olen vaimo, äiti, koulutettu, omistusasunnollinen
Ja onnellinen. Kysyttävää?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:56"]Se tavallinen tilanne.
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on korkea-asteen tutkinto, mies, lapsia ja oma asunto. Onni on sitten sellainen asia, jota ei voi nähdä päältä käsin.
[/quote]
Todellisuus on että suurin osa on moneen kertaan eronneita äitejä jotka ei oo tyytyväisiä siihen nykyiseenkään mieheen. Ja koulutusta ei ole
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:41"]Oletko aidosti onnellinen, vai vakuutteletko vain itsellesi? Toivatko koulutus, naimisiinmeno ja asuntolaina sinulle onnen? Kun niitä selvästi pidät jonkinlaisina "menestymisen" ja "oikeanlaisen elämän" mittareina?
Käytätkö päihteitä tai lääkkeitä?
[/quote]
Oikeasti onnellinen :) rakastan perhe-elämää sekä työtäni.. iltaisin pohdimme mieheni kanssa miten onnekkaita olemme
[/quote]
Jos kerta olet niin pirun onnellinen / onnekas autatko vähäosaisempia / onnettomia? Miten? Vai kieriskeletkö vain itsetyytyväisyydessäsi ja kehuskelet omahyväisenä onnellisuuttasi esim somessa?
[/quote]
Moi Jenna!
Kyllä teen vapaaehtoistyötä ja lähetän rahaa kummilapselleni Afrikkaan :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:50"]Käytätkö päihteitä tai lääkkeitä?
[/quote]
En vakituiseen.
....no kivat sulle (ja nollainformaatioaloituksellesi...)
Pitäisikö nyt potea kateutta tai alemmuudentunnetta vai mikäs on fröökynän pointti?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:04"]....no kivat sulle (ja nollainformaatioaloituksellesi...)
Pitäisikö nyt potea kateutta tai alemmuudentunnetta vai mikäs on fröökynän pointti?
[/quote]
Ei pointtia. Ajattelin vaan näiden masentuneiden ja ahdistuneiden aloitusten joukkoon sujauttaa onnea :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:04"]....no kivat sulle (ja nollainformaatioaloituksellesi...)
[/quote]
Ei pointtia. Ajattelin vaan näiden masentuneiden ja ahdistuneiden aloitusten joukkoon sujauttaa onnea :)
Ap
[/quote]
Oletko todella niin empatiakyvytön, että et ymmärrä, että kehuskelusi vaan lisää masentuneiden ahdistusta?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:04"]....no kivat sulle (ja nollainformaatioaloituksellesi...)
[/quote]
Ap
[/quote]
Oletko todella niin empatiakyvytön, että et ymmärrä, että kehuskelusi vaan lisää masentuneiden ahdistusta?
[/quote]
Mielestäni jonkun on kerrottava että onneakin löytyy. Ps. autan mielelläni masentuneita jos he apuani haluavat.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:04"]....no kivat sulle (ja nollainformaatioaloituksellesi...)
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Miksi masentuneet ajattelevat itseään aina eikä osaa olla iloisia jos joku muu ei ole masentunut
Muotoilin aloituksesi totuudenmukaisemmaksi:
Olen vaimo, äiti, koulutettu, omistusasunnollinen, onnellinen, pitkästynyt ja kauhean huomionkipeä. Kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:20"]Muotoilin aloituksesi totuudenmukaisemmaksi:
Olen vaimo, äiti, koulutettu, omistusasunnollinen, onnellinen, pitkästynyt ja kauhean huomionkipeä. Kysyttävää?
[/quote]
T: kateellinen onneton yh
Mä oon hyvin onnellinen avovaimo, äiti, vuokralla-asuva ja pienipalkkainen. Kiva että sulla on raha-asiat paremmin kuin mulla vaikka hyvin mekin pärjätään! :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:50"]Käytätkö päihteitä tai lääkkeitä?
[/quote]
En vakituiseen.
[/quote]
Eli paria lasia päivässä[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:20"]Muotoilin aloituksesi totuudenmukaisemmaksi:
[/quote]
[/quote]
En itse ainakaan ole yh saati kateellinen, mutta olen aika vakuuttunut ettei oikeasti onnelliset kirjoittele av:lle turhainpäiväisiä juttuja. Eivätkä tuskin kaikki yh:t ole onnellisia, tai naimissa olevat onnellisia. Veikkaan, että ap on oikeasti pitkästynyt elämäänsä, stressaantunut ja ahdistunut perheenäiti, joka koittaa uskotella itselleen olevansa onnellisempi kuin onkaan. Jo tuo väite siitä, että harva nainen olisi tyytyväinen mieheensä tai koulutettu, kertoo siitä, ettei ole todellisuudesta tai muista ihmisistä kovin hyvää käsitystä.
Kannattaakin nauttia noista asioista niin kauan kuin sinulla on ne. Miehesi, lapsesi, omistusasuntosi ja onnesi voit menettää yhden tai kaikki kerrallaan - ainoa pysyvä on koulutus. Sekin voi käydä vanhanaikaiseksi eli tyhjäksi. Tsemppiä! :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:50"]Käytätkö päihteitä tai lääkkeitä?
[/quote]
En vakituiseen.
[/quote]
Eli paria lasia päivässä[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:20"]Muotoilin aloituksesi totuudenmukaisemmaksi:
[/quote]
[/quote]
En itse ainakaan ole yh saati kateellinen, mutta olen aika vakuuttunut ettei oikeasti onnelliset kirjoittele av:lle turhainpäiväisiä juttuja. Eivätkä tuskin kaikki yh:t ole onnellisia, tai naimissa olevat onnellisia. Veikkaan, että ap on oikeasti pitkästynyt elämäänsä, stressaantunut ja ahdistunut perheenäiti, joka koittaa uskotella itselleen olevansa onnellisempi kuin onkaan. Jo tuo väite siitä, että harva nainen olisi tyytyväinen mieheensä tai koulutettu, kertoo siitä, ettei ole todellisuudesta tai muista ihmisistä kovin hyvää käsitystä.
[/quote]
Siis kaikki yh:t eivät ole onnettomia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:50"]Käytätkö päihteitä tai lääkkeitä?
[/quote]
En vakituiseen.
[/quote]
Noniin, kiinni jäit ;)
Käytätkö usein alkoholia, vai oliks se sun ikäluokalla pilvenpoltto yleinen tapa rentoutua?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:56"]
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on korkea-asteen tutkinto, mies, lapsia ja oma asunto.
[/quote]
Kansallisuus meni ihan vähän pieleen. Ylläoleva on todellisuutta Utopiassa.
Se tavallinen tilanne.
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on korkea-asteen tutkinto, mies, lapsia ja oma asunto. Onni on sitten sellainen asia, jota ei voi nähdä päältä käsin.