Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää kotiinsa, ja kämppä on järkyttävässä kunnossa

Vierailija
03.03.2015 |

Siis tilanne tämä, olen tavannut muutaman kerran miestä, joka noin puolen vuoden päästä vihdoin pyytää minut kotiinsa viereen nukkumaan.

Kämppä on ihan sotkuinen, sai oikein katsoa mihin astui eikä meinannut päästä kämpästä ulos.

Mitäs ajattelisit?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" me ei ainakaan koskaan muuteta yhteen"

Vierailija
2/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Itselle on tärkeää etenkin poimittuani ex-miehen sukkia lattioilta 8 vuotta, että mies on edes jotenkin siisti. Jos olet itse kovin siisti, niin mitä tollasesta suhteesta tulee että toinen elää kuin pommin jäljiltä? Tietenkin voit vielä seurata tilannetta, mutta jokseenkin huolestuttavaa, jos äijä ei edes viitsi siistiä vähän paikkoja, ennenkuin pyytää uuden naisystävänsä ekaa kertaa yökylään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä astuit kynnystä peremmälle? Olisit kääntynyt saman tien pois ja ilmoittanut että jos joskus kuvittelee muuttavansa yhteen niin herra hankkii ja kustantaa saman tien siivouspalvelun käymään vähintään viikottain.

Vierailija
4/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että aika outoa odottaa puoli vuotta, että näkee seurustelukumppaninsa asunnon. Mulle se on yksi tärkeimmistä indikaattoreista henkilön todelliseen luonteeseen ja elämäntyyliin. Jos herran kämppä näyttää siltä, että en viihtyisi siellä, niin todennäköisesti en viihtyisi muutenkaan osana hänen elämää ja toisin päin. Tietenkin on poikkeuksia, mutta mulle sotkuinen ja varsinkin likainen asunto on totaali turn off. Jos olisin jo jostain syystä ehtinyt vallan ihastua/rakastua, niin voisin tietysti harkita vielä suhdetta, mutta ikinä en yhteen muuttaisi oli lapsia tai ei. En halua seurustella lapsen kanssa.

Vierailija
5/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että aika outoa odottaa puoli vuotta, että näkee seurustelukumppaninsa asunnon. Mulle se on yksi tärkeimmistä indikaattoreista henkilön todelliseen luonteeseen ja elämäntyyliin. Jos herran kämppä näyttää siltä, että en viihtyisi siellä, niin todennäköisesti en viihtyisi muutenkaan osana hänen elämää ja toisin päin. Tietenkin on poikkeuksia, mutta mulle sotkuinen ja varsinkin likainen asunto on totaali turn off. Jos olisin jo jostain syystä ehtinyt vallan ihastua/rakastua, niin voisin tietysti harkita vielä suhdetta, mutta ikinä en yhteen muuttaisi oli lapsia tai ei. En halua seurustella lapsen kanssa.

Vierailija
6/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi koti PORVOOSSA.

Vierailija
7/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tää on tässä. En itsekään ole mikään siivousintoilija ja pienet sotkut ei haittaa, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
8/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä suoraa palautetta, että en pysty elämään ihmisen kanssa joka on noin sekainen. Onko todellakin niin ettet välitä missä kunnossa koti on. Voi olla että tyyppi on mielestään järjestellytkin, siis todellisuus on vieläkin kauheampi.

Vierailija
9/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen poikamiesboksi oli vähän tuon suuntainen. Ei noin paha mutta hirveä sotku aina. Elämä sen kanssa on näiltä osin ollut oikeesti aika raskasta. Tajusin tämän kun se joutui reissutöihin etelään ja on nyt viikot poissa. Mulle palautui suuri osa elämänhallinnan tunteesta takaisin sen myötä. Silloin vasta tajusin miten paljon energiaa mulla oli kulunut miehen aiheuttaman kaaoksen hallinnassa pitämiseen. Nyt meillä on viikot siistiä ja asunto senkun siistiytyy koko ajan, kun mulla jää energiaa siivota joskus sellaisiakin paikkoja jotka ei ole nähneet luutua hyvä ettei kymmeneen vuoteen.

Vierailija
10/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on todella ihana, kiltti ja huomaavainen. Monessa asiassa tosi säntillinen ja sillä tuntuu olevan asiat kunnossa. Sitten sen koti olikin tuollainen, se kummastutti kyllä kovasti. Hän oli kyllä aiemminkin minulle sanonut, ettei tykkää siivoamisesta. En minäkään tykkää, mutta ei mun kotini ikinä ole ollut tuollainen pahimmillaankaan.

AP

Vierailija
11/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tällainen sotkuinen mies muuttua? Ulkokuori voi näköjään joskus pettää..

Vierailija
12/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te menette jonkun miehen luokse harrastamaan seksiä ja oletuksena on samantien, että tässä on tuleva asuinkumppanini? Moni mies saa naurukohtauksen, kun nainen ryhtyy mesomaan, että me ei ainakaan muuteta yhteen. Ei mies kaipaa siinä vaiheessa asuinkumppania vaan petipuuhia.

Vierailija
13/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei kyllä kuitenkaan halunnut petipuuhia, oli vähän väsynyt  :D

Halusi silti, että jäin..

AP

Vierailija
14/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:46"]

Normi koti PORVOOSSA.

[/quote]

Porvoossa on ihania taloja. Ihana, idyllinen paikka. Osaako joku kertoa, kauanko tämä älykkäänä itseään pitävä on näitä porvoo-juttja viljellyt? Taitaa heitä olla useampikin, mutta eikö olisi jo aika lopettaa? Lapsellista. Samoin se jssap, onneksi niitä ei ole nyt niin paljon enää.

[/quote]

Katos katos kamppulan yh siivonnut, ja kaikki näyttää ihanalta. Mee takas saluunaan.

Vierailija
15/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mä olin ihan ihmeissäni että miten sä et tohdi puhua miehen kanssa siivoamisesta koska olette kuitenkiin olleet yhdessä puoli vuotta, mutta sitten luinkin että olette tavannut vain muutaman kerran.. onko teillä etäsuhde? Silloin ymmärtäisin että vasta nyt olet käynyt hänen kotonaan.. onko hän käynyt sinun luona vielä?

Vierailija
16/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ensinnäkin en usko, että miehestä koskaan tulee mitään oma-aloitteisesti siivoa ihmistä. jos muutatte yhteen, saat varautua siihen, että siivoat selvästi enemmän kuin hän ja vielä jaksat nalkuttaa miehelle siivoamisesta jonkin verran. itselläni ollut siivoton seurustelukumppani. olisin kuitenkin voinut kuvitella asuvani hänen kanssaan pienessä asunnossa, mutta en esim. omakotittalossa, koska en olisi jaksanut nalkuttaa ruohonleikkuusta ym. jos asuntomme olisi ollut sen kokoinen, että olisin jaksanut siivota sitä itse ilman suurempia ärsytyksiä, niin olisin varmasti selvinnyt asumisesta hänen kanssaan. suhde kaatui kuitenkin muihin asioihin kuin siivottomuuteen.

Vierailija
17/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siivoa, ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
18/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihan selvästi testas sua että oletko hyvää vaimo materiaalia, odotti ilmeisesti että olisit alkanut siivoamaan.

Vierailija
19/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tuolla suhteella tulevaisuutta. Haluan nimittäin asua yhdessä seurustelukumppanini kanssa, ja tuollaisen miehen kanssa se ei onnistuisi. Toki toisenlaisessa tilanteessa tuo ei välttämättä olisi mikään ongelma. Jos minulla olisi vaikka lapsia, enkä etsisi asuinkumppania, siivottomuus ei olisi kohtalokas vika.

Vierailija
20/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalassa?