Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö mennä Tinderiin?

Vierailija
02.12.2021 |

Oon ihan kunnollinen, ok-näköinen ja hoikka nelikymppinen nainen. Mitä ikäryhmää kannattaa havitella? Vai oonko jo liian vanha koko sovellukseen? Mitä kannattaa välttää ja mikä toimii?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liveraportointi jatkuu...

Onpa surkeita profiileja miehillä! 80 % ei ole saanut puserrettua minkäänlaista tekstiä profiiliinsa. Millä perusteella laittaisin tykkäyksen tyypille, joka ei kerro itsestään mitään?

Ap

Ei yhtään millään. Vasemmalle vain. Ihmettelen, kun miehet täällä ruikuttaa, että ei tule osumia. Ja Tinder on täynnä miesten tekstittömiä irvistys- ja aurinkolasikuvaprofiileja.

Jatka pyyhkimistä ja tsemp!

N42, Tinderistä pariutunut

Vierailija
62/67 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liveraportointi jatkuu...

Onpa surkeita profiileja miehillä! 80 % ei ole saanut puserrettua minkäänlaista tekstiä profiiliinsa. Millä perusteella laittaisin tykkäyksen tyypille, joka ei kerro itsestään mitään?

Ap

Ei yhtään millään. Vasemmalle vain. Ihmettelen, kun miehet täällä ruikuttaa, että ei tule osumia. Ja Tinder on täynnä miesten tekstittömiä irvistys- ja aurinkolasikuvaprofiileja.

Jatka pyyhkimistä ja tsemp!

N42, Tinderistä pariutunut

Osa on kyllä todella surkuhupaisia kyhäelmiä. Mutta on näköjään paljon kivoja ja fiksujakin miehiä 😇

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
64/67 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ap on ollut peba pystyssä tinskumiehelle?

Vierailija
65/67 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin, kunnes sain dickpicin linkkinä:(

Vierailija
66/67 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kokeneille Tinderöijille: Kun sinne joukkoon mahtuu sekopäitäkin, eikö teitä ahdista laittaa tuollaiseen deittisovellukseen valokuvia kaikkien töllisteltäväksi (minä en lataa vartalokuvia edes someen) ja mahdollisesti väärinkäytettäväksi? Kuka tahansa voi ottaa niistä kuvakaappauksia ja käyttää omiin tarkoituksiin.

Olen +40v ja Tinder kiinnostaisi eronneena, mutta tuo kuvien väärinkäyttö ahdistaa.

Vierailija
67/67 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kokeneille Tinderöijille: Kun sinne joukkoon mahtuu sekopäitäkin, eikö teitä ahdista laittaa tuollaiseen deittisovellukseen valokuvia kaikkien töllisteltäväksi (minä en lataa vartalokuvia edes someen) ja mahdollisesti väärinkäytettäväksi? Kuka tahansa voi ottaa niistä kuvakaappauksia ja käyttää omiin tarkoituksiin.

Olen +40v ja Tinder kiinnostaisi eronneena, mutta tuo kuvien väärinkäyttö ahdistaa.

Voihan niitä napata ihan mistä vaan muualtakin esim. Facebookin profiilikuva on aina julkinen. Mun kuvat on ainakin niin "kilttejä" ja epäkiinnostavia, että tuskin ketään kiinnostaa niitä käyttää.

Sain tosin jo tarpeekseni koko tinderistä ja poistin tilini :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi