikä se sitten onkin, mikä estää reikiintymistä. Kiitos isäukko. Taitaa tosin olla ainoa hyvä terveydellinen asia, niitä huonoja on sitten riittämiin. Mutta onpahan edes tämä yksi.

Vierailija
112/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 vuotias mies, mutta tyypillisesti minua luullaan noin nelikymppiseksi. En ole koskaan ollut sairaalassa. Ei ole mitään perussairauksia. Minua sanotaan usein komeaksi. Veikkaan olevani selvästi keskimääräistä älykkäämpi, en ole tosin mitannut koskaan. Suomalaisittain tummat hiukset ja ruskeat silmät. Teini-ikäisenä siskoni sanoi, että niillä silmilläni saan kenet tahansa tytön. Silloin en ymmärtänyt, miten silmät liittyy millään tavalla tyttöjen saamiseen.

Epilogi: Nuorempana tupakoin. Ajoin autolla R-kioskille ostamaan askin. Myyjä kysyi papereita (tuolloin siis 16 vuoden ikäraja). Sanoin, että ajokortti jäi kotiin, mutta tulin tuolla autolla pihaan. Ei myyty tupakkaa. Olin silloin 29 vuotias!

Tykkäsitkö siitä, että sinua luultiin 16-vuotiaaksi? Kuvittelin, ettei se ole mikään etu varsinkaan miehelle.