Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 42 enkä ole koskaan ollut Kanarialla

Vierailija
03.03.2015 |

Enkä jenkeissä. En edes Korfulla. Olenko häviäjä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 46v enkä ole koskaan ollut missään etelässä.

Vierailija
2/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään Kanarialla enkä ns. aurinkomatkoilla muutenkaan. Ei kiinnosta rantaelämä ja ihon käristäminen, ihosyövästä puhumattakaan. Olen sen sijaan käynyt kaupunkimatkoilla Euroopassa, Aasiassa, Amerikassa ja Afrikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, luultavasti köyhä vaan. Taino kai köyhä on omalla tavalla häviäjäkin.

N34, yli 10 etelänmatkaa takana

Vierailija
4/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole käynyt Kanarialla, nyt matka sinne varattu. Jenkkilä ei kiinnosta, paljon kiinnostavampi olisi etelä-Amerikka. Korfullakaan en ole käynyt mutta aika monessa muussa maassa kyllä.

N39

Vierailija
5/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 ja en ole ikinä ollut 500km pitemmällä kotiani. Ja silloinkin autolla.
En ole ollut junassa/lentokoneessa/risteilijällä.

Vierailija
6/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias, enkä ole myöskään koskaan käynyt ap:n mainitsemissa paikoissa. 17 maassa olen kuitenkin lomaillut. Kanarian saaret ei kiinnosta lainkaan.

Vierailija
7/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Minäkään en ole ollut lapissa enkä Kuopiossa vaikka olen ollut monissa muissa paikoissa ja maissa. Merkittävää? Ei vaan kiinnosta yhtään. Gran canarialla taasen olen ollut monta kertaa, sillä paikalla on mieletön historia.

Vierailija
8/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v eikä minuakaan rantalomat kiinnosta eikä Kanarialla/välimerellä ole tullut käytyä.

Floridassa olen ollut yhden talven, sen jälkeen ei ole aurinko kiinnostanut....houkuttelevampia matkakohteita on Jäämeren rannat ja Islanti.

Vierailija
9/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 34v mies. Olen kyllä Korfulla Kreikassa käynyt. Ihan hieno paikka oli. Nois muissa en ole käynyt. La GOmeralle ois mukava mennä käymään. Tosin olen nähnyt ameriikan maan Kanadan puolelta.

Vierailija
10/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 55v eikä kertaakaan Kanarialla. n 60 matkaa/42 maata takana

Vierailija
11/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaan matkailu on kalliimpaa, mutta silti suosin sitä. Jotkut naureskelee meille, kun emme heidän mielestään käy koskaan missään. Ei kaikkien ole pakko tykätä samoista asioista. Olen ollut monissa maissa, mutta silti nykyään tulee valituksi kotimaan kohde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme