Sanokaas paras kastike naudan ulkofileelle?
Kommentit (27)
Se perinteinen siitä paistoliemestä, mausteena vain suola ja maustepippurit (kokonaisia).
Vierailija kirjoitti:
Se perinteinen siitä paistoliemestä, mausteena vain suola ja maustepippurit (kokonaisia).
Juuri näin.
Itse tehty, ja jos on valkosipulikermaperunat, niin punaviinikastike. Tosin riippuu lisäkkeitä, jos on ranskalaiset tai lohkoperunat, niin bearnaise tai suppilovahvero. Tietysti itse tehty.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty, ja jos on valkosipulikermaperunat, niin punaviinikastike. Tosin riippuu lisäkkeitä, jos on ranskalaiset tai lohkoperunat, niin bearnaise tai suppilovahvero. Tietysti itse tehty.
Melko keskiluokkaista.
Punaviinistä itse tekemällä saa kyllä huippuhyvän kastikkeen, netistä kyllä löytyy useita reseptejä.
Ei siinnä tarvii kastiketta kun valmistat sen lihan oikein ja jätät mediumiksi. On riittävän mehukas silleensä.
Maustevoi riittää ja leikekeskiviikkona ananasrengas päälle
Se "karamellikastike", jossa dijon-sinappia, konjakkia ja kermaa...
Pippurikastike itse tehtynä erään tv-kokin ohjeella.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinnä tarvii kastiketta kun valmistat sen lihan oikein ja jätät mediumiksi. On riittävän mehukas silleensä.
Silloin juuri se paistoliemi kruunaa pihvin
Ruskea sipulikastike, jossa runsaasti sipulia.
Paistoliemi-tujaus hyvää konjakkia-pippuri
Vierailija kirjoitti:
Mikä paistoliemi ? Ei mulla mitään paistolientä tule naudan ulkofileen paistamisesta.
Gorgonzola.