Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö mennä Tinderiin?

Vierailija
02.12.2021 |

Oon ihan kunnollinen, ok-näköinen ja hoikka nelikymppinen nainen. Mitä ikäryhmää kannattaa havitella? Vai oonko jo liian vanha koko sovellukseen? Mitä kannattaa välttää ja mikä toimii?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot ennen löytänyt? Ei tinder ole kaikille.

Vierailija
42/67 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis, ei ole luurankoja kaapissa ja otat riskin niin miks ei. Monille on toiminut. Mä löydän sieltä aina ne exää kaipaavat masentuneet vaikeat osa-aikaeläkeläiset katkeruuksineen kun etin sun ikäisiä. Masentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulusta, kaverin bileistä, baarista, kaverin bileistä, koulusta, baarista (siskoni kaveri).

Ap

Vierailija
44/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulusta, kaverin bileistä, baarista, kaverin bileistä, koulusta, baarista (siskoni kaveri).

Ap

Baarinaisia siis. Eiköhän sieltä löydy myös jos on viinanainen. Tinder on vähän hazardi mutta on joku kehunutkin. Minä en juo ollenkaan niin haluan treffata lenkillä ennemmin. Kertoo samalla toisen terveydestä jos pysyy mukana.

Vierailija
45/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään Ei kannata mennä tinderiin.

En tiedä mistä muualtakaan voi miehiä löytää. En ole sitä tyyppiä, jota tullaan iskemään kadulla.

Ap

Tästä voi ehkä laskea minkälaisia miehiä sun kannattaa katsoa että saat sen parisuhteen. Jos ei ole vientiä muutenkaan niin kyllä tinderissä käy helposti niin että tulee yhden illan juttuja jos komeeta odotat

Vierailija
46/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan....treffeille pääset halutessasi vaikka joka ilta, miehet ei lopu kesken.

Tosin noin 90 prossaa miehistä haluaa vain seksiä.

Siinähän sitten etsit sitä oikeaa.

Miehille kaikki treffisovellukset ovat lähes ajanhukkaa. Ei välttämättä pääse kertaakaan edes treffeille.

Vierailija
47/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen tykännyt jutella miesten kanssa Tinderissä. Kokeilin välillä maksullista versiota ja sillä näkyi että minulla oli n. 4000 tykkäystä, että kai tässä vielä jonkun saa. Olen tavannut neljä ja tuo neljäs tyyppi vaikuttaa aivan ihanalta. Enimmäkseen Tinder on kuitenkin ollut vain paikka löytää juttuseuraa. Sitä löytyy ihan USA:ta myöten ja on tosi mielenkiintoista ja helppoa jutella miehille ympäri maailmaa. Ihan turhaan tuota sovellusta parjataan, se on tosi hauska kun siihen suhtautuu vaan rennolla mielellä.

N41

Vierailija
48/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella aseta nirsot rajat ja hukkaa helposti punaset liput. Säästyy turhalta roskalta. Paljon matchejä on tullut mutta ongelmamiehiäkin on tullut vastaan. Ongelma on että siellä ihmiset on aina jostain epärehellisiä tai jättää luurangot kertomatta. Ethän itse jätä? Varattuja paljon ketkä ei sitä kerro. Alkoholisteja jotka väittää ettei käytä. 3 narsistia jotka oli ihania alkuun. Jos joku toivoo sinusta jotain etkä kerro vikojasi, kärähdät kyllä ja on ollut hukkaan heitettyä aikaa molemmille. Olen poistanut tinderin kun on latistanut itsetuntoani. Nyt katson menneeseen ja yritän iskeä opiskelukaverin, tiedän että hän on ihana, komea, turvallinen ja hyväksyy minut ❤️ kuka ei sellaista haluaisi 🤭

Vierailija
49/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Baarinaisia siis. Eiköhän sieltä löydy myös jos on viinanainen. Tinder on vähän hazardi mutta on joku kehunutkin. Minä en juo ollenkaan niin haluan treffata lenkillä ennemmin. Kertoo samalla toisen terveydestä jos pysyy mukana.

En ole baarissa käynyt moneen vuoteen enkä nykyään enää edes juo.

Ap

Vierailija
50/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen löytänyt tinderistä todella mukavia ja älykkäitä naisia ja parin kanssa olen seurustellutkin. Ja ihan itseni ikäisiä olen etsinyt. Nytkin seurustelen todella fiksun ja mukavan naisen kanssa ja tinderissä tavattiin. Suosittelen!

M50+

Vierailija
51/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan nyt laatia sitä profiilia. Harmittaa vaan, kun ei ole kovin montaa hyvää kuvaa.

Ap

Vierailija
52/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan nyt laatia sitä profiilia. Harmittaa vaan, kun ei ole kovin montaa hyvää kuvaa.

Ap

Eikö niitä enää pääse ottamaan lisää vuoteen 2001?

Vierailija
53/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olet ok näköinen ja hoikka kuten mainostat, niin äkkiäkö tuota nappaat parit selfiet? Muista kroppa ja naamakuvat. Eli ei kymmentä toodella läheltä otettua naamakuvaa samalla ilmeellä ja naaman siloitus filtterillä.

Vierailija
54/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olet ok näköinen ja hoikka kuten mainostat, niin äkkiäkö tuota nappaat parit selfiet? Muista kroppa ja naamakuvat. Eli ei kymmentä toodella läheltä otettua naamakuvaa samalla ilmeellä ja naaman siloitus filtterillä.

Eikö pelkät selfiet oo just sillä "älä tee näitä virheitä tinderissä" -listalla?

Ap

Vierailija
55/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö pelkät selfiet oo just sillä "älä tee näitä virheitä tinderissä" -listalla?

Ap

jos olet hoikka ja ok näköinen lienee vastaus. Nuo "säännöt" pätee vain rumiin ja miehiin (miinus top-10).

Vierailija
56/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun pohjois-savossa pienellä paikkakunnalla ja kävi ahtaaksi kylä. Tapasin naisena kahdessa viikossa neljä miestä. Hirveetä. Kaksi kuvan ikä huijaria,yksi kiltin tuntuinen yritti raiskata kotona kun oltiin syöty ja sitten yksi mikä vainoo minua töissäkin. Minä oon nyt pois sieltä,en mee takasin. Anteeks en voi suositella. Pelkään nyt kahta näistä,toinen tulee töihin katsomaan se on kauheeta.

Ei niille miehille saisi heti kertoa koko nimeään ja puhelinnumeroa eikä osoitetta. Mutta toki jos pikkukylässä asut niin siellä saa helposti puskaradiosta selville kenen sukua olet ja missä käyt töissä.

Vierailija
57/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

jos olet hoikka ja ok näköinen lienee vastaus. Nuo "säännöt" pätee vain rumiin ja miehiin (miinus top-10).

Okei.. Mietinkin et miten nykypäivänä vois kauheasti edes olla jonkun muun ottamia tilannekuvia. Harvoin tulee edes missään käytyä. Menen siis selfieillä.

Vierailija
58/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksi meikitön kuva hitti vai huti? 😬

Ap

Vierailija
59/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein profiilin ja saman tien toi ilmotti, että on 99+ tykkäystä. Ei kuulosta realistiselta :D Nyt jännitetään kuinka käy.

Ap

Vierailija
60/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liveraportointi jatkuu...

Onpa surkeita profiileja miehillä! 80 % ei ole saanut puserrettua minkäänlaista tekstiä profiiliinsa. Millä perusteella laittaisin tykkäyksen tyypille, joka ei kerro itsestään mitään?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme