Missä asioissa olet geenilottovoittaja?
Mulla on hyvä iho. Ei kuivu, eikä ole herkkä millekään, ja toistaiseksi hyvin vähän ryppyjä (olen 52v). Ei ole 80v äitinikään kovin ryppyinen.
Mulla ei ole mitään perussairauksia, suonikohjuja, selkävaivoja, verenpainetta ym.
Kommentit (112)
Verenpaineeni on aina ollut ihanteellinen vaikka mitä söisin.
Ei ole selluliittia missään, ikää 49v. Pysyn helposti hoikkana.
Mulla on maidonvaalea iho ja keltavihreäharmaasiniset silmät, joita on kauniiksikin kehuttu. Ja pieni nykerönenä niinkun nukella tjn.
Olen enemmän käänteinen geenilottovoittaja melkoinen määrä suvussa kulkevia sairauksia ja vaivoja tullut. Mutta jos jotain hyvää pitää sanoa, en ole persjalkainen.
Mulla on täydelliset korvat ja nenä.
Olen mielenterveysongelmainen, tylsä ja aika ruma, mutta olen aina ollut fyysisesti erinomaisen terve. En sairastele koskaan, kaikki veriarvoni ovat ihanteelliset, mhinkään ei satu enkä ole koskaan loukannut itseäni pahasti.
Hapenottokyky. Juoksen ilman harjoittelua yli 3000 m cooperissa vielä yli 40 vuotiaana. Puolimaratonin juoksin parin viikon harjoittelulla alle 1.30.
Suomi taisi menettää vähintään sm-tason juoksijan kun ei vähempää kiinnostanut urheilu.
Minulla on pysäyttävän siniset silmät.
En ole ikinä kärsinyt näpyistä.
Toivon, että olen perinyt myös äitini ja mummoni tavoin hitaan ikääntymisen. 80-vuotias mummoni menee helposti alle 70-vuotiaasta. Aika näyttää.
Voin syödä mitä vain lihomatta.
Tosin pakko myöntää, että nyt 40 + ikäisenä pitää vähän tarkkailla, mutta hyvin vähän kuitenkin. Syön mikä hyvältä maistuu!
Täydelliset veriarvot ja hyvä fyysinen kunto, vaikka elin 20 vuotta karkilla, viinalla, tupakalla ja pikaruualla.
Olen iloinen myös siitä, että luonnostaan korkea prolaktiinitasoni on toiminut ehkäisynä.
Olen kohtalaisen älykäs(tutkitusti).
Tosin sen käytännön hyödyntäminen on erilaisten hahmotushäiriöiden takia hyvin vajanaista.
Muuten ei ole mikään perinnöllinen ominaisuus kyllä mikään taivaan lahja.
Näillä mennään.
Ei perussairauksia
Ei allergioita
Ei lääkityksiä
Ei kertaakaan sairaalahoidossa
Ei kertaakaan leikattu
M 50
Tästä kiitos geeneille.
Minulla on klassisen kauniit kasvot (suora, kapea nenä, mantelisilmät, täyteläiset huulet), hyvä iho ja tuuhea, suomalaisille epätyypillisen paksu vaalea luonnonkihara tukka, joka myös kasvaa pitkäksi (reilusti yli 40-veenä yli puolen selän).
Persevyydessä ja pyylevyydessä sitten onkin lotto hävitty.
Olin kaunis ENNEN kuin alettiin laittamaan tekotukkia, tekohuulia, tekoripsiä. Mulla on luonnostaan valtavan paksu ja pitkä tukka, paksuhkot huulet, pitkät tummat ripset. No nyt kaikilla on nämä samat asiat, teko-versiona. Mutta onneksi olen jo ”vanhahtanut” tässä matkan varrella eikä tämä enää niin haittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Hapenottokyky. Juoksen ilman harjoittelua yli 3000 m cooperissa vielä yli 40 vuotiaana. Puolimaratonin juoksin parin viikon harjoittelulla alle 1.30.
Suomi taisi menettää vähintään sm-tason juoksijan kun ei vähempää kiinnostanut urheilu.
Onko juokseminen pelkästä hapenottokyvystä kiinni?
Vartaloni. Mitat samat kuin marilynilla kun oli hoikimmillaan. Ikää mulla kuitenkin lähes 40. Muutenkin vähän samantyylisen näköinen (en siis samannäköinen, mutta kasvonpiirteissä samaa)
Vierailija kirjoitti:
Voin syödä mitä vain lihomatta.
Tosin pakko myöntää, että nyt 40 + ikäisenä pitää vähän tarkkailla, mutta hyvin vähän kuitenkin. Syön mikä hyvältä maistuu!
Etkä voi, ellei sinulla ole jotain häiriötä. Jos söisit päivittäin pari ämpärillistä hyvältä maistuvaa lempiruokaasi, niin takuulla lihoisit.
Kaikki, jotka väittävät syövänsä "mitä vain lihomatta", tarkoittavat oikeasti, että he syövät sitä "kaikkea" vain vähän kerrallaan.
Absoluuttinen JA relatiivinen sävelkorva.
Isot kädet, pianolla yletyn helposti ottamaan 12 valkoista kosketinta pikkurillistä peukaloon ( 26,3 cm ).
Tavallisesti pianon soittajille 10 valkoista on riittävä ulottuvuus (Hand Span).
Supermuisti.
Olen perinyt äidiltäni niin tumman ruskeat silmät, että pupilleja on lähes mahdoton erottaa ja lähes kaikki tapailemani naiset ovat sanoneet lumoaviksi. (Mikä onkin pelastanut paljon sillä en ole mikään supliikki kaveri :D ) Kiitos äiti tästäkin <3
Rinnat ei roiku vaikka kuppikoko on E ja kolme lasta imetetty. Ikää 40.