Pitäiskö mennä Tinderiin?
Oon ihan kunnollinen, ok-näköinen ja hoikka nelikymppinen nainen. Mitä ikäryhmää kannattaa havitella? Vai oonko jo liian vanha koko sovellukseen? Mitä kannattaa välttää ja mikä toimii?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liveraportointi jatkuu...
Onpa surkeita profiileja miehillä! 80 % ei ole saanut puserrettua minkäänlaista tekstiä profiiliinsa. Millä perusteella laittaisin tykkäyksen tyypille, joka ei kerro itsestään mitään?
Ap
Ei yhtään millään. Vasemmalle vain. Ihmettelen, kun miehet täällä ruikuttaa, että ei tule osumia. Ja Tinder on täynnä miesten tekstittömiä irvistys- ja aurinkolasikuvaprofiileja.
Jatka pyyhkimistä ja tsemp!
N42, Tinderistä pariutunut
Osa on kyllä todella surkuhupaisia kyhäelmiä. Mutta on näköjään paljon kivoja ja fiksujakin miehiä 😇
Ap
Joko Ap on ollut peba pystyssä tinskumiehelle?
Niin minäkin luulin, kunnes sain dickpicin linkkinä:(
Kysymys kokeneille Tinderöijille: Kun sinne joukkoon mahtuu sekopäitäkin, eikö teitä ahdista laittaa tuollaiseen deittisovellukseen valokuvia kaikkien töllisteltäväksi (minä en lataa vartalokuvia edes someen) ja mahdollisesti väärinkäytettäväksi? Kuka tahansa voi ottaa niistä kuvakaappauksia ja käyttää omiin tarkoituksiin.
Olen +40v ja Tinder kiinnostaisi eronneena, mutta tuo kuvien väärinkäyttö ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kokeneille Tinderöijille: Kun sinne joukkoon mahtuu sekopäitäkin, eikö teitä ahdista laittaa tuollaiseen deittisovellukseen valokuvia kaikkien töllisteltäväksi (minä en lataa vartalokuvia edes someen) ja mahdollisesti väärinkäytettäväksi? Kuka tahansa voi ottaa niistä kuvakaappauksia ja käyttää omiin tarkoituksiin.
Olen +40v ja Tinder kiinnostaisi eronneena, mutta tuo kuvien väärinkäyttö ahdistaa.
Voihan niitä napata ihan mistä vaan muualtakin esim. Facebookin profiilikuva on aina julkinen. Mun kuvat on ainakin niin "kilttejä" ja epäkiinnostavia, että tuskin ketään kiinnostaa niitä käyttää.
Sain tosin jo tarpeekseni koko tinderistä ja poistin tilini :D
Ap
Ei yhtään millään. Vasemmalle vain. Ihmettelen, kun miehet täällä ruikuttaa, että ei tule osumia. Ja Tinder on täynnä miesten tekstittömiä irvistys- ja aurinkolasikuvaprofiileja.
Jatka pyyhkimistä ja tsemp!
N42, Tinderistä pariutunut