Missä asioissa olet geenilottovoittaja?
Mulla on hyvä iho. Ei kuivu, eikä ole herkkä millekään, ja toistaiseksi hyvin vähän ryppyjä (olen 52v). Ei ole 80v äitinikään kovin ryppyinen.
Mulla ei ole mitään perussairauksia, suonikohjuja, selkävaivoja, verenpainetta ym.
Kommentit (112)
ELii vastaus sinun kysymykseeesi on se että voiit seistä omien arvojesi takana ja tehdä unelma duuuniasi tällä yhtlölllä on varmaaan se unelma.
Leijonanharja ja tiimalasivartalo...
Vierailija kirjoitti:
ELii vastaus sinun kysymykseeesi on se että voiit seistä omien arvojesi takana ja tehdä unelma duuuniasi tällä yhtlölllä on varmaaan se unelma.
ELii homma kähteee arvomaaailmasta muokkautumaaan ja tavoittamaaan tiettyä päämäärää niiillä tekijöillä jotka ovat olennainen osuus kokonaisuuutta ja vaikuttavat lopputulemaan. Toki myöös askel kerrallaaan.
Olisi kiva kuulla onko se geenilotto voitto tuottanut elämään mitään menestystä tai lisäarvoa tai onko se jäänyt hyödyntämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ELii homma kähteee arvomaaailmasta muokkautumaaan ja tavoittamaaan tiettyä päämäärää niiillä tekijöillä jotka ovat olennainen osuus kokonaisuuutta ja vaikuttavat lopputulemaan. Toki myöös askel kerrallaaan.
Moneesti voi olla myös niin että ennakkoodotukset ovat vääränlaiiset taii niitä on elämässä aivan liiikaa ja kykenee ne myös typerinä tuomitsemaaan.
Siniset silmät ja kylmänsietokyky...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETtä myös antaa arvoa sille etttä asioilla on merkitystä eikää tarvitsekaan odottaaa mitään etukäteeen vaan antaaa avoimin sylin mahdollisuuden eikä tuomitse liiika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETtä myös antaa arvoa sille etttä asioilla on merkitystä eikää tarvitsekaan odottaaa mitään etukäteeen vaan antaaa avoimin sylin mahdollisuuden eikä tuomitse liiika nopeasti.
Yleensä jos asiallla on jotain merkitystä ja pianoarvoa niiin ei ihminen siiihen myöskään tartu ja aikaaansa ja enrgiansa siiinä haaaskaa.
Joku on selkeästi saanut geenilotossa sinnikyyden, kun jaksaa itselleen vastailla tuota höpinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos asiallla on jotain merkitystä ja pianoarvoa niiin ei ihminen siiihen myöskään tartu ja aikaaansa ja enrgiansa siiinä haaaskaa.
Etttä tavallaan se elämän rikkaus syntyyy tässä logiiikassa ja vuorovaikutteisuuudessa.
Minulla on paksut ja vahvat hiukset joten vaikka harmaannun sukuni tapaan nuorena niin en koskaan tule kaljuuntumaan.
Toiselta mummolta olen perinyt erittäin siniset silmät, ja toiselta hyvät poskipäät. Äidin peruja taitaa olla se, että minua luullaan usein ikäistäni nuoremmaksi. Päänsärky on minulle äärimmäisen harvinainen kokemus, samoin kuin niska- ja hartiakipu. Olen siis niin rento, että voisi puhua velttoudesta, riippumatta siitä, teenkö istumatyötä koneella vai jotain muuta. Olen myös selvästi keskimääräistä älykkäämpi, vaikka olenkin aika huonosti onnistunut hyödyntämään sitä elämässäni. N42
On sekin varmaan geenilottovoitto että on niin saakelin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kehoni ei osaa tuottaa hien hajua.
Tästä olen kyllä kateellinen!
Isot rinnat, x mallin vartalo, paksut hiukset, tummat ripset ja kulmakarvat, lihasta tulee helposti jos vähän jaksaa salilla punttia nostaa.
Itse pidän myös pienistä jaloista ja käsistä. Olisi hirveää jos kengän koko olisi jotain 40.
En ole mielestäni voittanut geenilotossa ollenkaan. Eikä kovin moni muukaan, missä kaikki ihmeelliset ihmiset ovat. Tietenkin voidaan sanoa, että jollakin on tosi nätit silmät tai tuuheat hiukset esimerkiksi, mutta onko se nyt varsinainen lottovoitto? Miten se hyödytti? Samalla tavalla vanhetaan ja Kuollaan lopulta. Pahoittelen kyynisyyttäni.
22 vuotta bulimiaa takana ja valkoiset hampaat ilman reikiä. Muuten näytän täysin sille mille voisikin olettaa hamsterin poskineni, mutta hampaani ovat oma henkilökohtainen ihmeeni.