Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asioissa olet geenilottovoittaja?

Vierailija
02.12.2021 |

Mulla on hyvä iho. Ei kuivu, eikä ole herkkä millekään, ja toistaiseksi hyvin vähän ryppyjä (olen 52v). Ei ole 80v äitinikään kovin ryppyinen.
Mulla ei ole mitään perussairauksia, suonikohjuja, selkävaivoja, verenpainetta ym.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtalaisen älykäs(tutkitusti).

Tosin sen käytännön hyödyntäminen on erilaisten hahmotushäiriöiden takia hyvin vajanaista.

Muuten ei ole mikään perinnöllinen ominaisuus kyllä mikään taivaan lahja.

Näillä mennään.

Mulla on frendi joka on todella älykäs, supliikki ja ottaa käytännössä haltuun tilanteen kuin tilanteen. Fyysisesti kutsuu itseään robotiksi, ei koe koskaan esim. krapulaa vaikka joisi neljä päivää. Ja ikää on siis yli 40v.

Toisaalta on kärsinyt koko ikänsä ruoansulatuskanavan ongelmista, pahasta unettomuudesta, sekä hahmotus- ja muistihäiriöistä. Ottaisi kuulemma sen darran ja vaihtaisi kaikki ”geenilottovoitot” koska tahansa pois, jos saisi nukkua ja syödä mitä haluaa.

Vierailija
82/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on todella paksut ja hyväkuntoiset. Ei tule kaksihaaraisia ja hiukset kasvaa niin pitkäksi kuin haluan kasvattaa.

Hyvä aineenvaihdunta. Pystyn syömään aika vapaasti mitä haluan ja niin paljon kuin haluan, enkä liho helposti.

Olen älykäs, hoksottimet toimii nopeasti, opin uudet asiat helposti, ja olen aina pärjännyt hyvin sekä lukuaineissa että matemaattis-luonnontieteellisissä aineissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaa on kehuttu mehukkaaksi yksilöksi

Vierailija
84/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat hiukset, luonnonkiharat ja paksut. Kaunis iho ja nätti naam Ei mitään perussairauksia, vanha fysiikka ja psyyke.

Vierailija
85/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei raskausarpia vaikka 40kg ylipainoa

Vierailija
86/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ei roiku vaikka kuppikoko on E ja kolme lasta imetetty. Ikää 40.

Jätä se sika ja tuu tänne🥰

Vierailija
87/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika nopea oppimaan, opiskelu oli helppoa ainakin korkeakouluun asti.

Verenpaine on aina ollut hyvä.

Vaikka olen normaalipainon ylärajoilla ja aikoinaan vähän ylikin, rasva on kertynyt tasaisesti kehoon eikä vaarallisesti vatsan ympärille.

Hiukset on luonnonkiharat, minkä lasken eduksi.

Vierailija
88/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho vaan pysyn hoikkana.

Vierailija
89/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen vartalo. Vihreät silmät. Miehekkäät kasvot, ainakin vastakkaiselta sukupuolen mukaan. Pituutta 183. Pitkät suorat jalat. Paino pysyy mukavasti kurissa. Verenpaineet ok. 

M55

Vierailija
90/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ei roiku vaikka kuppikoko on E ja kolme lasta imetetty. Ikää 40.

Jätä se sika ja tuu tänne🥰

:D

Vierailija
91/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot kuin Trans naisella.

Vierailija
92/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylästeella minut testattiin koulupinnauksen vuoksi ja havaittiin korkea älykkyysosamäärä (tosin isääni, mieheeni ja tyttäreeni verrattuna olen alisuoriutuja). Olen musikaalinen, minulla on ns. absoluuttinen sävelkorva (musisointikin on vain harrastus). Inhoan makeaa, joten ei tarvitse taistella mielitekoja vastaan.

Ulkonäköpuolelta minulla on erittäin paksut hiukset ja voimakkaasti kaartuva tiimalasivartalo (kai sitä voi etuna pitää), vartaloni on myös sen mallinen, ettei se "kuihdu" vaan reisissä on muotoa myös. Kasvoni ovat kehuista päätellen kauniit, iho on hyväkuntoinen eikä juuri rypisty. Hammasluu on luonnostaan vaalea, ei tarvitse värjätä. Pidän myös rinnoistani ja takapuoleni "hymykuopista". 

