olen vaimo, äiti, koulutettu, omistusasunnollinen
Ja onnellinen. Kysyttävää?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:15"]Pitäiskö ap:n nyt uskoa teitä ettei hän olekaan onnellinen?? Tää on niin pahasuopainen ja kateellinen palsta että kaikki positiiviset ketjut mollataan. Just luin kun joku oli saanut kivasti kehuja ja oli onnellinen niin eikös av mammat saaneet hänetkin takas alas. MIKÄ TEITÄ VAIVAA????
[/quote]
Aamen. Täällä on niin hirveitä naisia välillä etten ihmettele mistä lapset oppivat koulukiusaamisen.:(
Samoin! Lisäksi mulla on velaton omistusasunto, peritty mökki, erinomainen palkka, mahtava työ + sain juuri bonuksen ja vielä lemmikki ja autokin löytyy. Kiva olla onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:29"]Käytätkö usein alkoholia, vai oliks se sun ikäluokalla pilvenpoltto yleinen tapa rentoutua?
[/quote]
En käytä, kumpaakaan
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:17"]Samoin! Lisäksi mulla on velaton omistusasunto, peritty mökki, erinomainen palkka, mahtava työ + sain juuri bonuksen ja vielä lemmikki ja autokin löytyy. Kiva olla onnellinen.
[/quote]
Jes! ! :-) oon onnellinen puolestasi :-)
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:17"]Samoin! Lisäksi mulla on velaton omistusasunto, peritty mökki, erinomainen palkka, mahtava työ + sain juuri bonuksen ja vielä lemmikki ja autokin löytyy. Kiva olla onnellinen. [/quote] Jes! ! :-) oon onnellinen puolestasi :-) Ap
[/quote]
Nonni, ja nyt vaan toivomaan, ettei se rakas ukko kummaltakaan lähde missään vaiheessa elämää kävelemään! :D
Niin minäkin olin sinun iässäsi. Ei kannata laskea sen varaan, että mikään noista välttämättä kestää loputtomiin. Mitä tahansa voi sattua kenelle tahansa.
Ottamatta kantaa ap:n täydelliseen elämään, niin minua ainakin kummastuttaa motiivi tehdä ko. aloitus koko palstalle. En ole kateellinen, mutta silti tässä haiskahtaa vähän pätemisen tarve. Tai sitten totuus on aivan jotain muuta. Minä en ainakaan tunne yhtään elämässään täydellisesti menestynyttä ihmistä, jota kiinnostaisi omilla saavutuksillaan leveily netissä. Ja tuo, että ap halusi vaan jakaa onneaan... Voi luoja, onko parempaa vitsiä kuultu :D
Mutta jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:31"]Ottamatta kantaa ap:n täydelliseen elämään, niin minua ainakin kummastuttaa motiivi tehdä ko. aloitus koko palstalle. En ole kateellinen, mutta silti tässä haiskahtaa vähän pätemisen tarve. Tai sitten totuus on aivan jotain muuta. Minä en ainakaan tunne yhtään elämässään täydellisesti menestynyttä ihmistä, jota kiinnostaisi omilla saavutuksillaan leveily netissä. Ja tuo, että ap halusi vaan jakaa onneaan... Voi luoja, onko parempaa vitsiä kuultu :D
Mutta jatkakaa.
[/quote]
Miksi täällä saa tehdä aloituksia siitä kuinka kaikki menee päin persettä mutta sinusta se on outoa jos onnellinenkin kehtaa kirjoittaa?!?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:31"]Ottamatta kantaa ap:n täydelliseen elämään, niin minua ainakin kummastuttaa motiivi tehdä ko. aloitus koko palstalle. En ole kateellinen, mutta silti tässä haiskahtaa vähän pätemisen tarve. Tai sitten totuus on aivan jotain muuta. Minä en ainakaan tunne yhtään elämässään täydellisesti menestynyttä ihmistä, jota kiinnostaisi omilla saavutuksillaan leveily netissä. Ja tuo, että ap halusi vaan jakaa onneaan... Voi luoja, onko parempaa vitsiä kuultu :D Mutta jatkakaa. [/quote] Miksi täällä saa tehdä aloituksia siitä kuinka kaikki menee päin persettä mutta sinusta se on outoa jos onnellinenkin kehtaa kirjoittaa?!?
[/quote]
Niin, no ei senkin voi tehdä monella tapaa. Aloituksesta nyt vaan sai sellaisen fiiliksen, että ap lähinnä rehentelee "saavutuksillaan". Kuten jo sanoin, en usko, että yksikään oikeasti menestynyt ja onnellinen kokee tarvetta huudella fiiliksiään netissä. Mutta kukin tietty tyylillään.
Jos ap todellakin oli vilpitön aloituksessaan, niin hän varmaan voi vähän avata sitä, mitä aloituksesta sai irti.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:29"]Käytätkö usein alkoholia, vai oliks se sun ikäluokalla pilvenpoltto yleinen tapa rentoutua? [/quote] En käytä, kumpaakaan Ap
[/quote]
Sanoit ensimmäisellä sivulla, että "et vakituiseen". Nyt sanot, että et käytä alkoholia tai pilveä. Oletko yksi niistä, jotka vetävät överit lasten särkylääkkeillä, vai mihin viittaat tuolla "en vakituiseen" ?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]
Ja onnellinen. Kysyttävää?
[/quote]
Ei ole. Miksi olisi?
Sama täällä! Minäkin olen tyytyväinen perheeseeni ja parisuhteeseeni! Näiden lisäksi olen korkeasti koulutettu, minulla on velaton talo, upea hyväpalkkainen työ, (jonka lisäksi pääomatuloja), ja bonuksena mukava ystäväpiiri.
...kokeilin miltä tuntuu kirjoittaa elämästään tänne näin ja täytyy sanoa että tuli ihan kusipäinen olo
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:31"]
Ottamatta kantaa ap:n täydelliseen elämään, niin minua ainakin kummastuttaa motiivi tehdä ko. aloitus koko palstalle. En ole kateellinen, mutta silti tässä haiskahtaa vähän pätemisen tarve. Tai sitten totuus on aivan jotain muuta. Minä en ainakaan tunne yhtään elämässään täydellisesti menestynyttä ihmistä, jota kiinnostaisi omilla saavutuksillaan leveily netissä. Ja tuo, että ap halusi vaan jakaa onneaan... Voi luoja, onko parempaa vitsiä kuultu :D
Mutta jatkakaa.
[/quote]
Voihan tuo oikeastikin olla onnellinen, muttei ymmärrä sitä, että se oman onnen esittely ei välttämättä anna mitään onnen tunnetta yksinäiselle sinkulle, leskelle, lapsensa menettäneelle tai konkurssiin menneelle eikä edes ihan tavallisen talvista elämää viettävälle ihmiselle. Onhan noita nähty: sinkkupalstoilla on silloin tällöin näitä samantyyyppisiä "no jos kerran minä löysin näin ihanan ihmisen, kuka tahansa teistäkin voi löytää sellaisen" -aloituksia. Ei sitä onnessaan tule ajatelleeksi, miitä suustaan päästää ja miten muut sen näkevät.
Pitäiskö ap:n nyt uskoa teitä ettei hän olekaan onnellinen?? Tää on niin pahasuopainen ja kateellinen palsta että kaikki positiiviset ketjut mollataan. Just luin kun joku oli saanut kivasti kehuja ja oli onnellinen niin eikös av mammat saaneet hänetkin takas alas. MIKÄ TEITÄ VAIVAA????