Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö mennä Tinderiin?

Vierailija
02.12.2021 |

Oon ihan kunnollinen, ok-näköinen ja hoikka nelikymppinen nainen. Mitä ikäryhmää kannattaa havitella? Vai oonko jo liian vanha koko sovellukseen? Mitä kannattaa välttää ja mikä toimii?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä. On tosi paljon tuon ikäisiä siellä. Ei se ole mikään nuorten paikka.

Mutta kiinnostaako nelikymppisiä miehiä oman ikäiset naiset vai haluavatko vaan nuorempia?

Ap

Kaikki kiinnostaa. Kysymys on vain siitä kiinni mitä sinä haluat.

Löytyy aivan varmasti nuorempaa, oman ikäistä tai vanhempaa.

Laita vaan kuvaukseen mitä etsit.

Tuskinpa parisuhteeseen kuitenkaan.

Ap

Valtaosa naisista ilmoittaa siellä etsivänsä parisuhdetta/kumppania pitkäaikaiseen suhteeseen.

Nämä on ihan höpöjuttuja että Tinderissä etsitään pelkästään seksiä. 

Miehillä taitaa olla sitten "ei mitään vakavaa"? En jaksaisi mitään pelleilyä.

Ap

Valitettavasti/onneksi Tinderissä on paljon erilaisia miehiä, joudut valitettavasti itse valikoimaan kenen kanssa keskustelet. Toiselta kantilta on hyvä että pystyt estämään tehokkaasti ei-toivotut kontaktit, jos haluat. Laitat vaikka profiilista asetuksen että vain ne kenestä tykkäät näkevät sinun profiiliin.

Eikö tinder lähtökohtaisestikin perustu siihen, että valikoidaan ja vaan ne valikoidut pääsee keskustelemaan? Ei tarvitse erikseen estää yhtään ketään.

Kyllä, lyhyesti. Mutta sitten on se että Tinder kuitenkin tarjoaa nähtäväksi niitä ei-toivottujakin, ne pitää itse hylätä. Ja se että sitten kaikista kalleimmalla maksullisella profiililla saa lähetettyä super-tykkäyksen viestin kanssa.  Ja ne saa pois siis tuolla edellä mainitulla asetuksella, joka ei ole oletuksena päällä.

En aio maksaa tinderistä.

Ap

Naisella toimii ihan hyvin varmaan ilmaisellakin. Kunhan sitten jaksaa svaippailla. Muuten ei tule niitä osumia. Miehet varmaan enimmäkseen maksaa, jotta saavat lisäominaisuudet käyttöön.

Näkyy niitä maksullisia olevan kyllä naisillakin, sen kun näkee esim siitä että nainen on piilottanut ikänsä.

Vierailija
22/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kantsii koska oot nainen! Rumimpia et tietenkään mätsää sitten koska jos on ruma niin on myös tyhmä. Vain ne hyvännäköset, komeat, lihaksikkaat ja muut vastaavat kantsii mätsätä koska he eivät ole koskaan tyhmiä eivätkä ärsyttäviä. He ovat ihania.

Muista tämä. On toiminut kaikilla muillakin naisilla hyvänä ohjesääntönä Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kantsii koska oot nainen! Rumimpia et tietenkään mätsää sitten koska jos on ruma niin on myös tyhmä. Vain ne hyvännäköset, komeat, lihaksikkaat ja muut vastaavat kantsii mätsätä koska he eivät ole koskaan tyhmiä eivätkä ärsyttäviä. He ovat ihania.

Muista tämä. On toiminut kaikilla muillakin naisilla hyvänä ohjesääntönä Tinderissä.

En ainakaan halua matchata sellaisen miehen kanssa, joka ei yhtään huolehdi ulkonäöstään ja terveydestään, koska itse elän terveellisesti, liikun paljon ja huolehdin itsestäni.

Ap

Vierailija
24/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin etsin Tinderistä muuta kuin seksiä.

M49

Eli mitä?

Ap

Vakioseuraa vaikka kävelylle, kahville, leffaan jne. Ehkä siitä muodostuu sitten vaikka parisuhde sitten.

Jotenkin suhtaudun varauksella että parisuhde syntyy parin kuvan ja viestin perusteella. Tai edes yhden tapaamisen perusteella.

M49

Millä todennäköisyydellä parisuhde sitten syntyy? Kuulostaa juuri sellaiselta mitä en halua. Käyttäydytään kuin pariskunta, mutta toisen mielestä ei ole menossa mitään vakavaa.

Ap

Tosissaan kysyt todennäköisyyttä parisuhteeseen? Ja oletat että ihan ensimmäinen osuma siihen johtaa eikä tarvitse treffeillä käydä yhtään vaan ihan suoraan vaan suhde aloitetaan... niinkö?

Voihan tuuri käydä ekalla kerralla tai vasta useamman tutustumisen jälkeen, mistä sitä koskaan tietää.

Vierailija
25/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään Ei kannata mennä tinderiin.

Vierailija
26/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviin kul-leista voi sitten varautua.

Vierailija
27/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin etsin Tinderistä muuta kuin seksiä.

M49

Eli mitä?