Mutta miinuspuolena on perinnöllinen vakava sairaus, jonka vuoksi voin kuolla minä päivänä tahansa. Toisaalta se on ollut hyväkin, en ole koskaan elänyt sitku -elämää, vaan tehnyt asioita, joita olen aidosti halunnut ja joista olen tykännyt. Jo alle kolmekymppisenä olin kuolla, joten olen ollut pitkään jatkoajalla. Sain lapset aikuisiksi, mikä on kaikkein tärkeintä. Taaperona ei olisi ollut helppoa ilman äitiä, ehkä joku äitipuolikin olisi ilmaantunut. 

Vierailija
93/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rasvaa, en palele talvella.

Minulla on lyhyet jalat, vähemmän sheivattavaa.

Hiukseni ovat ohuet, helpot pestä.

Nenäni on iso, rillit pysyvät hyvin päässä.

Korvani höröttävät, en hikoile pipo päässä, koska ilma kiertää.

Minulla on suolisto-ongelmia, saan kauppajonossa aina tilaa.

Minulla on pienet rinnat, en tarvitse mitään liivejä.

Ihoni kiiltää, näyn paremmin hämärässä.

Vierailija
94/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ikäistäni nuoremmalta.

Sama oli vanhemmillani, joita joskus luultiin perheemme sisaruksiksi eikä vanhemmiksi.

Vierailija
95/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En liho vaan pysyn hoikkana.

Tämän ominaisuuden olisin halunnut itselleni. Olen lihomiseen erittäin taipuvainen ja joudun koko ajan vahtimaan syömisiäni. Siitä huolimatta olen pyöreä.

Vierailija
96/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. aika perusterve vaikka ikää jo liki 50v (ei verenpainetta tms), kasvojen iho sileä ja rypytön, hoikat, lihaksikkaat jalat eikä suonikohjuja. Voimakas ja atleettinen kroppa vaikken nykyään suuremmin liiku. veriryhmä O rh neg (olen lukenut että ei niin korona tartu). Nämä varmaan perittyjä juttuja kaikki.

Vierailija
97/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voittanut geenilotossa.

Olen karvainen,en ole siro ja ääni liian matala.

Häpeän välillä jopa omaa kehoani eritoten käsiäni koska ne on aika isot.

M29

Vierailija
98/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiseksi pitkä (toki makukysymys pitääkö siitä, mutta itse pidän) ja minulla on hoikat, kauniit "pianistinsormet". Mikä näinä aikoina tärkeintä, niin vastustuskykyni on hyvä, ja kuume ei nouse oikeastaan koskaan.

Vierailija
99/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhannen vuoden hampaat. Hoidan niitä miten sattuu ja käyn tarkistuttamassa ehkä kolmen vuoden välein. Ei putsattavaa, ei korjattavaa.

Vaimolla myös näin.

Pesee miten sattuu, ei kuitenkaan koskaan enempää kuin kerran päivässä, ei putsaile hamnasvälejä, ellei jotain lihaa tartu sinne.

Ei reiän reikää, värikin kaunis, ikää 48.

Vaimoni on myös myös saanut perimältä monia ulkonäöllisiä avuja, tiimalasivartalo, ryhdikkäät rinnat, ei selluliittia.

Muuten on paiskattu useilla ikävillä perinnöllisillä ongelmilla.

Vierailija
100/112 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rasvaa, en palele talvella.

Minulla on lyhyet jalat, vähemmän sheivattavaa.

Hiukseni ovat ohuet, helpot pestä.

Nenäni on iso, rillit pysyvät hyvin päässä.

Korvani höröttävät, en hikoile pipo päässä, koska ilma kiertää.

Minulla on suolisto-ongelmia, saan kauppajonossa aina tilaa.

Minulla on pienet rinnat, en tarvitse mitään liivejä.

Ihoni kiiltää, näyn paremmin hämärässä.

Unohdit, että geeneissäsi on hyvä huumorintaju, olet siis varmasti mahtava tyyppi :)