IS: HUSin järvinen kehottaa kaikkia ulkomailta palaavia jäämään kymmenen päivän omaehtoiseen karanteeniin
Jos ulkomaille lähtee, kehottaa Järvinen pitämään ihmiskontaktit minimissään oman perheen ulkopuolella ainakin kotiinpaluun jälkeen. Hän neuvoo reissaajia jäämään omaehtoiseen karanteeniin.
– Mielellään se kymmenen päivää paluun jälkeen, ja hyvin herkästi pitää käydä testeissä.
Miksiköhän muuten edellinen aloitus aiheesta poistettiin. Eikö ole vain hyvä, että uutinen tavoittaa kaikki ulkomaille suuntaavat. Moderaattorilla ilmeisesti oma lehmä ojassa piilottaa päivän uutinen?
Kommentit (22)
Homma on jo lähtenyt käsistä. Ei ne rajoitukset enää toimi. Hallitus myöhässä. Jälleen kerran.
Mitä jos kaikki kaupassa kävijät jäisi karanteeniin
Omicron on täällä jo
Turhaa niin turhaa
Ei enää välitetä koronoista
Onneksi rokotetut ei sairastu eikä karanteenia tarvita. Tuo koskee vain niitä, joilta puuttuu rokotesuoja eli rokottamattomat, lukekaa ja ymmärtäkää, että tuotte ulkomailta tauteja, jotka ovat vaaraksi.
Tulin eilen illalla kahden yön reissusta Tallinnasta. Tämä päivä tuntunut jo viikolta, kohta voi karanteenin lopettaa.
Rokottamattomat voi kököttää kotonaan
Virossa on taviskoronaa kuten täällä myös
Ei tule toteutumaan. Ihmiset kuitenkin menevät töihin normaalisti, kuka palkan maksaa kymmeneltä päivältä? Harva alkaa Kelan kanssa vääntämään ja odottelemaan rahojaan.
Miksi minä tuplarokotettuna jäisin mihinkään karanteeniin? Vaikka tartuttaisin koronan, niin eihän siitä pitäisi olla mitään haittaa muille tuplarokotetuille.
Vai eikö rokotukset ja koronapassit ratkaisekaan ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Supervahva suositus?
Tai megavahva?
Montakohan vuotta tätä kuunnellaan ? En nyt viittaa ,että Tuo lääkäri sanoo.Sillon kun korona tuli niin hallitus puhunnut kuinka kaikki toimii rajoilla ja suositellaan karanteenia.Totuus on jotkut noudattaa ja jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa niin turhaa
Ei enää välitetä koronoista
Mitä sittten tehdään suomalaiselle terveydenhoidolle? Annetaanko sen kaatua?
Ei ihmisillä ole niin pitkiä lomia että tuollaista voisi toteuttaa. Töihin on mentävä seuraavana päivänä tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Virossa on taviskoronaa kuten täällä myös
Hiljaista oli. Kaksi yötä Viru hotellissa, ma-ti
Tuplarokotettu kirjoitti:
Miksi minä tuplarokotettuna jäisin mihinkään karanteeniin? Vaikka tartuttaisin koronan, niin eihän siitä pitäisi olla mitään haittaa muille tuplarokotetuille.
Vai eikö rokotukset ja koronapassit ratkaisekaan ongelmaa?
Siksi, että sinä tuplarokotettu voit tartuttaa sen toisen tuplarokotetun joka tartuttaa sen siihen tuplarokotettuun vanhukseen joka tartunnan saatuaan kuolee rokotuksistaan huolimatta.
Minulla on rokotepassi nimenomaan siksi, että saan tulla ja mennä vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rokotepassi nimenomaan siksi, että saan tulla ja mennä vapaasti.
Sinulla on todistus otetuista rokotuksista se ei kerro oletko sairas vai terve. Etkö välitä riskiryhmäläisistä tai iäkkäistä jotka voivat saada silti vakavan taudin rokotuksistaan huolimatta.
Hahahahahaaaa