Ap

Vakioseuraa vaikka kävelylle, kahville, leffaan jne. Ehkä siitä muodostuu sitten vaikka parisuhde sitten.

Jotenkin suhtaudun varauksella että parisuhde syntyy parin kuvan ja viestin perusteella. Tai edes yhden tapaamisen perusteella.

M49

Millä todennäköisyydellä parisuhde sitten syntyy? Kuulostaa juuri sellaiselta mitä en halua. Käyttäydytään kuin pariskunta, mutta toisen mielestä ei ole menossa mitään vakavaa.

Ap

Tosissaan kysyt todennäköisyyttä parisuhteeseen? Ja oletat että ihan ensimmäinen osuma siihen johtaa eikä tarvitse treffeillä käydä yhtään vaan ihan suoraan vaan suhde aloitetaan... niinkö?

Voihan tuuri käydä ekalla kerralla tai vasta useamman tutustumisen jälkeen, mistä sitä koskaan tietää.

Itseäni kiinnostaa joko heti tai sitten ei ollenkaan..

Ap

Vierailija
28/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuviin kul-leista voi sitten varautua.

Ei tinderissä voi lähettää kuvia.

Vierailija
29/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä muualtakaan voi miehiä löytää. En ole sitä tyyppiä, jota tullaan iskemään kadulla.

Ap

Vierailija
30/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä muualtakaan voi miehiä löytää. En ole sitä tyyppiä, jota tullaan iskemään kadulla.

Ap

En ole minäkään juuri muuta keksinyt kuin Tinder ja pannari.

Joku mahdollisuus on paljon parempi kuin ei mahdollisuutta olleenkaan kököttäen vain kotona.

M49

Vierailija
31/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on että joka Tinder-ketjuun joku tulee kertomaan ettei Tinderiin kannata mennä, varaudu dick-piceihin, Tinderistä etsitään vain seksiä jne...  vaikka ei siellä edes voi kuvia lähettää.

Vierailija
32/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yksi hörhö kuuli tinderistä. Nyt sinne pukkaa kaikki hullut kun ovat kuulleet jostain. Onnea vaan

Vierailija
33/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen siellä parisuhdetta.

N51

Vierailija
34/67 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haen siellä parisuhdetta.

N51

Ok..

Vierailija
35/67 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iköhaarukka olisi 55 ylöspäin. Paljon nuorekkaita ja hyväkuntoisia miehiä löytyy tuosta iköluokasta ;)

Vierailija
36/67 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari1966 kirjoitti:

Hyvä iköhaarukka olisi 55 ylöspäin. Paljon nuorekkaita ja hyväkuntoisia miehiä löytyy tuosta iköluokasta ;)

Ei kiitos. En ole kiinnostunut eläkeläisistä.

Ap

Vierailija
37/67 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä. On tosi paljon tuon ikäisiä siellä. Ei se ole mikään nuorten paikka.

Mutta kiinnostaako nelikymppisiä miehiä oman ikäiset naiset vai haluavatko vaan nuorempia?

Ap

Kaikki kiinnostaa. Kysymys on vain siitä kiinni mitä sinä haluat.

Löytyy aivan varmasti nuorempaa, oman ikäistä tai vanhempaa.

Laita vaan kuvaukseen mitä etsit.

Tuskinpa parisuhteeseen kuitenkaan.

Ap

Valtaosa naisista ilmoittaa siellä etsivänsä parisuhdetta/kumppania pitkäaikaiseen suhteeseen.

Nämä on ihan höpöjuttuja että Tinderissä etsitään pelkästään seksiä. 

Miehillä taitaa olla sitten "ei mitään vakavaa"? En jaksaisi mitään pelleilyä.

Ap

Valitettavasti/onneksi Tinderissä on paljon erilaisia miehiä, joudut valitettavasti itse valikoimaan kenen kanssa keskustelet. Toiselta kantilta on hyvä että pystyt estämään tehokkaasti ei-toivotut kontaktit, jos haluat. Laitat vaikka profiilista asetuksen että vain ne kenestä tykkäät näkevät sinun profiiliin.

Eikö tinder lähtökohtaisestikin perustu siihen, että valikoidaan ja vaan ne valikoidut pääsee keskustelemaan? Ei tarvitse erikseen estää yhtään ketään.

Jos sieltä on joku kiinnostava mieskin pistänyt samanlaisen asetuksen, niin kumpikaan teistä ei tule koskaan edes näkemään toistenne profiileja.

Vierailija
38/67 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että 40 vuotiaalla olisi vientiä kun ei mullakaan ole. Miehille kelpaa max 20 v.

N24

Vierailija
39/67 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi nelikymppiselle naisille riitävän kysyntää, sinne vaan ja kokemaan :)

Vierailija
40/67 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun pohjois-savossa pienellä paikkakunnalla ja kävi ahtaaksi kylä. Tapasin naisena kahdessa viikossa neljä miestä. Hirveetä. Kaksi kuvan ikä huijaria,yksi kiltin tuntuinen yritti raiskata kotona kun oltiin syöty ja sitten yksi mikä vainoo minua töissäkin. Minä oon nyt pois sieltä,en mee takasin. Anteeks en voi suositella. Pelkään nyt kahta näistä,toinen tulee töihin katsomaan se on kauheeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi