Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini jäi röökistä kiinni. Minä tuhosin sen puhelimen

Vierailija
03.03.2015 |

13 vuotias siis jäi tupakan poltosta kiinni. Suutuin niin helvetisti, että rikoin sen kännykän. Nyt on kuin orpo piru vanhan näppäinluurin kanssa millä ei pääse nettiin eikä ole mitään whatsappeja ym. Vanhan puhelimen myötä meni myös puhelinnumerot.

Sanoin, että seuraavasta kerrasta lähtee tabletti ja sitä seuraavasta suoristusrauta. Kyllä se jossain kohtaa hiffaa, että röökaaminen käy sille kalliiksi. 

Annoin myös parin viikon arestin ja mä haen hänet joka päivä koulusta, vaikka se on kuulemma noloa. 

Mun mielestä noloa on lapsi tupakka huulessa.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa ap oletko itse koskaan nuorena kokeillut röökii

Vierailija
2/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset anna pojan polttaa? Eihän hänen polttamisensa sinulle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulu on vahva koko perheessäsi.

Vierailija
4/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:41"]Mikset anna pojan polttaa? Eihän hänen polttamisensa sinulle kuulu.
[/quote]
Poika on varmaan harmissaan kun menettää suoristusrautansa... :)

Vierailija
5/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:43"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:34"]

TODELLA lapsellinen ja typerä tapa sulla aikuisena hoitaa asioita.

Mulla jo viides teinikausi menossa lasten suhteen eikä tulisi mieleenkään olla noin typerä kuin  sinä

Ja kaikkea mahdollista on käyty läpi.

Sääli, että joillain lapsilla on noin idiootteja vanhempia.

Just koululla ollut päihteistä, ym. viikon juttelua ja voit arvata, että sut olisi kyllä tuomittu noiden toimien ansiosta !

[/quote]Ja sun kakarat mitä ilmeisimmin koulukiusaajia ja sä vanhempi joka hoet joka kohtaan " ei meidän erkkikyllikki ketään ikinä kiusais" [/quote]

Mun lapset ei kyllä kjoskaan ole kiusanneet ketään vaan ihan päinvastoin, niin, etttä tuki se turpasi samantien.

Vierailija
6/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:04"]

Mun mielestä on noloa tuhota rangaistuksena toisen omaisuutta.

[/quote]

Todellisuudessa 13 vuotiaan puhelin on mitä todennäköisimmin vanhemman ostama, tabletti on vanhemman ostama, suoristusrauta on vanhemman ostama jne..
Jos ostat lapselle puhelimen ja maksat tämän laskun/ annat lapselle rahaa jolla tämä ostaa puhelimen ja maksaa viikkorahasta laskun niin kyllä helvetissä sula on oikeus ottaa tältä puhelin pois ja heittää vaikka kaivoon jos kakara on niin typerä, että käy piiloröökillä aina kun silmä välttää!

Paljon parempi rankaista heti kunnolla ja kunnes lapsi ymmärtää, että ei nyt helvetissä ala tupakoimaan ja varsinkaan tuossa iässä.
Fyysinen väkivalta lasta kohtaan ei ole ok mutta tuollaisessa tapauksessa joku puhelimen rikkominen ei oo asia eikä mikään jos kersa lopettaa sillä spadduttelut.

[/quote]

Heittelettekö te joululahjatkin raivopäissänne vaikka kaivoon, koska te olette ne lapsillenne ostaneet ? Jos mä ostan lapselleni puhelimen , nii n kyllä se on sen lapsen. >Aikuiusena voin tarvittaessa ottaa sen joksikin aikaa pois käytöstä.

Voi vittu, että täällä on pösilöitä ämmiä.

Vierailija
7/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että teinit on niitä, jotka paiskoo tavaroita, eikä niiden vanhemmat

Vierailija
8/87 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä tunki röökiaskin mun suuhun, ja sitte vasta polttelinkin!
Tajusin itte myöhemmin, että oli kallista.
Turha hajotella tavaroita.

Vierailija
9/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä muka rikoit sen puhelimen? Ja se oli jo liikaa mun mielestä

Vierailija
10/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on noloa tuhota rangaistuksena toisen omaisuutta.

Vierailija
11/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
12/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää olet hänestä vastuussa, ja jos koet että tuo on lapsellesi aiheellinen rangaistus niin olkoon näin. Toivottavasti tupakointi loppuu.

Vierailija
13/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai parempiakin tapoja olisi ollut. Yleensä myös porkkana on parempi kuin keppi.

Vierailija
14/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanhallinta terapiasta saattas olla apua. Ohan tuo ny ihan järetöntä tuhlausta.

Vierailija
15/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lievää ylireagointia, mutta parempi niin kuin että ei tee mitään. 

Vierailija
16/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa että olet noin surkea kasvattaja. Olisit jättänyt lapset hankkimatta.

Vierailija
17/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis kotona kaksi teiniä. 13 vuotias normaali teini ja vähän vanhempi ikiteiniksi jäänyt. Käy sääliksi lastasi

Vierailija
18/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taisi lapsi saada traumoja, nyt siitä tulee narkomaani joka myy itseään saadakseen aineita.

Vierailija
19/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:00"]

13 vuotias siis jäi tupakan poltosta kiinni. Suutuin niin helvetisti, että rikoin sen kännykän. Nyt on kuin orpo piru vanhan näppäinluurin kanssa millä ei pääse nettiin eikä ole mitään whatsappeja ym. Vanhan puhelimen myötä meni myös puhelinnumerot.

Sanoin, että seuraavasta kerrasta lähtee tabletti ja sitä seuraavasta suoristusrauta. Kyllä se jossain kohtaa hiffaa, että röökaaminen käy sille kalliiksi. 

Annoin myös parin viikon arestin ja mä haen hänet joka päivä koulusta, vaikka se on kuulemma noloa. 

Mun mielestä noloa on lapsi tupakka huulessa.

[/quote]Tuon täytyy olla provo !

Vierailija
20/87 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit lapsellesi itse sen puhelimen ostanut niin tuo on aika ok, jos et niin olet aika hirveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi