Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää kotiinsa, ja kämppä on järkyttävässä kunnossa

Vierailija
03.03.2015 |

Siis tilanne tämä, olen tavannut muutaman kerran miestä, joka noin puolen vuoden päästä vihdoin pyytää minut kotiinsa viereen nukkumaan.

Kämppä on ihan sotkuinen, sai oikein katsoa mihin astui eikä meinannut päästä kämpästä ulos.

Mitäs ajattelisit?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:58"]Mä kerran eksyin yhden miehen kämpille yöksi, ja jäin sitten krapuloissani odottelemaan miestä seuraavana päivänä töistä, kun sille näytti sopivan että jäin nukkumaan.
No se tuli kotiin, ja rupesi niskojaan nakellen tiskaamaan sitä viikon tiskivuorta sieltä altaista.
Käytös oli tylyä kuin mikä, ja lähdin.
Myöhemmin tapasin miehen ohimennen, ja selitteli että häntä vaan tympäisi kun en ollut edes tiskannut...
[/quote]

Tottakai kämpän ois pitän kiiltää, ruoka valmiina ja korvapuustit uunissa. Näinhän se äitikin aina odotti kotona... :)

Vierailija
42/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:58"]

Mä kerran eksyin yhden miehen kämpille yöksi, ja jäin sitten krapuloissani odottelemaan miestä seuraavana päivänä töistä, kun sille näytti sopivan että jäin nukkumaan. No se tuli kotiin, ja rupesi niskojaan nakellen tiskaamaan sitä viikon tiskivuorta sieltä altaista. Käytös oli tylyä kuin mikä, ja lähdin. Myöhemmin tapasin miehen ohimennen, ja selitteli että häntä vaan tympäisi kun en ollut edes tiskannut...

[/quote] varmaan riipaisi sydämestä luopua tällaisesta kultakimpaleesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole siivousmaanikko, en lähimainkaan. Ja saattaisihan olla että jos asuisin yksin, minullakin olisi sotkuisempi koti kuin nyt lasten kanssa asuessa. Mies oli selvästi harmissaan kuitenkin sotkusta eikä olisi halunnut minua sinne viedä, mutta vei sitten kuitenkin kun sanoin ettei mua sotkut haittaa. En odottanut ihan tuollaista sotkua..

AP

Vierailija
44/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi palkata siivoojan jos itse ei ole siivouksesta innostunut.

Vierailija
45/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinasuva poikamies ei pysty edes omaa kämppäänsä kohtuullisessa kuosissa pitämään, niin perhearki kotityötaakkoineen on hänelle aivan liikaa.

Vierailija
46/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi on rahamiehiä, kun et haluis heivata pois miestä kuvioista, vaikka täys sika olisikin.

Vierailija
47/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:46"]

Normi koti PORVOOSSA.

[/quote]

Porvoossa on ihania taloja. Ihana, idyllinen paikka. Osaako joku kertoa, kauanko tämä älykkäänä itseään pitävä on näitä porvoo-juttja viljellyt? Taitaa heitä olla useampikin, mutta eikö olisi jo aika lopettaa? Lapsellista. Samoin se jssap, onneksi niitä ei ole nyt niin paljon enää.

Vierailija
48/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään käsitystä hänen varallisuudestaan, ihan normitöissä käy, palkka ei varmasti ole kuin ihan keskitasoa, jos sitäkään. Eli en ole rahan perässä, ihan muihin juttuihin hänessä olen ihastunut

AP

Vierailija
49/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asunto oli järkyttävä läävä kun ensi kerran menin hänen luokse yökylään. Vessassa ei vessaharjaa, käsipyyhettä tai paperia. Poltti sisällä ja roskat viemättä pitkältä ajalta. Pyyhe jätettiin lattialle märkänä, imuria, lakaisuharjaa tai rättiä ei koko kämpässä.

Annoin kuitenkin mahdollisuuden, nyt 5v. yhdessä asuttu ja miehen tavat muuttuneet. Arvostaa siisteyttä ja puhtautta ja tekee oman osuutensa kodinhoidosta.

Vähitellen askel askeleelta voi miestä ohjata siistimmäksi, ainakin omalla kohdalla.

Vierailija
50/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin sopii hyvin: Jätä se sika!

Vierailija
51/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa. Tavat voi muuttua kuten täällä moni kirjoittikin. Ainakin totuus siivoustavoista tuli jo nyt esiin, eikä feikannut jotain muuta kuin mitä on. Minun mieheni teki näin, eli tsemppasi esittäen siistimpää kuin mitä on (minulla kun tämä siisteys oli yksi "kriteeri"). Kun muutettiin yhteen, totuus paljastui. Ärsyttää olla toisen "äiti" ja siivota perässä. Suurimmat ja oikeastaan ainoat riidat koskee siivoamista ja se on hirvittävän ärsyttävää. 

Vierailija
52/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä alan kysellä siivoamisesta, onko se liian tungettelevaa? Kuulostaako se siltä että haluan jo asumaan sen kanssa?

AP