Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asioissa olet geenilottovoittaja?

Vierailija
02.12.2021 |

Mulla on hyvä iho. Ei kuivu, eikä ole herkkä millekään, ja toistaiseksi hyvin vähän ryppyjä (olen 52v). Ei ole 80v äitinikään kovin ryppyinen.
Mulla ei ole mitään perussairauksia, suonikohjuja, selkävaivoja, verenpainetta ym.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä perittyä se, että vanhenen hitaasti. Toki pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstä. En myös harmaannu, vaikka ikää paljon yli 70v. Jos on sama aikataulu kuin äidillä, niin harmaata alkaa tulla vasta 85v...saa nähdä jos saan elää. Äiti eli 94v: ksi.

Vierailija
22/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit isohkot rinnat ja kaunis leveä naisellinen lantio ja muhkea ryhdikäs perse. Tukka on tuuhea ja hieman luonnonkihara. Paksut huulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, (lähes) valokuvamuisti ja hyvä iho.

Vierailija
24/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaiset ehjät hampaat.

Vierailija
25/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään raskausarpea vaikka sain ensin 4-kiloisen yksösen ja sitten kaksoset. Ei myöskään virtsankarkailua, ikinä.

Vierailija
26/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko lahjakas matemaattisissa aineissa ja kielissä. Osaan piirtää hyvin.

Naama on nukkemaisella tavalla kaunis ollut nuorena, suuret siniset silmät ja pitkät ripset, paksut hiukset, pienikokoinen olen kyllä.

Nuo ylistykset ulkonäöstäni ovat toki nyt vanhennuttua jääneet ryppyjen ja hiusten ohenemisen jälkeen menneisyyteen.

Musiikillista lahjakkuutta olisin toivonut, mutta juuri nukahdin geenijonossa siinä kohtaa, vaikka vanhemmat ovat siinä hyviä.

Vierailija
27/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v eikä ole vielä harmaita hiuksia ja koko nuoruusiän kärsinyt rasvaisesta ihosta ja nyt vasta vaihdevuosien jälkeen on alkanut kuivumaan niin että apteekin rasvaa tarvii lisätä joka paikkaan. 

Huono kroppa, syömishäiriöt ja lihavaisuuteen perimä on peritty enkä ole sen takia lisääntynyt kun ne olisivat varmasti periytyneet lapsillenikin. 

Koko elämä yhtä kärsimystä ja kouluajan kiusaamista niin että miksi kukaan tekee lapsia sellaisiin olosuhteisiin muuta kuin tyhmä ja itsekäs ihminen. 

Vierailija
28/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perinyt äidiltäni niin tumman ruskeat silmät, että pupilleja on lähes mahdoton erottaa ja lähes kaikki tapailemani naiset ovat sanoneet lumoaviksi. (Mikä onkin pelastanut paljon sillä en ole mikään supliikki kaveri :D ) Kiitos äiti tästäkin <3

Miten tuo voi olla lottovoitto, kun suurimmalla osalla maailman ihmisistä on tuollaiset? Vilpitön kysymys.

Vierailija
29/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen vuoden hampaat. Hoidan niitä miten sattuu ja käyn tarkistuttamassa ehkä kolmen vuoden välein. Ei putsattavaa, ei korjattavaa.

Vierailija
30/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean ihoni myötä olen geenilottovoittaja.

Vierailija
31/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania asioita teillä mistä olla ylpeä ja iloinen :)

Minä tykkään siitä että olen näppärä, tuskin koskaan avuton missään ja henkiset voimavarat on selkeästi vahvat. Ulkonäöstä hiukseni on upeat, ihan ilman värjäystä ja isommalti hoitamista. Parasta on kuitenkin luonne, olen äärimmäisen hyvä ystävä ja hauskaa seuraa. Pieniä juttuja mutta näistä on ilo revittävä.

Vierailija
32/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia vaikka muille jakaa ja vuosikymmenten bulimia sekä alkoholismi, mutta veriarvoni ovat aina olleet hyvät. Jopa niin että aina minua ei ole uskottu esimerkiksi kun kerron määriä mitä juon. Myöskään kuukautiset eivät ole koskaan jääneet pois eikä tukka tippunut tai iho kärsinyt.

Muuten voisin luulla omaksi psykoosiksi peilin edessä, mutta tästä on minulle sanottu usein muiden puolesta.

Vierailija
33/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieeltä alueelta mistä on munn äitin geeenit on vissiin monet itämaan presssat perineet geenit ja suomen suojelupoliisin perustaja.

Vierailija
34/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieeltä alueelta mistä on munn äitin geeenit on vissiin monet itämaan presssat perineet geenit ja suomen suojelupoliisin perustaja.

Karjalaan kunnailta.

Vierailija
35/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hammasluu (reikiä nolla), hyvät kolesteroliarvot, paksut hiukset ja älykkyys.

Vierailija
36/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se mikä erotuksena niin niiistä monista on kuiitenkin tullut taiteilijoiita eikä mitään ns vänkäääjiä.

Vierailija
37/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nero.

Vierailija
38/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELii kykenee vaikka näkemään ihmisen sieluun pelkälteeen sen sijaan että tekee vain pelkkiä johtopääätelmiä pinnalisten asioiden perusteeella.

Vierailija
39/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suun seutu on täyteläinen. Ei sellainen ankkatäyteläinen, vaan just sopiva. Kapeat sormet. Siinäpä ne sitten ovat. Ai niin, korvat on ihan ok myös. 

Isän matikkapään olen myös perinyt, siitä on paljon hyötyä. Allergioita on vähän, jotain pientä kyllä mutta miehen sukua seuranneena todella mitätön määrä. 

Muuten kyllä kaikki mennyt vinksalleen. Äidillä oli kauniit sääret, minä sain isän puolen pihtikintut. Isän puolella porukoilla on paksuja tummia hiuksia, minä sain äidin suvun harvahiuksisuuden. Olen myös persjalkainen ja lyhyt. 

Vierailija
40/112 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Siltä välillä tuntuu.