Budbee toimitus ei toimi lainkaan. Ei voi koskaan tietää mikä päivä ja minä aikana lähetys toimitetaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuskeina t9olloja jotka eivät löydä osoiitteita, eivät osaa Suomea eikä englantiakaan. Uhkaili puhelimessa vaikka oli sovittu että jättää vain ovelle. Ei kiitos
Minulle yksi kuski soitti, että hän on nyt täällä alaovella. Ei osannut selittää sitä, miksei viitsinyt tuoda ovelle asti. Ovelle kieltämättä oli mutkikas reitti, mutta vain parikymmentä metriä. Minä klenkkasin alaovelle ja takaisin jalka kipsissä.
Budbee on toimittanut minulle parikymmentä lähetystä. Kahdesti minulta on pyydetty kuittaus. Kummallakin kerralla oli supisuomalainen kuski. Eikö niille kielitaidottomille kerrota sitä, että on heidän etunsa ottaa vastaanottajalta kuittaus?
No oliko alaovi lukossa?
Oli, mutta kuski osasi avata sen koodilla. Odotteli siellä eteisen puolella.
Juuri eilen tuli Budbeen toimittama paketti ja juuri siten ja sillä aikataululla kuin oli sovittu, uskallan valita sen toistekin.
Täällä Kuopiossa on Budbeella kyllä ihan kantasuomalaiset kuskit. Hyvin pelannut.
Aivan. Aplikaatio toimii , jos ostaa sen kalliin kuukausimaksullisen aplikaatio-version. Se basic-versio ei yleensä toimi.
Mulla on budbeen kautta menossa lokeroon josta noudan paketin. Mutta sovellukseen on tullut vain sen kaupan nimi ja aukioloajat, kaikki loput mitä silmään osuu on jotain mainosta. Miksei kerrota perusasiaa eli sitä onko se paketti nyt tosiaan noudettavissa vai ei? Saa olla viimeinen kerta budbeetä!
Miten ihmeessä tää firma voi "toimia" Suomessa? https://fi.trustpilot.com/review/www.budbee.com
Siis mikä mafia tää Budbee on?
KAAMEAA toimintaa.
Budbeen "toiminta" on niin epämääräistä ja sekavaa, etten voinut edes kuvitella Suomessa olevan tällaista... Kuin huono vitsi!!!
Jaa. Kokemukset Budbeesta näköjään vaihtelevat suuresti. Itsellä ei ole ollut ongelmia täällä Jyväskylässä, ovat toimittaneet ehkä 20 pakettia mulle parin vuoden sisällä. Lauantaina tilasin apteekkituotteita ja just äsken toivat perille.
Ei toimi Helsingissä! Eivät taida saada kunnon henkilökuntaa tänne päin Suomea???
Vierailija kirjoitti:
Päivätyössä käyvälle Budbee nimenomaan sopii, koska lähetykset toimitetaan klo 17 ja 22 välillä. Toimituspäivän saa tietää heti, kun lähetyksestä annetaan heille tieto, ja toimituspäivänä voi seurailla kartasta paketin liikkeitä.
Budbeen huonoja puolia on se, että paketteja kohdellaan todella kovakouraisesti. Minä olen saanut muun muassa litimärän, jo vettyneen lähetyksen. Ihmettelen myös sitä, miten tukevasta pahvilaatikosta voidaan kuljetuksen aikana saada kokonainen kulma irti. Ja suomea ymmärtävät kuljettajat ovat Budbeellä harvassa. Kyllä Suomessa on asiakaspalveluammatissa osattava sekä lukea että kirjoittaa maan valtakieltä.
Tämä. Mun pakettini tuli sen näköisenä perille kuin sillä olisi pelattu jalkapalloa, paketti oli tossa käsittelyssä myös auennut. Kaikki tuotteet olivat kyllä tallella mutta käytännössä ne olisi voitu pölliä kun koko boxi oli auki. Kuski ei osannut sanoa mitä oli tapahtunut. Onneksi ei ollut särkyviä tuotteita.
Omat kokemukset budbeestä ovat olleet tosi hyviä! Tosin asun rivarissa, joten olen voinut laittaa toiveeksi, että paketti jätetään ovelle jos en ole juuri silloin paikalla. Koskaan ei ole toimitus peruuntunut ja aina ovat olleet myös luvatussa aikataulussa. Postista paljon huonompia kokemuksia.
Ei missään nimessä kannata käyttää Budbeetä, jos haluaa saada tuotteensa helposti.
Inhottaa kaikki pakkotoimitukset. Haluan itse hakea silloin kun huvittaa
Budbee voi toimittaa tuotteen lokeroon, mutta ei luovuta sit sinulle: saamasi koodi ei toimi, kuten ei myöskään Budbeen "asiakaspalvelu". Joudut turvautumaan firmaan, jolta tuotteen ostit, josko he joku päivä saisivat Budbeehen yhteyden. Sitten Budbee laittaa sulle uuden textarin jossa uusi koodi ja tarkka kellonaika, mutta sekään ei toimi. Seuraavana päivänä sama toistuu...
Budbee on toiminut aina tosi hyvin. Kartalta voi seurata missä kuski menee ja kaikki on aina tullut ajallaan. Meille on tullut kymmeniä paketteja Budbeelta ja ei koskaan mitään ongelmia.
Budbeella meni yli viikko toimitukseen. Ei kannata ottaa halvinta.
Monen päivän ja yrityksen jälkeen (tuotteen saamisella oli KIIRE ja pyysin sen noutamista kiireiseltä yritysjohtajalta, joka kävi tyhjän lokeron luona ainakin kahdesti, ja joutui odottamaan, kun lokeroiden systeemi rikki - ei mitään pahoittelua asiasta, ei mitään vastauksia, ainoastaan uusia virheellisiä koodeja... Lopulta Budbee vastaa, viikonlopun ja kolmen arkipäivän jälkeen, tyyliin: "Kiva kun palvelu toimii, ja onnistuit saamaan tuotteesi! :)" Palautin tuotteen.
Se on norjalainen/ruotsalainen mafia Suomessa. Varokaa.
No oliko alaovi lukossa?